Gå til innhold

Leela Casemod - Another futurama casemod :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ditta blir jaggu feitaste cæbbisen eg har sett! Du e flinke!

Det med parykken.. Ta en litt grov netting, form den til slik parykken skal ligge. Form til håret og hell over gelatin. Skulle holde lenge. Litt viktig å ha noe som holder i bunn, ellers blir det fort stygt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk en mail ifra en jornalist ifra det franske bladet "Technikart Futur"

de skulle lage en liten artikkel om bender :) wee i'm famous :D eller Bender er famous :p

kommer på trykk om 1 måned sånn ca. jeg får sendt en kopi av bladet i posten når det har kommet på trykk

Skrevet
Fikk en mail ifra en jornalist ifra det franske bladet "Technikart Futur"

de skulle lage en liten artikkel om bender :) wee i'm famous :D eller Bender er famous :p

kommer på trykk om 1 måned sånn ca. jeg får sendt en kopi av bladet i posten når det har kommet på trykk

5254113[/snapback]

GRATTULERER! :D

Du fortjener dette virkelig!

Knall bra og stå på videre.

Jeg gleder meg virkelig til det ferdige resultatet, og vi som kan norsk har jo den store fordelen av å kunne følge med på worklog'n :D:thumbup::D

Skrevet

Da kan jeg røpe så mye at hodet er under produksjon :) vet ikke om jeg rekker noen update i kveld, men i morra skal det være kommet noe iallefall.

Har også bestillt meg hard skumgummi til beina som igjen skal tildekkes med vannbasert akrylmasse for å få litt mere hud finnish på den.

Skal prøve å få beina bøyelig, så når jeg drar på TG så kan leela sitte på passasjer setet :)

Skrevet
Da kan jeg røpe så mye at hodet er under produksjon :) vet ikke om jeg rekker noen update i kveld, men i morra skal det være kommet noe iallefall.

Har også bestillt meg hard skumgummi til beina som igjen skal tildekkes med vannbasert akrylmasse for å få litt mere hud finnish på den.

Skal prøve å få beina bøyelig, så når jeg drar på TG så kan leela sitte på passasjer setet :)

5254410[/snapback]

Blir jo dritdigg dette!! update! update! update! :dribble:

Skrevet
Hehe, så det nå! Tøft det da, skulle vel egentlig ikke mangle. Lurer på hvor lenge det er til før han er på forsida av VG? Noen som vil vedde? :D

5256951[/snapback]

I løpet av helga?

Skrevet

Gleder meg til å se når den er ferdig! :dribble: Benderen g tuxen var jo knall bra :D Du begynner jo å bli berømt du blir vel snart verdensberømt hvis du forsetter :D :!: :w00t::tease::thumbup:

Skrevet
Gleder meg til å se når den er ferdig!  :dribble:  Benderen g tuxen var jo knall bra :D  Du begynner jo å bli berømt du blir vel snart verdensberømt hvis du forsetter  :D  :!:  :w00t:  :tease:  :thumbup:

5257727[/snapback]

Litt mye smilyer ell? :roll: hehe, skal ikke kommentere det jeg.

Men tviler vel litt på at de sitter nedi Pakistan og diskuterer Bender modden til Bizardo:P Er jo et håp, men tviler ;p

UFTW!

Skrevet
Gleder meg til å se når den er ferdig!  :dribble:  Benderen g tuxen var jo knall bra :D  Du begynner jo å bli berømt du blir vel snart verdensberømt hvis du forsetter  :D  :!:  :w00t:  :tease:  :thumbup:

5257727[/snapback]

Spørst hva definisjonen på verdensberømt er. Han er i hvertfall berømt i hele den vestlige verden. Alle med interesse for casemod og/eller spill har hørt om/sett Bender :)

Skrevet

Når jeg først i fjor så din Tux fallt jeg for den. Fulgte med på nesten hele byggeprosessen av Bender og håndhilste med'n på TG i år. Nå tror jeg jammen jeg blir nødt til å gjøre noe grisete :p

Neida. Flott prosjekt igjen , Bizardo. Gleder meg.

Skrevet

Blir desverre ikke noen update i kveld, det der hodet tok lengre tid en planlagt, var desverre ikke så lett som jeg trodde + at herdingen tar lang tid

Skrevet

vanskelig å se, skal begynne å forme hodet i morra nå som selve klossen til hodet er ferdig, men vet ikke om jeg rekker noe update i morra. får se hvordan det går

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...