Gå til innhold

amd eller pentium


olsen_1

Anbefalte innlegg

nå har jeg kjøpt og bygd min første datamaskin, og valget havnet på amd athlon 3500 2.2ghz. den ligger på 30 grader,¨38grader etter en halvtime med prime 95 torture test og scorer 10977 på 3dmark03 sammen med asus geforce 6800gt. kompisen min har en pentium 4 3.0ghz som ligger på 48 grader idle og scorer 5800 på 3dmark03 sammen med ati radeon 9800 pro. haha

:!:

 

 

eh.. måtte bare :!:

 

ikke for å snakke stygt om pc en til kompisen min, men pentium hehe

Endret av olsen_1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du får gratulerer med en ny pc -Det er ikke pentiumen til din venn som er skylden i at din pc scorer mye høyere i 3DMark03, du har bare mye kraftigere skjermkort enn han.

 

Skjønner liksom ikke pointet når du angriper hans pentium når du selv sitter med et mye kraftigere skjermkort og kraftigere CPU.

 

Hva er egentlig pointet med denne posten?

Endret av Falcon_
Lenke til kommentar

hehe, her var det mange pentium-eiere :!:

 

ok, drit i 3dmark03, men temperaturen står.

han har 5 80mm vifter i maskinen sin i tillegg til cpu og strømforsyningsviften.

jeg har èn 120mm

 

han har denne: https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=19725

 

jeg har denne: https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=37424

Endret av olsen_1
Lenke til kommentar
hehe, her var det mange pentium-eiere  :!:

 

5114978[/snapback]

 

Jeg har PC basert på AMD og er AMD-Fan! Denne posten får meg nesten til å bli intel-fan.

5114993[/snapback]

 

 

det var da svært hvor alvorlige vi skulle være da :(

uffameg noen som holder litt skøy inne på forumet

 

:!:

Endret av olsen_1
Lenke til kommentar
hehe, her var det mange pentium-eiere  :!:

 

5114978[/snapback]

 

Jeg har PC basert på AMD og er AMD-Fan! Denne posten får meg nesten til å bli intel-fan.

5114993[/snapback]

 

Kommer nok en mod og stenger denne, og vis det er noe rettferdighet her i verden skulle jaggu olsen_1 fått en advarsel for ren idioti.

Lenke til kommentar
hehe, her var det mange pentium-eiere  :!:

 

5114978[/snapback]

 

Jeg har PC basert på AMD og er AMD-Fan! Denne posten får meg nesten til å bli intel-fan.

5114993[/snapback]

 

Kommer nok en mod og stenger denne, og vis det er noe rettferdighet her i verden skulle jaggu olsen_1 fått en advarsel for ren idioti.

5115036[/snapback]

 

hehe som eg skulle sagt det sjøl, du ser vel kor meiningsløs post du har opprettet her olsen :!:

Lenke til kommentar
hehe, her var det mange pentium-eiere  :!:

 

5114978[/snapback]

 

Jeg har PC basert på AMD og er AMD-Fan! Denne posten får meg nesten til å bli intel-fan.

5114993[/snapback]

 

Kommer nok en mod og stenger denne, og vis det er noe rettferdighet her i verden skulle jaggu olsen_1 fått en advarsel for ren idioti.

5115036[/snapback]

 

hehe som eg skulle sagt det sjøl, du ser vel kor meiningsløs post du har opprettet her olsen :!:

5115048[/snapback]

 

 

ja :!:

:!: :!:

Lenke til kommentar
nå har jeg kjøpt og bygd min første datamaskin, og valget havnet på amd athlon 3500 2.2ghz. den ligger på 30 grader,¨38grader etter en halvtime med prime 95 torture test og scorer 10977 på 3dmark03 sammen med asus geforce 6800gt. kompisen min har en pentium 4 3.0ghz som ligger på 48 grader idle og scorer 5800 på 3dmark03 sammen med ati radeon 9800 pro. haha

:!:

 

 

eh.. måtte bare  :!:

 

ikke for å snakke stygt om pc en til kompisen min, men pentium hehe

5114753[/snapback]

Ja pentium eiere, jeg har en P4 3,4 idle på 30-32 luftkjøling...load 44....

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...