Gå til innhold

Min egen lille teori om WoW og WoW-spillere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg veit! Herregud hvordan kan fjortisser oppføre seg så teit at de kan forkorte ord? de er helt uakseptabelt å forkorte ord bare fordi det skal gå mye (mye) kjappere å skrive.

Dette var sarkatisk, men skjønner fae' ikke hvordan dere kan flame alle fjortisser for å snakke med forkorta ord å skrive fortere.

Gjør meg ingenting at folk bruker lol. For de som spiller på Burning Blade har jeg hørt lvl 60 folk med epic utstyr fra Royal Blood som sier "lol". Irriterer meg også når folk bruker det helt unødvendig som "omfg noob, wtf did teh shammy do 2 u?"

What did the shamman do to you? Her går faktisk det siste fortere å skrive. Er også enig at noob burde vekk. Alle har vært nybegynnere en gang. Men lol er ett ord for å le, noe som mange (ja, jeg også) bruker mye fordi det skjer mye morsomt på WoW...

Som Vaag1991 sa, ikke flame alle fjortisser for å gjøre dette. For alle gjør ikke det.

Lenke til kommentar
Reroll horde character og løs alle problemene dine.

 

Ja, det virker for meg som om de fleste fjortissene spiller legolas-wannabe night elf på Alliance.

Vi har noen råtne egg på horde også, men det jeg har opplevd på 3 forskjellige servere hvor jeg har prøvd alliance, er at det kryr av fjortisser på alle sammen.

 

Ja jeg er pokker så glad at jeg valgte riktig side fra begynnelsen av.

5088894[/snapback]

 

Jeg ga opp en 60 Warrior med bra gear pga det der :(. Nå koser jeg meg på Horde siden.

Lenke til kommentar
Stort sett ignorerer jeg fjottene det er snakk om her. Det som plager meg er en ny ord-trend som florerer, der ord som "plx", "gief" og "epix" går igjen. Ufattelig irriterende. Disse lamme ordene brukes også i guild chat. Er det kun meg som irriterer meg over dem, eller? Brukes disse "kule" forvrengningene på Horde-siden også? Har ikke spilt der på en stund...

5087421[/snapback]

Se de fantastiske eventyrene til dork og loltroll.

Lenke til kommentar

At dere kan hisse dere opp over slike bagateller som om folk bruker forkortelser eller ei er utenfor min fatteevne.

 

Selv bruker jeg LOL hele tiden....det er jo ikke noe galt i det ordet da. Samme som å skrive "hehe". Om om folk skriver noob og alt det der wtf.1357getr i public-channel hva bryr det dere da? Sitter dere å følger med på all praten som foregår rundt dere da?

 

Om folk bruker forkortelser som jeg ikke forstår når dem snakker til meg så spør jeg pent hva dem mente. Og da skriver dem hva dem egentlig mente og saken er ute av verden.

Lenke til kommentar

HAHAHAHAHA å så sinnsykt morsomme de bildene var :D

 

Men back on topic:

Nå har ikke jeg spilt så sinnsykt mye wow enda at jeg har vært så mye med folk over lvl 25, men har merket et par stykker som oppfører seg utrolig barnslige(selv min første dag i wow hjalp en venn meg med litt gull, så 2sec etterpå kom 3stykker bort og tigget av han). Har også merket noen som skriver endel fjortiss forkortelser i general, men mest i startområdet og rundt der, men nå er jeg ikke i general lengre pga masse spamming og tull der som jeg er...

 

Jeg bruker lol egentlig ganske ofte, men også haha hehe også. Er også noen ganger jeg kødder og skriver "1337" for og tulle meg litt med noen som er litt plagsome. Og med venner ;)..

Lenke til kommentar
Gjest member-60584

spammer leetspeak som bare faen i WoW jeg.

 

fatter ikke kor dere finner alle noobsan.

 

jeg hjalp en gjeng lowbies, alt characters mest sannsynlig. de sa takk osv når vi var ferdig enda jeg fikk de drept en gang.

 

gir jeg 1g til en player som spør om gull sier han takk. ikke noe bullshit.

Lenke til kommentar

Tror ikke dere har lest posten min skikkelig... At man er fjortis fordi man bruker ord som lol og noob var ikke poenget mitt. Mulig jeg har ordlagt meg feil da men.

 

Hovedpoenget var at med WoW så har spillere som tidligere ikke har hatt noe til overs for MMORPG sjangeren plutselig begynt å spillt. Og mange av dem spiller det bare fordi det er populært og har fått mye bra omtale og reklame rundt omkring. Dessuten har mange av disse aldri spillt et Warcraft spill før men er plutselig verdensmestere i alt om WoW, de tror de vet alt, og alt de sier er 100% riktig. Slikt irriterer meg.

Det er mange fordommer mot CS og CS-spillere. Jeg vet ikke hvilke som stemmer eller ikke, men man kan godt si at WoW har blitt det nye CS, med det ryktet som følger med noe slikt.

Edit: og ja, jeg bruker lol noensteder selv. Men aldri noob osv. (bortsett fra å spøke med kamerater).

Ellers kaster jeg opp når jeg ser folk som skriver "can som1 pls hlp me whit a q?, im gona give u 1g for ur oen pleasur"

Endret av apollox
Lenke til kommentar

Har ikke møtt mange idioter egentlig.

er vel de some kommer bort til meg og bare åpner trade og hinter til at jeg skal åpne lockboxen demmes, når jeg er ferdig går de bare uten og si takk eller noe.

 

Måtte også en gang en lowlvl undead som trengte penger til "skills". Han sa han skulle gi meg 1g senere vis jeg ga han 20s, tenkte det var ok siden jeg hadde 460g fra før av.

dagen etter for jeg et whisper fra han som sier at jeg skal møte han i undercity sånn at jeg skulle få 1g. Jeg sa jeg var opptatt nå og at han kunne sende de i posten eller komme til orgrimmar.

 

Utenfor orgrimmar kommer han bort åpner trade og sier " UGIEV ME 1G NOW KKK"<--(ja akkuratt sånn)

tenkte først at jeg så feil nå han sendte meg whisper men nei, det gjorde han ikke

 

xxxxx has been added to ignore list :ermm:

 

Jeg flamer heller ikke folk som spiller dårlig (som melee hunters) eller later som jeg er mer verdt enn en lowlvl. mest sannsynlig er de jo en alt :thumbup: mulig jeg sender en whisper for og fortelle hva de skal gjøre.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Slik er det faktisk ikke i Everquest 2, som er et veldig populært spill:)

det finnes noen drittsekker.. men folk flest vet hvordan de skal oppføre seg... som trådstarteren sa, det er en sjelden rase:P

Dette kommer av at det faktisk er mer personer over 16 som spiller dette.. mangen i guilden min er 30år.. De fleste spillerne rakker ned på folk som oppfører seg som idioter, som fører til at folk flest oppører seg fint, for hvis ikke blir de jo rakt ned på :p

En fin og god sirkel:)

 

Hvis noen her spiller på Runnyeye serveren send meg en PM.. nick er Shekaam :)

Lenke til kommentar

WoW er mye "simplere" en de andre MMORPGene. Spilte AO (Anarchy Online) før jeg begynte med WoW! AO var forsjåvidt artig, men jeg gikk fort lei. WoW derimot representerer en "ny" generasjon MMO... En mere brukervenlig MMO. En MMO for mannen i gaten.... Dette er jo både på godt og vondt. Husker fra AO, var det minimalt med fjortisser.... i WoW er det uendelig mange... WoW er mye simplere, mye lettere å gå fra n00b til pro....

Lenke til kommentar
Ska eg bruke ordet noob/nabb elle newbeginners?skrive heller noob..går kjappere..slitt å skrive regelrett engelsk=) lissom mer laugh of loud for min del..kanskje ikje for din..sikker flere som er som mg=) Noob ftw=) har alder noge å si:S? få prøve ingame å  ser om dt smitter over fra wow te Lineage, Everquest eller DaoC(<-- hva dt:S)?

5086326[/snapback]

kan noen please oversette dette? jeg vet ikke om jeg skal le eller slutte med wow...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...