Gå til innhold

Prosject Laptop 'o' Wall


Gjest Slettet-8I4zQlayY3

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-8I4zQlayY3

Hei der folx! :)

 

Holder på med enda ett lite prosjekt for tiden.

Skriver workloggen i html for hjemmesiden min, og kan leses her.

 

Setter pris på all slags feedback! :)

 

(Og til mods: Postet denne her siden den ikke følger alle reglene for worklogs, men feel free til å flytte den vist den skulle passe seg bedre en annen plass. :) )

Endret av Slettet-8I4zQlayY3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-8I4zQlayY3
Utrolig morsomt og stilig prosjekt!  :thumbup:

Må vær morro å ha å vise frem!

Skulle gjerne lagd et slik selv! Veldig kult thephreak99!  :thumbup:

5100024[/snapback]

 

Takker! :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8I4zQlayY3
Ikke dårlig det da! Du var veldig heldig der gitt.. :thumbup: Lurer litt på hva som var nøkkelen til at akkurat DITT prosjekt ble profilert på forsiden, ihvertfall må jo det være litt spennende da. :) Så terningkastet, pent det.

Din mod på forsiden der er jo en liten bekreftelse på at det var bra gjennomført!

5139722[/snapback]

 

 

Etter tilbakemeldingene jeg har fått på mail (50-60 stk) etter at det ble publisert, så ser det ut som om "vanlige" personer (les: ikke-nerder) liker måten jeg forklarer hva jeg gjør, og at det er en helt ny vri på hva man kan bruke en datamaskin til.

 

Og ja, jeg tar det som et kjempekomplemang at nettopp min worklogg ble publisert og det har fått meg til å virkelig tenke mer på hva man kan gjøre.

 

Etter å ha lest denne workloggen i endel mnder nå, så har jeg lært hvor viktig det er å formulere seg på en måte og med et språk som er beregnet for dem fleste. Ikke bare proffe casemoddere, men også amatører som har lyst til lære mer omcasemodding. Dette er en workloggjeg vil anbefale til dem fleste å lese igjennom. Både pga det er et utrolig profft prosjekt, men hovedsaklig på grunn av den gode workloggen som har blitt skrevet. Den er virkelig lærerik.

 

Satt å tenkte på hvorfor jeg egentlig skrev en worklogg i det hele tatt. Dette ble min liste: (I prioritert rekkefølge)

1: Skrive slik at andre kan lære av mine feil og kunnskaper.

2: For å kunne se tilbake på hva jeg selv har gjort om mange år.

3: For å kunne vise frem prosjektet til venner og familie.

 

og sist:

 

4: Vi er jo alle litt PR kåte.. ;) (Er jo kult at så mange leser det man skriver.)

 

Er oppe i 23 000 pageviews på workloggen min nå. (Siste 7 dagene)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...