Gå til innhold

Rare og gode "mat blandinger"!


Newt32

Anbefalte innlegg

Dere som blander nudler og tunfisk. Har dere tunfisken oppi kjelen mens det koker, eller steker dere den? Tunfisk i olje eller gele?

5130943[/snapback]

Nudlene kokes til de er ca. 87% ferdig.

I den tiden det tar, begynner du å steke tunfisken, tilbehøret og evt. sausen.

Når nudlene sprudler slenger du dem på panna. De liker å bli kort-stekte på en heit panne.

Ost og cashew-nøtter er faktisk godt å mixe inn - rett før du plasserer retten på tallerkenen.

 

Har enda ikke prøvd å kaste egg i dette her. Blir kanskje litt rart med en omelett med tunfisk og nudler? :p

Kanskje ikke?

5131532[/snapback]

Vel rå tunfisk og nudler var ikke en slager :nei: Å stekt tunfisk tar for lang tid.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Potetgull (paprika eller salt) med Freia meleksjokolade  Stapp et par-tre flak i munnen sammen med 1 rute sjokolade. Himmelsk!

 

:thumbup::dribble:

 

Ellers så jeg det ble nevnt på første sida, nugatti og hvitost.. Det er nammis det !

 

Innimellom "skeier" jeg også ut med en litt sær variant: nugatti, ost, og kokte (kalde) poteter i skiver oppå osten ! Anbefales ! :D

Endret av Xiancorp
Lenke til kommentar
is+peanøtter+nonstop...=UTROLIG GODT! :D

5127957[/snapback]

:love:

En fortreffelig kombo!

...+banan

Må prøves en dag!

 

Kjøre Vaniljeis m/sjokobiter + non-stop + peanøtter + banan + sjokosaus + karamellsaus + cola + paprikapotetgull + bringebærsyltetøy i en kjøkkenmixer eller stavmixer == Nam? :hmm:

 

Ellers synes jeg en pose SprøMix paprika, eller en vanlig pose med potetskruer/ringer paprika og blandet det i munnen med en rute stor Freia melkesjokolade er digg!

 

Ja, så har vi den karamell-sjokoladen ("Caramel"?) i Twistposen blandet i kjeften med den karamell-nøtte-sjokoladen (den trekantede eller pyramideformede).

 

Før spiste jeg brød med brunostskiver + bringebærsyltetøy på. Nam (den gangen vel og merke).

 

Tror det var det.

Endret av CannibalCorpse
Lenke til kommentar
Prøvde noe nytt i dag:

 

- 1 boks tunfisk.

- 2 pitabrød

- Rømme

- Salsadip

 

Stek tunfisken i panne. Tilsett rømme og salsa etter behov. Fyll ferdig oppvarmede pitabrød med denne vidundermiksen.

 

Det var faktisk godt. Skal eksperimentere litt med fordeling av rømme/salsa. :)

5134010[/snapback]

Bruker den der uten pitabrød og steking av tunfisk:p Det funker det å. Jo sterkere salsa jo bedre, tacosaus fungerer også utmerket. Bør være ganske sterk siden rømme og tunfisk nøytraliserer chilien ganske godt.

Lenke til kommentar

Ser det er mange som tar ketchup på det meste her... er det ingen her som bruker chili-ketchup? :love: Funker for meg på masser av greier..

 

To brødskiver (samme hva slags.. smak og behag) som toastes eller stekes med ost, syltagurker, pepperoni/bacon, pizzakrydder og til slutt en stor sprut med chili-ketchup. Funker også veldig bra på kokte poteter og fiskepinner

 

 

Aller beste i verden er tjukke lefsepannekaker med vaniljeiskrem :love::dribble: ... nahmnahm

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...