Gå til innhold

Min tur å gi Netshop skryt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må bare få ut frustrasjonen her.

Jeg har egentlig for lengst kuttet ut Komplett og gått over til NetShop, men i går bestillte jeg en vare fra Komplett (den var litt billigere enn hos NetShop).

Resultat: I hele dag har varen stått i status 'Frigjort for plukk' og det gjør den fortsatt nå kl.20:30 :(

Hvor vanskelig kan det være å plukke og pakke den ene tingen? De gangene jeg har handlet hos NetShop har forsendelsen vært registrert hos Posten 4-5 timer etter at jeg har bestillt.

Men jeg har meg selv å takke, hadde jeg ikke begynt å handle hos NetShop så hadde jeg ikke vært så bortskjemt når det gjelder leveringstider.

Endret av Thoth
Lenke til kommentar
jeg bestilte en GPU-vifte og en 200Gb sata harddisk der en gang, men GPU-viften passet ikke, så jeg ruturnerte den sammen med en kopi av kviteringen og fikk igen penger for harddisken.. da jeg egentlig skulle fått 250 fikke jeg nærmere 1000 spenn :D

5152287[/snapback]

 

Så du tjente 750 kr på å bytte den? Tror ikke det var ren service. Det der kaller JEG å stjele. DU burde sagt ifra med en gang du oppdaget det. Selv om det ikke er din feil, er det en uskreven regel at man i det tilfellet skal si ifra. Iallefall når det gjelder så store beløp.

 

Har du dårlig samvittighet?

Lenke til kommentar
jeg bestilte en GPU-vifte og en 200Gb sata harddisk der en gang, men GPU-viften passet ikke, så jeg ruturnerte den sammen med en kopi av kviteringen og fikk igen penger for harddisken.. da jeg egentlig skulle fått 250 fikke jeg nærmere 1000 spenn :D

5152287[/snapback]

 

Så du tjente 750 kr på å bytte den? Tror ikke det var ren service. Det der kaller JEG å stjele. DU burde sagt ifra med en gang du oppdaget det. Selv om det ikke er din feil, er det en uskreven regel at man i det tilfellet skal si ifra. Iallefall når det gjelder så store beløp.

 

Har du dårlig samvittighet?

5153417[/snapback]

 

 

Nei, jeg har IKKE dårlig samvittighet. På netshop sine sider stod det at den GPU-viften skulle passe sammen med mitt skjermkort, noe som det ikke gjorde. Det var feil fra netshop sin side.

Lenke til kommentar
jeg bestilte en GPU-vifte og en 200Gb sata harddisk der en gang, men GPU-viften passet ikke, så jeg ruturnerte den sammen med en kopi av kviteringen og fikk igen penger for harddisken.. da jeg egentlig skulle fått 250 fikke jeg nærmere 1000 spenn :D

5152287[/snapback]

 

Så du tjente 750 kr på å bytte den? Tror ikke det var ren service. Det der kaller JEG å stjele. DU burde sagt ifra med en gang du oppdaget det. Selv om det ikke er din feil, er det en uskreven regel at man i det tilfellet skal si ifra. Iallefall når det gjelder så store beløp.

 

Har du dårlig samvittighet?

5153417[/snapback]

 

 

Nei, jeg har IKKE dårlig samvittighet. På netshop sine sider stod det at den GPU-viften skulle passe sammen med mitt skjermkort, noe som det ikke gjorde. Det var feil fra netshop sin side.

5186321[/snapback]

 

 

Selv om de gjorde en feil, burde du vitterlig gi beskjed om dette!

Lenke til kommentar
Selv om de gjorde en feil, burde du vitterlig gi beskjed om dette!

5188318[/snapback]

 

Ja, det syns jeg også! Bestilte en sidedør til et YY-kabinett hos Microplex for en stund siden og fikk hele kabinettet, ringte dem såklart og retunerte det, kunne nok enkelt tjent penger på det kabinettet, men moral er det visst noe som heter... (og samvittighet...)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...