Gå til innhold

Gainward GeForce 6600 GT 256 DDR ram, ødelagt!


Anbefalte innlegg

mitt skjermkort, som jeg fikk som erstatning for mitt forrige som røyk, har røke!

Jeg vet ikke ka tid d skjedde, men mens jeg satte i ett nytt lydkort så såg jeg at vifta på kortet var bøyd slik at den ikke gikk rundt, men satt fast!

 

...Fra jeg fikk dette kortret har jeg hatt grønne og lilla firkanter svirrende rundt på skjermen, så jeg tror vifta har vert slik hele tiden!

 

Og da jeg tok kontakt med leverandøren (pcutstyr.no) så sa di at jeg ikke har fått ett slikt kort fra di, for det står ikke i registeret!

 

Hva ska man si til slikt? jeg har krav på nytt skjermkort når mitt var defekt fra start og jeg ikkeh ar rørt kortet siden jeg satte det i!

 

Fra den dagen jeg fikk den mailen at d ikke var registrert skifta jeg mening om pcutstyr, di suger! :thumbdown:

 

Så...noen som har forslag til hva jeg ska gjøre med dette? Ska jeg bare la di gå fra dette uten å gi meg nytt kort?

Og kun seriøse svar, takk!

 

-AvaloN

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har du ikke noe å dokumentere det med da? Retur skjerma, pakkeliste, sendingsnummer, etteller annet?

 

Pcutstyr har registrert mine to returer på min konto hos dem.

5056425[/snapback]

 

Nei, jeg fikk ikke noe slikt med!

jeg fikk en pakke med ett skjermkort oppi!

Og på profilen min, på pcutstyr, så er ingen ting oppdatert!

 

PS: mitt 1st skjermkort ble heller aldri oppdatert på min profil, jeg var heldig da og fant fakturaen i ene hylla mi!

Endret av AvaloN - TLW
Lenke til kommentar

Retur nummeret ditt da? Da du sendte inn det forrige skjermkortet fikk du vel ett retur nummer?

 

Har du tatt vare på esken det kom i da? Der står det et sporingsnummer hos posten, som du kan spore tilbake til pcutstyr. Pluss at det står hvem som har sendt det...

 

Eventuelt esken til selve skjermkortet, der er det en klistrelapp fra pcutstyr...

Endret av NakedChef
Lenke til kommentar
Retur nummeret ditt da? Da du sendte inn det forrige skjermkortet fikk du vel ett retur nummer?

 

Har du tatt vare på esken det kom i da? Der står det et sporingsnummer hos posten, som du kan spore tilbake til pcutstyr. Pluss at det står hvem som har sendt det...

 

Eventuelt esken til selve skjermkortet, der er det en klistrelapp fra pcutstyr...

5056452[/snapback]

 

mhh...ska se etter når jeg kommer hjem, for jeg tok vare på eksa til d nye skjermkortet, og skjermkortet var det eneste jeg fikk da jeg åpna pakken..vel..en eske lackerol også da c",)

Lenke til kommentar

Da er det nesten garantert en klistrelapp på den esken, og der står det pcutstyrs varenummer. Med det i hånd kan du ringe dem på nytt. Det burde være nok til å bevise at kortet kommer fra dem.

 

Jeg har fått veldig bra service hos dem tidligere, bortsett fra at service partneren deres er utrolig treg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...