Gå til innhold

CS : S - Norske Servere. Hvilke er bra ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann.. Jeg har endelig begynnt å spille litt Source igjen etter et halvt års pause men pcn er jo helt blank for servere. Lurer derfor på hvilke norske servere som er bra. Fint om noen kunne gitt meg noen ip adresser (med navn)

Mvh

Kurt P

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
planetmafia.net

de har gode servere med sats... gå inn på siden over for informasjon....

:thumbup:

5080800[/snapback]

Battlefield.no spesielt server nr. 7 og 9 er veldig bra. Står på high-end servermaskiner, med tickrate 100 :dribble:

IP finner du her: www.battlefield.no

Endret av Gullegutt
Skrevet

thanks .. skal bli gøy å prøve igjen etter et langt opphold.. har jo fri fra militæret i helgene, så blir vel en kveld med Cs og cola.. :dribble:

• 2 uker senere...
Skrevet
Heisann.. Jeg har endelig begynnt å spille litt Source igjen etter et halvt års pause men pcn er jo helt blank for servere. Lurer derfor på hvilke norske servere som er bra. Fint om noen kunne gitt meg noen ip adresser (med navn)

Mvh

Kurt P

5079530[/snapback]

Catch-Gamer#13 er bare best!

Skrevet

Mvh

Kurt P

5079530[/snapback]

5145000[/snapback]

Morsomt på Catch 13 ja, men Catch 6 (dust2 members only) eier jo alt og alle! :D Catch 8 (dust2/train/cbble) er også fin.

Skrevet

Mvh

Kurt P

5079530[/snapback]

5145000[/snapback]

Morsomt på Catch 13 ja, men Catch 6 (dust2 members only) eier jo alt og alle! :D Catch 8 (dust2/train/cbble) er også fin.

5146344[/snapback]

enig i det

• 1 måned senere...
Skrevet (endret)

Liker Catch 1, 3, 6, og 9. De har god ping, greit nivå og under 16 spillere (viktig!).

Liste (merk at ipen er css1.catchgamer.no:27016. Det er denne du adder, eller connecter til)

connect css1.catchgamer.no:27016, Catch-Gamer.no CS:Source #1 stats=off, 16 spillere, maps=cbble, office, aztec, dust2

connect css3.catchgamer.no:27016, Catch-Gamer.no CS:Source #3 [cs_maps only] 16 spillere, maps= office,cbble,

connect css6.catchgamer.no:27015, Catch-Gamer.no CS:Source #6 [de_dust2] 20 spillere, maps= dust2

connect css9.catchgamer.no:27015, Catch-Gamer.no CS:Source #9 [dust-maps only]FF=ON 14 spillere, maps=dust, dust2

Munch aka. AvieN, si hei ;)

Endret av Munch
  • 2 måneder senere...
Skrevet

Vi Campers har nettopp fått opp en server, planen er å få opp en hjemmeside med stat og litt sånt småtteri. Er stat ingame allerede, ipen er: 81.166.83.224:27015

Skrevet

Da jeg spilte source, spilte jeg på catchgamer og battlefield.no! Da var catchgamer best. Har ikke spilt source på et halvt år eller noe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...