Gå til innhold

Omtale av F.E.A.R. (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

* Windows ® 2000/XP with latest service pack installed

* DirectX 9.0c

* Pentium ® 4 1.7 Ghz or equivalent

* 1GB RAM

* 128 MB DirectX ® 9.0 Compliant Video Card with hardware T&L and pixel shader support*

* 3.0 GB free Hard Drive Space for installation

* Additional hard drive space for a Windows swap file and saved game files.

* 16-bit DirectX 9.0 compliant sound card with support for EAX 2.0

* Broadband connection for multiplayer games.

* Mouse & Keyboard

Lenke til kommentar

Til dere som klager på leveldesignet i F.E.A.R: Jeg er HELT ENIG!

 

Nå har jeg spilt gjennom en god del av spillet (jeg mistenker at jeg begynner å nærme meg slutten), og jeg må vel si at jeg begynner å bli lei av nettopp det dårlige leveldesignet. Litt mer variasjon hadde vært flott, for å si det sånn.

 

Men ellers er det et meget bra og skremmende spill. :thumbup:

Lenke til kommentar

9 av 10? Hadde ikke forventet at det skulle få noe annet.

 

Helt personlig gir jeg spillet 8 av 10, fordi jeg mener det er bra, men ikke SÅ bra, liksom. Det er en del glitches og ulogiskheter i spillet som irriterer litt. Den utrolig knappe varigheten er heller ikke noe pluss.

 

Men jeg er forsåvidt ikke helt uenig i en 9 av 10 heller. Hadde ikke forventet noe annet heller. :)

Lenke til kommentar
..Den utrolig knappe varigheten er heller ikke noe pluss..

 

uhhmm.. nå har jeg nettopp rundet Q4 og F.E.A.R., og Q4 var en liten fjert i forhold til F.E.A.Rs varighet. jeg brukte mye lengre tid på å spille gjennom det enn hva Q4 kunne levere. klart, spillet kunne godt ha vært litt lengre, men ett positivt aspekt med spillet er at slutten legger opp for en expansion/oppfølger..

 

nå må jeg si meg enig i at leveldesignet var av den mer kjedelige sorten, men Monolith skal nå få en liten pluss i margen for at det ikke var fullt så lineært. flere plasser kunne man om man brukte hodet/øyene litt finne snarveier og alternative ruter for å komme seg forbi enkelte steder.

Lenke til kommentar

Med de nye driverene kjører jeg spillet absolutt helt laggfritt med alt jeg overhode mulig kan skru opp på. (4xaa 16xAF) Kjørte performance testen og fikk 37 fps average (husker ikke det andre, men var ikke noe sjokernde. litt over og litt under, på max og minimum) :thumbup:

6800GT (OC) 3500+ klokket til 4200+ (merker ingen ytelse tap/vinn om jeg skrur max/min på Computer. Er for det meste skjermkortet som ikke "duger". :whistle:

(var på 1024*768) :yes:

 

2048 mb ram'

 

På full grafikk: http://img18.imageshack.us/my.php?image=fear9ta.jpg

 

Når jeg bare tokk "max" på begge (med begge på max betyr det ikke at det er på full grafikk): http://img18.imageshack.us/my.php?image=fear25kr.jpg

 

ÅÅÅ det er sant jo! til 199kr! Et røverkjøp!

051043-fso_13.jpg

Endret av andrull
Lenke til kommentar
[iC,24/10-2005 : 23:25]..Den utrolig knappe varigheten er heller ikke noe pluss..

 

uhhmm.. nå har jeg nettopp rundet Q4 og F.E.A.R., og Q4 var en liten fjert i forhold til F.E.A.Rs varighet. jeg brukte mye lengre tid på å spille gjennom det enn hva Q4 kunne levere. klart, spillet kunne godt ha vært litt lengre, men ett positivt aspekt med spillet er at slutten legger opp for en expansion/oppfølger..

 

nå må jeg si meg enig i at leveldesignet var av den mer kjedelige sorten, men Monolith skal nå få en liten pluss i margen for at det ikke var fullt så lineært. flere plasser kunne man om man brukte hodet/øyene litt finne snarveier og alternative ruter for å komme seg forbi enkelte steder.

5055172[/snapback]

 

 

hvor mye har du klokka skjermkortet ditt da ?

Lenke til kommentar
[iC,24/10-2005 : 23:25]..Den utrolig knappe varigheten er heller ikke noe pluss..

 

uhhmm.. nå har jeg nettopp rundet Q4 og F.E.A.R., og Q4 var en liten fjert i forhold til F.E.A.Rs varighet. jeg brukte mye lengre tid på å spille gjennom det enn hva Q4 kunne levere. klart, spillet kunne godt ha vært litt lengre, men ett positivt aspekt med spillet er at slutten legger opp for en expansion/oppfølger..

 

nå må jeg si meg enig i at leveldesignet var av den mer kjedelige sorten, men Monolith skal nå få en liten pluss i margen for at det ikke var fullt så lineært. flere plasser kunne man om man brukte hodet/øyene litt finne snarveier og alternative ruter for å komme seg forbi enkelte steder.

5055172[/snapback]

 

kas coop butikk som har fear inne.... coop mega?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...