Gå til innhold

Min tur å gi Netshop skryt


Anbefalte innlegg

Da er det vel min tur og gi skryt til Netshop, blir bare imponert over de..

for en stund siden måtte jeg sende inn min 200 GB pata disk, den hadde tatt kveld så jeg spurte likegodt om de kunne bytte den ut i en 200 GB sata disk. Og det fikk jeg,

 

bestilte og flere varer den 19 okt, fikk opp noe error undeveis i betalingen så jeg sente mail og spurte om alt gikk som det skulle. Siden jeg hadde bursdag den dagen så fant jeg ut at jeg kunne jo bare skrive om man fikk noe ekstra med :D, hva var det værste som kunne skje tenkte jeg. Gikk 2 dager uten jeg hørte noe, pluselig fikk jeg en ny ordrebekreftlse og leveringbekreftelse, tenkte at det måtte ha gått noe skeis når jeg handla, tok en kikk på levering bekreftelsen så sto det : "sender dere 2 stki Lion sjoko til kunden som brev :-)"...

 

Kunne ikke gjøre annet enn å glise da.. Takker og bukker Netshop for deres service

Endret av Ravenlord
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Lion er godt ja. ble glad for å finne den i bunnen av eska etter at jeg hadde slitt med å sette sammen nye pc'en ^_^

 

Men jeg er litt sur på nNetshop. Ringte nemlig til en av selgerene deres for å forsikre meg at de CM stacker kabinettene de hadde inne virkelig var sort (de hadde 1 eller 2 på lager).

 

Tror du ikke de klarte å selge begge 2 på den tida det tok ham å springe ned til lageret, sjekke og springe tilbake til tlf? :Grr:

 

Okei, egentlig er jeg sur på den av dere som stakk av med kabinettet mitt.

Måtte den ondsinnede postguden bruke eskene de kommer i som punchingbags! :p

Lenke til kommentar

Hadde en batterisak(bærbar) med Acer gående ca. 3 mnd. og Knut hos Netshop fixet saken til slutt, meget positivt og veldig hjelpsomt av gutta der...

 

ps. Acer hadde primært ansvar men Netshop brukte tiden til å rydde opp saken...

 

Edit: blandet navn...

Endret av jarmo
Lenke til kommentar

Jeg er fast kunde hos Netshop. Jeg har lagt igjen over 25k der og har bare positive tilbakemeldinger. Jeg setter pris på kundeservice og føler at Netshop gir mer personlig kundeservice enn andre butikker.

 

Noen efaringer:

 

- Hadde en stor bestilling på gang og gjorde bestillingen over P910i og fikk ikke opp alle priser i Operaen på telefonen. Så Netshop ringte meg like godt og gav meg meget god kundeservice over telefon. Telefonsamtalen kom fra deres side.

 

- Jeg skulle ha en del HW komponenter og fant noen produkter rimligere andre steder, som f.ks Komplett osv. Jeg sendte mail til Netshop og spurte om jeg kunne få disse komponentene til konkurrentens pris og det fikk jeg. Sparte noen kroner å samlet sendinng.

 

 

Jeg kommer til å handle hos Netshop hvis de har det jeg trenger. Flott at Netshop har kommet med hentelager i Oslo, sparer visst noen kroner på forsendingen.

 

Trådstarter: det heter å, ikke og

Lenke til kommentar

jeg er også veldig fornøyd med Netshop. Skulle ha en bærbar pc, og det tok komplett 10 meldinger å fortelle meg at man fikk med en lader på kjøpet. Jeg spurte netshop om det samme, og de kunne selge den billigere til meg, og de forklarte meg alt jeg trengte å vite om laderen, som de sa at fulgte med, noe som var veldig vanskelig for en av kompletts selgere å fortelle meg.

 

Men det endte i at jeg beholder lappisen jeg har nå, og at jeg i stedenfor kjøpte en 13ks stasjonær. Alt bestilt fra Netshop. Lion sjokoladen deres smaker alltid godt :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...