Gå til innhold

Family Guy - Alle sesonger (USA-sendetid)

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Usikker på hvilken episode det er, men vet at det er et bortklippet klipp som de ikke viser i USA. Ergo de vi laster ned.

Endret av chairgame
  • 2 uker senere...
Skrevet

Synes Family Guy har tapt seg med tiden. Ler mer av The Simpsons og South Park nå. Vel, det har jeg alltid gjort i og for seg, men før klarte jeg å se en hel FG-episode uten å føle at jeg kjeda meg eller ble flau på deres vegne eller følte at jeg måtte spole litt for å se om noe mer interessant skjedde.

Skrevet

Jeg er ganske uenig, smurfen! Jeg synes den tapte seg litt i forrige sesong, men de to siste sesongene har vært fantastiske!

De fleste er ganske uenige med meg, så jeg er ikke overrasket over at du også er det. :p

Dog, den verste episoden er fortsatt "Something, something darkside" eller hva den heter. Den er for morsom. Den er så morsom at den blir tidvis kjedelig og irriterende.

Gjest Bruker-127711
Skrevet

Imo, den episoden der Brian stikker av er den værste. Den syntes jeg var helt forferdelig. Somthing x3 dark side syntes jeg var herlig!

• 3 uker senere...
Skrevet

Var bekymret for Stewie i forrige episode. :/

Han overlever nok uansett. :p Han har jo drept Lois, og Lois har drept han.. Og begge lever den dag i dag. :p

Skrevet

Nei, hadde vært skandale om det hadde skjedd. :p

Men da Lois vart drept av Stewie og andre veien, det var vel bare maskina til Stewie som genererte? :p

Skrevet

Var bekymret for Stewie i forrige episode. :/

Han overlever nok uansett. :p Han har jo drept Lois, og Lois har drept han.. Og begge lever den dag i dag. :p

"HEY, i just found out its NOVEMBER........ what the FUCK man?"

Den episoden var genial :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...