Gå til innhold

beste farme sted. Priest og mage sammen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tyrs Hand og Hearthglen er da veldig bra steder, jeg fikk f.eks 2 x Travelers Backpack på ca 15min i går i Tyrs Hand  :)

5052429[/snapback]

 

Kjønner fortsatt ikke Tyrs hand, jeg.. Vært der flere ganger, og dropper bare dritt

5052444[/snapback]

Går vel mer ut på at de droper mye sølv, andre ting er bare bonus.

Lenke til kommentar
Tyrs Hand og Hearthglen er da veldig bra steder, jeg fikk f.eks 2 x Travelers Backpack på ca 15min i går i Tyrs Hand  :)

5052429[/snapback]

 

Kjønner fortsatt ikke Tyrs hand, jeg.. Vært der flere ganger, og dropper bare dritt

5052444[/snapback]

Går vel mer ut på at de droper mye sølv, andre ting er bare bonus.

5052476[/snapback]

 

Kan ikke si at de dropper bra sølv heller da :hmm:

 

Jeg har vært missfornøyd hver gang..

Lenke til kommentar

Har funnet en taktikk i Tyr's som funker utrolig bra for pala egentlig, kvitter seg med mye downtime på drikking. Start med en seal of wisdom, når du kommer bort til moben judger du og så SoC eller det du bruker til vanlig. Da fyller du opp ganske mye mana på 30 sekunder, du bruker 350 mana for å starte, men du får 59 mana hver gang du proccer, og det burde skje oftere enn 6 ganger på 30 sek. :)

Lenke til kommentar
Jeg liker Tyrs Hand veldig bra, tror det har noe å gjøre med at jeg er caster, har fått intrykk av at Melee sliter mye mer mot mobsene i Tyrs Hand.

5052580[/snapback]

 

Tyr's er bra ja. Men det kan til tider være litt for overbefolka av gold farmers.

 

Har grinda en del med både mage'n og warr'en min. Og min erfaring er faktisk at eg har mindre nedetid og høyere inntjening pr time med min grønn-kledde DW warr enn med min blå/lilla mage.

Lenke til kommentar
Tyrs Hand og Hearthglen er da veldig bra steder, jeg fikk f.eks 2 x Travelers Backpack på ca 15min i går i Tyrs Hand  :)

5052429[/snapback]

 

 

Prisen på Travelers Backpack ligger på 11g på "Zenedar" nå. Det er ikke så lenge siden de kostet 20g. Er det samme på flere servere?

Lenke til kommentar

[

 

Prisen på Travelers Backpack ligger på 11g på "Zenedar" nå. Det er ikke så lenge siden de kostet 20g. Er det samme på flere servere?

5056370[/snapback]

 

Burning Legion Horde, mellom 12-15g.

Men til den farmingen dere driver med.

Selv om SM er nerfa er det fortsatt bra i Graveyard.

150g på 2 dager nå med ca 5-8 timer pr dag. (Ikke meg selv men to kompiser som har gjort det.)

 

Men jeg går ikke for Epic på den måten. pvp rank 12 får du Epic for 90g

I tillegg til at du skaffer deg rank i pvp + faction i de BG du ev. tar så er jo det en bedre måte synes da jeg, enn å farme i flere uker bare for å få seg gull som går rett ut igjen til en mount som koster mellom 600-800g avhengig av hvordan status du har :=)

 

Darkrevan

60 warrior

Horde, Burning Legion

Lenke til kommentar

[

 

Prisen på Travelers Backpack ligger på 11g på "Zenedar" nå. Det er ikke så lenge siden de kostet 20g. Er det samme på flere servere?

5056370[/snapback]

 

Burning Legion Horde, mellom 12-15g.

Men til den farmingen dere driver med.

Selv om SM er nerfa er det fortsatt bra i Graveyard.

150g på 2 dager nå med ca 5-8 timer pr dag. (Ikke meg selv men to kompiser som har gjort det.)

 

Men jeg går ikke for Epic på den måten. pvp rank 12 får du Epic for 90g

I tillegg til at du skaffer deg rank i pvp + faction i de BG du ev. tar så er jo det en bedre måte synes da jeg, enn å farme i flere uker bare for å få seg gull som går rett ut igjen til en mount som koster mellom 600-800g avhengig av hvordan status du har :=)

 

Darkrevan

60 warrior

Horde, Burning Legion

5056399[/snapback]

 

 

 

Lykke til, er jo de værste nerdene som spiller 24/7 som farmer rep da så er ikke akkurat lett ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...