Sponis Skrevet 19. desember 2005 Skrevet 19. desember 2005 wow blir aldri så populært som cs fordi i wow kan man ikke vinne penger. 5056339[/snapback] Wow er mye større enn CS og har vært det lenge. Og, hvor mange er det som spiler CS for penger? 7?
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 19. desember 2005 Skrevet 19. desember 2005 wow blir aldri så populært som cs fordi i wow kan man ikke vinne penger. 5056339[/snapback] nå er vel cs spilla litt eldre en wow men om du også regner med warcraft 1,2 og 3 så har warcraft/wow vært like populært som cs. dessuten tingen med wow er at det koster penger, må ha tilgang til visa og med det så er det jo klart det blir mange utelukka; ikke alle har råd til det eller foreldrene vil ikke bruke kortet sitt. det at du begrunner cs som mer populært fordi man kan tjene penger på det forstår jeg ikke helt? det er ikke så mange som er med i turneringer på det;tror de fleste spiller for gøy. dessuten kan man tjene penger på wow også! kom med en litt mer saklig argumentasjon så du ikke blir tatt for en idiot(no offence)
PSV Skrevet 19. desember 2005 Skrevet 19. desember 2005 Jeg sitter på Aszune og lite med 1337 stfu n00bs der 5088862[/snapback] Det der var 100% en spøk håper jeg. Det er så mange at du kan jaggu ikke telle dem...
Zepticon Skrevet 19. desember 2005 Skrevet 19. desember 2005 Må bare hive meg på her... Er selv i min beste alder, 19 vintrer gammel , og kjøpte meg wow for noen dager siden... Litt intensiv spilling sendte oss opp på lvl22 ganske raskt, og spillet er bare helt utrolig... Men så spør jeg en fyr om han vet hvor jeg skal gjøre det og det questet. Alt jeg får til svar er Thottbot og noen tall... senere finner jeg jo ut at det er koordinater... Så spør jeg fyren hva han mener med det han skreiv og svaret jeg får tilbake ser mer ut som fargekoder enn språk. Så tenker jeg tilbake på den tiden jeg spillte Euro betaen... Og skulle ønske ting var slik som da... En lvl 60 charakter så man bare av og til i de store byene. Når man spurte så fikk man svar som var holdbare. Folk var mer intresert i selve spillet. For min del ligger ikke målet med å spille i å komme fortest til lvl 60, men å faktisk klare å komme meg dit uten å thottbotte alt... Heldigvis spiller jeg sammen med noen venner, og vi har funnet værtfall en god spiller å spille sammen med slik at vi har et lite parti. Guilden vi er med i er også grei. Og akkurat så mye lol og roflmao at det ikke er iriterende. Og det som irriterer meg grønn er den jævla duel spammingen når man er i byen og planlegger et quest.
Armageddon Skrevet 19. desember 2005 Skrevet 19. desember 2005 det står jo 12+ på coveret, så fjortisser må du jo regne med.. Selv har jeg sett unger ned i 9års alderen som spiller.
Luchy Skrevet 20. desember 2005 Skrevet 20. desember 2005 ord som lol og noob er ord du bare må forvente nesten uannsett server. men såklart er det servere som er utrolig stor på å bruke ord som bare er fjortiss. synes selv at det ødelegger morrora med spillet og det ødelegger chatten spiller selv på Daggerspine og der er det av og til jeg ser lol, noob men det er bare noe man må forvente
Bredoc Skrevet 20. desember 2005 Skrevet 20. desember 2005 Må bare hive meg på her... Er selv i min beste alder, 19 vintrer gammel , og kjøpte meg wow for noen dager siden... Litt intensiv spilling sendte oss opp på lvl22 ganske raskt, og spillet er bare helt utrolig...Men så spør jeg en fyr om han vet hvor jeg skal gjøre det og det questet. Alt jeg får til svar er Thottbot og noen tall... senere finner jeg jo ut at det er koordinater... Så spør jeg fyren hva han mener med det han skreiv og svaret jeg får tilbake ser mer ut som fargekoder enn språk. Så tenker jeg tilbake på den tiden jeg spillte Euro betaen... Og skulle ønske ting var slik som da... En lvl 60 charakter så man bare av og til i de store byene. Når man spurte så fikk man svar som var holdbare. Folk var mer intresert i selve spillet. For min del ligger ikke målet med å spille i å komme fortest til lvl 60, men å faktisk klare å komme meg dit uten å thottbotte alt... Heldigvis spiller jeg sammen med noen venner, og vi har funnet værtfall en god spiller å spille sammen med slik at vi har et lite parti. Guilden vi er med i er også grei. Og akkurat så mye lol og roflmao at det ikke er iriterende. Og det som irriterer meg grønn er den jævla duel spammingen når man er i byen og planlegger et quest. 5313485[/snapback] Mye av det du skriver om her finner du igjen i denne tråden;) https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=508095&hl= Ca 50% av wow spillerne nå føles som totalt idioter, plx help me, give me gold, noob osv. Man skjønner fort ut at det her er folk med fjortiss tendenser. Ser ut til at det ikke blir bedre. Har spilt siden April og merker at miljøet i wow har forandret seg mye. ;( Er glad jeg er i en bra guild og har RL venner på serveren jeg spiller på, ellers hadde jeg nok gitt opp for lenge siden.
WarpX Skrevet 20. desember 2005 Skrevet 20. desember 2005 Ca 50% av wow spillerne nå føles som totalt idioter, plx help me, give me gold, noob osv. Man skjønner fort ut at det her er folk med fjortiss tendenser. Ser ut til at det ikke blir bedre. Har spilt siden April og merker at miljøet i wow har forandret seg mye. ;( 5314779[/snapback] Let me guess...alliance? Å være alliance på Bruning Blade er noe av det mest smertefulle som finnes. Verre haug med fjortiser og CS-oppsop skal du lete lenge etter. Phøy!
Søppelsveitt Skrevet 20. desember 2005 Skrevet 20. desember 2005 Ehhm er ikke CS det mest spilte onlinegamet? Men nei, WOW er ikke på vei til å bli det nye CS.
Choo Skrevet 20. desember 2005 Skrevet 20. desember 2005 Jeg ser tendensene til CS i WOW nå..Alt for mye "leet" snakking og kjefting osv osv osv. Jeg er lei av det, heldigvis har jeg en "voksen" guild som snakker orntlig Engelsk og der de fleste er godt oppe i 20 årene.
phnx85 Skrevet 20. desember 2005 Skrevet 20. desember 2005 Har spilt siden Juni så jeg er ikke "så erfaren" og har ikke merket noe endring. Men når har jeg riktig nok forskjellige 5 chat vinduer (whisper, raid/party, guild, combat og general/alt det pisset der) og har en tendense til å ingorere alt som skjer i general vinduet. Det hjelper veldig mye på å være i en moden guild. Riktig nok blir det litt 1337-speak men det er mest på skøy.
Choo Skrevet 20. desember 2005 Skrevet 20. desember 2005 Før (rett etter realease og i beta) var alle så snille og hyggelige mot hverandre, nå får du bare som svar; "fo n00b", "www.thottbot.com", "omg lrn2ply" osv osv. Er så sinnsykt irriterende + at folk er så grådige og liten tolleranse grense for nye spillere når de spørr om hjelp osv. Selv har jeg nå tilsammen kjøt 7 level 40 mounts til folk, hjulpet utallige timer til low level quester (Ble akkurat ikke Centurion pga. det=( ) og gitt bort utallige bagger/1g til newbies. Og som takk litt senere når de kommer litt opp i levlene og jeg spørr de om hjelp til alt; "omg you've been 60 so f*king long, get someone else"..........
Choo Skrevet 20. desember 2005 Skrevet 20. desember 2005 Før (rett etter realease og i beta) var alle så snille og hyggelige mot hverandre, nå får du bare som svar; "fo n00b", "www.thottbot.com", "omg lrn2ply" osv osv. Er så sinnsykt irriterende + at folk er så grådige og liten tolleranse grense for nye spillere når de spørr om hjelp osv. Selv har jeg nå tilsammen kjøt 7 level 40 mounts til folk, hjulpet utallige timer til low level quester (Ble akkurat ikke Centurion pga. det=( ) og gitt bort utallige bagger/1g til newbies. Og som takk litt senere når de kommer litt opp i levlene og jeg spørr de om hjelp til alt char; "omg you've been 60 so f*king long, get someone else"..........
ka1ser Skrevet 21. desember 2005 Forfatter Skrevet 21. desember 2005 Det verste er at mange nye spillere ikke spør om hjelp, de bare rusher vilt i instancer, og hører ikke etter når jeg prøver å fortelle hvilke buffs jeg vil ha osv
chokke Skrevet 21. desember 2005 Skrevet 21. desember 2005 alltid like morro når en paladin gir blessing of might rank 1 til meg (warlock) og ikke skjønner at jeg vil ha of salvation. Ender opp med kings da.
Dux ducis Skrevet 21. desember 2005 Skrevet 21. desember 2005 Var med i ett norsk guild med navnet, Bønda i fra nord. Glad jeg kom meg med i Easy Company, der jeg bare av og til kan se en lol i chatten 5048250[/snapback] Beste uroiginale guildnavnet jeg har sett på lenge! =) Sound up like you got a pair! =) 5048698[/snapback] Gaahh! Så du er med der, ja. Jeg så broren min spille i Scholomance på Buring Blade her om dagen, jeg så en med "Easy company" som guildnavn. Tenkte omtrent det samme som JayHeM Litt mer on-topic. Nei, jeg tror ikke WoW blir det nye CS. Grunnene? Det finnes mange som synes Warcraft-konseptet er teit, eller barnslig som en CS-nerd så elegant fortalte meg. Wow har ikke et så stort konkurranse-element i forhold til CS. Man kan jo duellere eller konkurrere om å slå instancer først, men det blir ikke helt det samme. Det koster penger å spille (Noen har riktignok pappa til å betale)
shizz kebab Skrevet 22. desember 2005 Skrevet 22. desember 2005 Er WOW på vei til å bli det nye CS? Spill på RP server så slipper du 1337-speakers som når du ber om hjelp bare kaller deg en noob og gir deg en link til thottbot.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå