Gå til innhold

7800gtx 512 pris og ytelse tråden - +review!


simalarion

Anbefalte innlegg

7800gtx 512 kommer til å koste 649 dollar, da er det bare å begynne å spare. (4248kr)

 

Tenkte å bruke denne tråden til å oppgradere med tester å priser + tilgjenglighet i Norge

 

Japansk review (oversatt)

 

Techware labs review

 

Review digit - life

 

Guru 3d Review

 

Nå har hw.no startet og linke selv, så sjekk her også

Endret av simalarion
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

7800gtx 512 skall lanseres 14.nov kl 15.00, og skall være i salg fra dag 1. Det skall ikke være lov å gi ut noen tester av kortet før lansering om jeg har forstått det riktig

 

En annen webshop bekreftet skrev at de var rimlig sikkre på at de fikk inn 7800gtx 512 inn først uten at de vill ut men noe mer, så der har du det :thumbup:

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

uansett om asus leverer 2000 7800GTkost i dual-cors så antar jeg at det bare er for å se hvor fort det går unna får så å kansje komme opp med 2 kjerner på GTX som ikke er Limited det har en tendens å komme noe som altid skal toppe det beste fra en av de andre produsentene. gleder meg til flere kjerner på skjermkortet blir standard hehe

Lenke til kommentar
Neida, det kommer nokk kort nokk i masse vis, om lagrene forsvinner fort kommer det like fort nye, men siden dette er et så pass dyrt kort å produsere (dyrt og bra minne) så aventer de litt.

 

Vi som sitter å passer på for helt sikkert tak i et kort! det her blir Konge jul garantert

5128108[/snapback]

 

Takk for at du sa, ble i mye bedre humør nå hehe Venter med storspenning her og, kommer til og bli den beste jula på lenge! :D

Lenke til kommentar

Noen som regner med at det skal være til og bestilles den 14.11 kl. 15.00?

 

Hvis det blir det så blir det nokk et slikt på meg tenker jeg, orker ikke vente på TOP kortet snart lenger :(

 

Men hvis TOP kortet kommer ut før noen steder, så vet jeg ikke om jeg klarer og holde meg unna :p

Lenke til kommentar
Have you guys read the evaluation today on the X1800XT 512? I'm quite dissapointed. The BFG 7800GTX won most of the benchmarks on that and those were the most significant games available now. Nevermind what a 490/1350 card would have done in that same review. Obviously we still have the open gl performance crown what the hell do timedemos mean to us? Once the 512MB version of the GTX comes out, it will not even be competive. I was hoping the X1800XT 512 would trounce the GTX because that would have kept things competititve. I think with driver maturity it could squeese further past it but I mean that's a shame that it would require all of that. With driver tweaks the 512GTX will more than like Pwn the X1800XT. Purvideo has better image quality than Avivo not just because anand and alot of review sites have said but because I have seen it in person side by side. It seems all ATI has going for it is it's superior AA and HDR AA stuff. With SLI SLI AA 16X will be more than playable running 2 GTX 512MB cards and that might close that gap quite a bit. it's a shame though. It might be nvidia's year, unless ATI does something Noteworth with the R580.

 

Bare for å fyre litt oppunder - hentet fra et annet forum.

Lenke til kommentar

5600 danske kr

 

Jeg kan se det er bundlet med warrior within

edit: som forøvrig er drit dårlig, men samma det

 

 

Ja takk :dribble:

 

using Samsung K4J52324QC-BJ11 1.1ns memory that has an maximum effective data rate of 1.8GHz.

 

Some quick specs :

 

▪ Core clock: 550 MHz

▪ Voltage: 1.45 V } 20 mV

▪ Ten layers PCB

▪ Total card power :120 W

▪ Memory interface/size : 256-bit / 512MB (Eight pieces 16M ~ 32)

▪ Memory clock : 850 MHz GDDR3 BGA136 SDRAM

Endret av simalarion
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...