Gå til innhold

Healing i wow.


Anbefalte innlegg

Jeg er druid og har vanskligheter med å heale.

Både i og uten gruppe.

 

Når en skal heales markerer jeg han så spillerens navn står til høyre for mitt

så healer jeg, men healingen kommer på meg og ikke han, og dette skjer 4 av 10 ganger enda medspilleren er markert.

 

:cry: Jeg blir jo en dårlig healer av dette.

Rykte også, OMG,U F#¤E NOOOb ,U SO F¤% F#¤UP TH AsS

:roll:

Endret av War
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg opplever også en del bugs når jeg healer som druid, og en del av disse er kjente bugs som oppleves av flere. Det er synd, da det som oftes kan forutsake en wipe.

 

- Healen treffer feil target

- Healen healer meg selv i stedet for markert target

- Healen healer target jeg sist hadde markert, selv om jeg prøver å heale meg selv og har meg selv som target.

- Healen koster mana, men gir ikke HP (skjer i MC hele tiden om dagen :()

- Casting-bar stopper ved 100%

Lenke til kommentar

Har aldri opplevd noe problemer med priesten min av dette slaget.

 

Må si at jeg ikke har spesielt lyst til å prøve denne modden. Ser veldig ekstrem ut og som tidligere sagt, det er greit å ha noen utfordringer også. Når man er eneste healer i Ubrs blant 15 stk så skal jeg si deg at svetta renner :p

Lenke til kommentar
Høres nesten ut som en buggete addon, eller at du har to addoner som er i konflikt. Prøv å disable alle addoner og prøv healing i partyet da.

5088706[/snapback]

 

bør nok prøve det ja

spiller selv som druid og priest og har aldri hatt det problemet, eneste gangen jeg healer feil person er hvis jeg bommer på personen eller riktig F-tast :/

Lenke til kommentar
Jeg er druid og har vanskligheter med å heale.

Både i og uten gruppe.

 

Når en skal heales markerer jeg han så spillerens navn står til høyre for mitt

så healer jeg, men healingen kommer på meg og ikke han, og dette skjer 4 av 10 ganger enda medspilleren er markert.

 

:cry:  Jeg blir jo en dårlig healer av dette.

Rykte også, OMG,U F#¤E NOOOb ,U SO F¤% F#¤UP TH AsS

:roll:

5087866[/snapback]

 

 

Heisann,

 

Dette skjer også ofte med meg, og jeg tror enten CTmod eller CTraid har en funksjon som sender heal på meg selv hvis target er:

 

1. Utenfor rekkevidde

2. I en helt annen sone / instance

3. Stealthed

 

Du kan jo sjekke om det kan komme av noen av disse :)

Lenke til kommentar

Heisann,

 

Dette skjer også ofte med meg, og jeg tror enten CTmod eller CTraid har en funksjon som sender heal på meg selv hvis target er:

 

1. Utenfor rekkevidde

2. I en helt annen sone / instance

3. Stealthed

 

Du kan jo sjekke om det kan komme av noen av disse :)

5088878[/snapback]

 

Du har ihvertfall self cast.

 

Med min selfcast så disabler jeg den ved å skrive /sc selfoff.

Self cast er ganske greit i solo-pvp og solo-pve men ellers så finner jeg den bare irriterende.

Lenke til kommentar

Jeg har god erfaring med å heale som Druid, får veldig gode tilbakemeldinger, holdt en 4mannsgruppe på 2 shamans og en warrior alle lvl 52 og jeg var lvl 49 levende gjennom prinsessa i Maraudon, shamagutta healet ikke...

 

Ikke vært borti ditt problem, annet enn at en kaster på seg selv når de er utenfor rekkevidde /står bak noe slik at du ikke ser dem....

 

Selfcast kobler ikke inn når du har markert andre spillere.... bare hvis du har en fra motsatt faksjon som valgt....

Lenke til kommentar

Hm, skal prøve dette.

Det mest irriterende er når jeg er alene med en etter en kamp og skal heale han , ingen spesielle buff eller hi-tech ting kun healing så går den på meg , i et party kan det som skrevet over ha mange forklaringer.

Skal rense opp i add-O.

Takker for svar. Hvordan får man på selfkast om man /skriver den av?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...