Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Worklog: VW Golf 2 1984


Audi247

Anbefalte innlegg

altså...

 

lexuslykter

monovisker

jettafront

18"

sideskjørt....

 

 

 

hva med å kjøpe en japsebil som faktisk KLER detta jalla du skal ha på'n a?

 

hehe ja en japsebil kler jo monovisker og jettafront... hva med og gi konstruktiv kritikk som gir litt mening :!:

Endret av exs
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

altså...

 

lexuslykter

monovisker

jettafront

18"

sideskjørt....

 

 

 

hva med å kjøpe en japsebil som faktisk KLER detta jalla du skal ha på'n a?

 

hehe ja en japsebil kler jo monovisker og jettafront... hva med og gi konstruktiv kritikk som gir litt mening :!:

5576474[/snapback]

 

 

 

du forstod utmerket godt hva jeg mente!

 

 

og kritikken er konstruktiv den! ikke noe ukonstruktivt der!

Lenke til kommentar

jaja.... :) men det eneste som ikke opprinnelig kommer fra tyskland er jo lexuslyktene

det virker jo som at hvis en gjør den minste ting utenom det vanlige her så har man en "jalla" ristrasker, er nok enig med deg ang jettafronten, men det er bare måten det blir sagt på som virker så respektløst mot en som har lagt tid og arbeid i bilen sin

Endret av exs
Lenke til kommentar

Altså, en golf blir jo nødvendigvis ikke japse bare den har lexuslykter!? Hva med alle golfer som har luftfjæring da? Det er jo et produkt av amerikanske lowridere... Så hvis jeg monterer luftfjæring på golfen så er det plutselig en "yankie" bil? :hmm:

 

En golf er en golf folkens!!

 

 

 

(Jeg liker Corrado eller de singel-lykt konverterte frontene best, men men... :roll:)

Endret av vincent_vega
Lenke til kommentar
Noe japsebil blir den vel ikke, men lexus-lykter er ingen vinner for det.. :)

5610639[/snapback]

 

Spørs, det fins jo ikke akkurat noen fasit på hvordan en kul golf skal se ut. Men jeg respekterer din og andre folks meninger om lexus-wannabe lykter, men husk nå bare at det er deres meninger, og ingen andres...

 

Hvis trådstarter vil ha lexus lykter så bør han kjøpe det! Det er tross alt hans valg... :thumbs:

Endret av vincent_vega
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

jæklade kor kjipt det er å bli stående uten garasje å mekke i, føler virkelig med deg :cry:

 

vel syns hvis det gjøres skikkelig det med jetta front så kan det bli pent, å som dere sier, smaken er som baken hehe... :thumbup:

 

håper du får kommet i gang snart, vil ha mer bilder av frem gangen her....

 

åh man de rekke 5'rne er gromme det hadde blitt stilig me en slik under pansret, å deilig å kunne blow off som bmw traller... :tease:

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Altså, en golf blir jo nødvendigvis ikke japse bare den har lexuslykter!? Hva med alle golfer som har luftfjæring da? Det er jo et produkt av amerikanske lowridere... Så hvis jeg monterer luftfjæring på golfen så er det plutselig en "yankie" bil?  :hmm:

 

En golf er en golf folkens!!

 

 

 

(Jeg liker Corrado eller de singel-lykt konverterte frontene best, men men... :roll:)

5605271[/snapback]

 

 

Ja, skjønner ikke hvorfor du ikke tok G60 Corrado, og heller tok GOLF !

 

Herre, unnskyld , men kan ikke fatte at noen faktisk bruker over 200kr på en gammel og grå Golf, uansett hvor "fin" du får den, så er det og forblir en golf, og det er ikke positivt.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 5 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...