Gå til innhold

Nina Persson - tidenes dårligste live-vokalist..?

Billy Bob

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter nok en gang å ha bli påminnet om hvor dårlig Nina Persson er å synge live, spør jeg dere andre? Er det bare meg som reagerer på at hun er spe og synger så surt at det er pinlig live? Jeg liker The Cardigans ganske godt, men når jeg ser de live, blir jeg nesten flau..

Synspunkt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha. Har faktisk ikke sett dem live. De skal vel spille idag på nordic music awards? Får se da ;)

Liker egentlig cardigans.

Skrevet
Haha. Har faktisk ikke sett dem live. De skal vel spille idag på nordic music awards? Får se da ;)

Liker egentlig cardigans.

5076382[/snapback]

Synger jo veldig bra nå da... Men det gjør vel de fleste med playback...

Skrevet
Vel, hun får i hvert fall sterk konkurranse fra Avril Lavigne.

5078659[/snapback]

Huh?! Er Avril dårlig live? Det var kjipt å høre :(
Skrevet
Vel, hun får i hvert fall sterk konkurranse fra Avril Lavigne.

5078659[/snapback]

Huh?! Er Avril dårlig live? Det var kjipt å høre :(

5080858[/snapback]

Jeg har hørt henne live ^^

Skrevet

glint, feilpostet?

Cardigans vokalisten har jo prøvd seg uten bandet sitt og husker ikke om det gikk så bra, men når hun klarer å komme seg ut med sin egen stemme så sier det noe..

har forøvrig ikke sett på tv programmet dere omtaler, kan være problemer med lyd osv.

Skrevet

Det stemmer, Nina Persson hadde et soloprosjekt kalt A-Camp. Det gikk bra nok det, men saken er at vi er like langt. Hun er flink solo, men det er live-opptredenene jeg reagerer på.

Skrevet

Haha, har ikke hørt de live, men har hørt Red Hot Chili Peppers live på mtv mange ganger før, og jeg tror det skal ganske mye til for å slå vhor ræva de er.

Tilogmed videregående metal-bandet jeg var med var bedre enn de.

Skjærer i ørene når jeg hørere det, og i hodet når jeg tenker på det.

Skrevet

Jeg har inntrykk av at stemmen hennes blir hakket bedre litt utover i konsertene, så jeg aner at hun ikke er så flink til å varme opp stemmebåndene. :p Er imidlertid ikke direkte vakker da heller, hehe. Men på CD er den super. ;)

• 4 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...