Gå til innhold

7800gtx 512 pris og ytelse tråden - +review!


simalarion

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hmm, jeg håper vi ser versjoner av 7800GTX 512 som ikke er så høye? Skal man kjøre 2 slike i SLI blir det dårlig med plass og luftgjennomstrømming :(

5151730[/snapback]

 

Ja, for DèT er det største problemet , ikke det at korta koster 6k+ pr stk :!:

5151939[/snapback]

 

Prisene faller etterhvert, kanskje ikke så mye men.

Komplett slår nok til igjen med ukens tilbud slik de gjorde med Gainward 7800GTX Golden Sample.

Endret av lavizh
Lenke til kommentar

30min til lansering - noen har begynt å selge det i andre land og ikke et knyst fra en eneste seriøs side, på nvidia sin egen side blir det blankt om man søker på 7800gtx 512.

 

OM det ved lansering nå viser seg priser opp mot 7000kr er nokk muligheten stor for at jeg velger meg et x1800xt kort til 4500kr ganske stor, men jeg håper å tror at 7800gtx 512 koster rundt 5500kr.

 

NÅ ha hw.no startet å komme med Info også

Endret av simalarion
Lenke til kommentar
Now what concerns overclocking. I expected that the selected G70 would run at 550 MHz nearly at maximum output, I was wrong. The card worked fine at 620/1930 MHz! It's clear that the memory running at 900 (1800) MHz can demonstrate a decent potential, but the core running at 620 MHz is a miracle!

 

Med standard kjøling.

 

Det blir også skrevet mye om at cpu stopper kortet, om vi kjøpet et slikt kort blir den neste oppdateringen ikke skjermkort for å si det slik

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...