Sirius Cobra Skrevet 31. oktober 2005 Skrevet 31. oktober 2005 (uten å ha lest nesten noen av postene over meg) Ja F.E.A.R. bruker nok litt for mange standard hollywood triks.
Spirre Skrevet 1. november 2005 Skrevet 1. november 2005 (uten å ha lest nesten noen av postene over meg)Ja F.E.A.R. bruker nok litt for mange standard hollywood triks. 5087978[/snapback] noe imot å utdype det der? hva spesielt mener du er triks?
Tahiro Skrevet 1. november 2005 Skrevet 1. november 2005 Spiller du med heftig lyd og grafikk så blir man skremt. Men sitter man der og hører på mp3 mens man egentlig bare gir faen så selvsagt blir man ikke skremt.
Isbilen Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 (endret) Vil ikke si at man skvetter så veldig mye i fear. 5083710[/snapback] Nå er jo ikke meningen at du skal skvette så mye, heller føle konstant uhygge. Mener de har fiksa den biffen bra! Endret 2. november 2005 av Isbilen
stinger82 Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 (endret) Hmm, kan ikke forstå dere som mener spille ikke er skummelt. Prøv å spill sent en kveld, helt mørkt og alene i rommet, med god lyd på heasettet, og god grafikk på.. Det funket hværtfall for meg... Endret 2. november 2005 av stinger82
Morfiril Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 Håret reiste seg og jeg fikk frysniner på slutten av spillet. Ikke smat å prøve å heve effekten med å sitte i et mørkt rom med skikkelig bra headset og bra grafikk. Var faktisk alene hjemme også. Så meg litt rundt omkring da.
Klyde frog Skrevet 3. november 2005 Skrevet 3. november 2005 Spillte dette spillet om natten med lite lys og høy lyd i headsettet, ble allikevel ikke særlig skremt.. Jeg synes andre aspekter ved spillet er bedre som f.eks skyte-sekvensene og grafikken. "Bli skremt" faktoren i spillet burde ha vært høyere, særlig når tittelen er FEAR. Opplegget med den lille jenta ble bare en dårlig etterligning av "the ring" synes jeg iallefall. Skal man bli skremt ved PC`n er det bare en ting å gjøre: Spille AvP og få en fachugger midt i trynet når du minst venter det. Der har du 100% F.E.A.R!
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 3. november 2005 Skrevet 3. november 2005 Doom får deg til å skvette vesentlig mer ( i hvertfall i starten) men F.E.A.R er ikke så ille det heller altså. De to spillene har helt forskjellig stemning. I F.E.A.R. er det kjempekule shootouts og action, men med en gang du står alene i et litt mørkt rom og får litt unknown origin-blinking på HUDen blir du en smule sjelven. Jeg synes stemninga i spillet var kickass, stemninga tok jo helt av på slutten. Skumle-Alma og skumle marerittyper overalt!
simalarion Skrevet 4. november 2005 Skrevet 4. november 2005 (endret) F.e.a.r var et genialt action spill for meg, ble seff ikke redd (selvfølge for meg, har herdet meg med alftor mye skrekfilm titting til å reagere på dette) selv om jeg skvatt noen ganger spesielt en gang jeg snudde meg tillfeldig så pluttselig fikk jeg et slikt svevendet spøkelse i trynet, da hoppet jeg bokstavlig talt i stolen. Men først å fremst kan jeg ikke få nokk av å gla volden i F.e.a.r som er helt genial med sine effekter. Spiller quake 4 nå å synes det er helt genialt, elsker farge bruken og måten tingene rundt deg beveger seg på, for ikke å snakke om animasjonen av soldatene, ordentlig useriøst god spill Endret 5. november 2005 av simalarion
Sjefern Skrevet 5. november 2005 Skrevet 5. november 2005 Jeg skvatt faktisk mest når jeg var i det rommet som telefonen ringte og blod dryppet fra taket. Leitet ganske lenge for å finne ut hvor lyden kom fra men det var jo ikke noen telefon der!! Så kom jeg på at den kanskje kunne ligge under takplatene. Så jeg skøyt en salve opp dit bare for å sjekke om det kunne være det. Holdt på å dette av stolen når den døde kroppen datt ned i hodet mitt. Når jeg tenker på det nå skjønner jeg ikke hvorfor jeg ikke regnet med at noe slikt kom til å skje. Men jeg var vel litt for opptatt av å tenke på telefonen
Spirre Skrevet 5. november 2005 Skrevet 5. november 2005 oh...jeg fikk ikke til å få det liket til å falle ned jeg. selv om jeg skøyt en salve opp i taket. må ha bomma.
Sjefern Skrevet 5. november 2005 Skrevet 5. november 2005 Ja veldig kjekk den. Synd ikke flere bruker den og at det ikke er en egen knapp til den.
wannabe nerd Skrevet 6. november 2005 Skrevet 6. november 2005 Ja den fikk jeg hetta av "BÆM!!" "ÆÆÆH!" Men jeg syntes spillet var alt for kort
simalarion Skrevet 6. november 2005 Skrevet 6. november 2005 Ja det har jeg glemt å nevne - eneste negative - svarte å kort!, enda jeg bare satt å slappet av med det uten å stresse
jostein_ Skrevet 7. november 2005 Skrevet 7. november 2005 Har spilt detta spillet litt nå. Innimellom er jeg så vettskremt at jeg holder på å pisse på meg, mens andre ganger så kjeder jeg meg stort og syns spillet ikke er så morsomt.. Spesielt skummel å høre at han du er begynner å puste høyere og kjappere når det er skumle ting i nærheten. Nervepirrende!
Bloody Mess Skrevet 7. november 2005 Skrevet 7. november 2005 (endret) Jeg hadde gledet meg til å bli skremt av dette spillet. Men jeg har ikke blitt skremt i det hele tatt, ikke det fnugg. Det finnes ikke bare litt skummelt engang. Og det er jeg utrolig skuffet over. Det er nok bare det at forskjellige ting skremmer forskjellige folk. For meg så var Doom 3 småcreepy, skvatt skikkelig innimellom også. Men det er jeg ikke i nærheten av med dette FEAR. Når det er sagt, så skal det sies at hverken The Ring, Grudge eller noen andre japansk-inspirert horror, eller originiale japanske horrorfilmer har skremt meg. Så det har vel noe med det å gjøre. Utrolig synd, fordi FEAR har jeg gledet meg til lenge. Men jeg fikk jo en kul action-opplevelse da. Ser forresten på The Skeleton Key nå, og den er faktisk skumlere enn FEAR, for meg Spiller du med heftig lyd og grafikk så blir man skremt. Nei. Endret 7. november 2005 av BTK
Vrengtpolvott Skrevet 7. november 2005 Skrevet 7. november 2005 Alt for forutsigbart til at det er mulig å bli skremt for min del, og det med at det kommer opp "Unknown Origin" på skjermen er jo bare latterlig, da får man jo vite på forhånd at man skal bli skremt!
Radial Skrevet 7. november 2005 Skrevet 7. november 2005 Synd for dere som ikke blir skremt, eller som ikke synes det er spennende. Dere har ikke fått samme spillopplevelsen mange av oss andre har fått. FEAR klarte i alle fall å spille på mine strenger, ikke ved at jeg ble så fryktelig skremt hele tiden, men mer i form av at jeg merket litt ubehag og syns det var nervepirrende. Jeg elsker den gåsehudfølelsen jeg fikk gjennom store deler av spillet.
Mala Skrevet 7. november 2005 Skrevet 7. november 2005 Er glad eg finner små jenter med mørkt langt hår og hviskelyder skremmende, på den måten fekk eg ein bedre opplevelse spillet igjennom enn mange andre her inne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå