Gå til innhold

deetee pinella : Vis`kag vs: thunderfury ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Deetee , Pinella?

Hvordan er Dmg outputen både PVP og PVE sammenlignet med det beste SS våpenet atm ( teller ikke med chromatically her) , Vis`kag?

Pros`kons?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Nå kommer snart moderator og sier at du kan ta det på PM.

Uansett, det virker som du forguder enkelte WoW spillere - get a life ?

Her har du bilde av Thunderfury dmg :

Bilde 1.

Bilde 2.

5107638[/snapback]

forguder?

1. Jeg antar flere lurer på dette

2. Er vel greit å faktisk henvende meg til de som har brukt sverd litt over lengre tid? Jeg kan sikkert finne et screenshot av trippel HoJ procc og swordspec jeg og, men er det representativt i forhold til å vurdere våpen opp mot hverandre? nei?

3. to screenshots, wow....sånn må det jo være... De kan selv velge A. Om de vil svare. B. om de vil bruke 2 eller 5 setninger.

Skrevet (endret)

hehe :p det sku vel holde å bare skrive vis'kag vs thunderfury.. mange av lvl 60'an som e i en topp raiding guild veit nok ganske mye om det her ;)

2. Er vel greit å faktisk henvende meg til de som har brukt sverd litt over lengre tid? Jeg kan sikkert finne et screenshot av trippel HoJ procc og swordspec jeg og, men er det representativt i forhold til å vurdere våpen opp mot hverandre? nei?

henvende seg til dem kan du bruke PM til

Endret av Vandahl
Skrevet

Sier det samme. Er litt lei av det, kan man si. Sikkert morsomt å ha de to som forbilder, men vi bryr oss ikke om hva du lurer på. Kan du ikke bare sende PM i stedet for å drite deg ut her? :)

Skrevet
Sier det samme. Er litt lei av det, kan man si. Sikkert morsomt å ha de to som forbilder, men vi bryr oss ikke om hva du lurer på. Kan du ikke bare sende PM i stedet for å drite deg ut her? :)

5108785[/snapback]

Så jæævla enig. Lær meg skakk hver gang jeg leser disse sjuuke trådene dine.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...