Gå til innhold

Battlefield 2 lukker seg ved oppstart

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjøpte meg BF2 i dag. Jeg gledet meg til å komme hjem for å spille dette iogmed at jeg aldri har prøvd det før og jeg har fått ny internett i dag ( 26mbps ). Men når jeg skal launche programmet kommer det opp Battlefield 2 bildet, så når jeg skal få opp menyen får jeg kun en sort skjerm. så blinker den litt og går tilbake til windows. Jeg prøvde å sette ned hertz'en på 60mhz, men det hjalp lite. Jeg har de nyeste driverne og GeForce Ti 4200.

Etter at jeg fikk problemet har jeg lest på den lille skriften bak på coveret. Under spesifikkasjonene at Battlefield 2 krever et 128mb skjermkort med støtte for 1.4 pixel shader. Battlefield 2 støtter bare følgende skjermkort: og en hel rekke med skjermkort hvor jeg faktisk ikke ser mitt skjermkort. :(

Betyr dette at det er 500 kroner rett i dass? Noen som har noen tips/ triks jeg kan prøve på?

Takk

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dessverre så støtter ikke BF2 GeForce 4 serien, så uten et nytt skjermkort var det faktisk 500 kroner ut vinduet. beklager å måtte si det, alltid like kjipt når sånt skjer.

(det er en måte å få kjørt BF2 på geforce4 kort, men denne forverrer grafikken noe helt ekstremt, så jeg vil ikke kalle det spilling. dessuten vil du ikke kunne spille på internett pga punkbuster)

Skrevet
dessverre så støtter ikke BF2 GeForce 4 serien, så uten et nytt skjermkort var det faktisk 500 kroner ut vinduet. beklager å måtte si det, alltid like kjipt når sånt skjer.

(det er en måte å få kjørt BF2 på geforce4 kort, men denne forverrer grafikken noe helt ekstremt, så jeg vil ikke kalle det spilling. dessuten vil du ikke kunne spille på internett pga punkbuster)

5063739[/snapback]

Greit :) Takk skal du ha, da er det bare å dra en : "MAAAMMMAA, spillet virker ikke, pcen er for dårlig, jeg trenger nytt skjermkort" :p

Takk for hjelpen dawg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...