Gå til innhold

warriors, dere burde være stolte


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tre roller setter ramma i gruppa, de andre fyller bildet.

 

Tanken holder kontroll, healere holder liv i gjengen, og support (pally/shammy) gir livsviktig støtte spesialisert på den enkelte.

 

Ta vekk en av disse og ting blir brått veldig vaklevorent.

 

De andre gjør jobben med å få ned mobs, fort, fortere og gjerne enda litt til. Uten disse går ting forferdelig sakte, og ting blir fort kjedelig.

5050695[/snapback]

 

 

Jeg vil nå si at crowd-control er like viktig jeg, uten poly,sap eller shackle hadde 5man instances vært vanskelig.

 

Edit: Ja og selvfølgelig frost trap da :tease:

Endret av dimdal
Lenke til kommentar
Tre roller setter ramma i gruppa, de andre fyller bildet.

 

Tanken holder kontroll, healere holder liv i gjengen, og support (pally/shammy) gir livsviktig støtte spesialisert på den enkelte.

 

Ta vekk en av disse og ting blir brått veldig vaklevorent.

5050695[/snapback]

 

Pøff. Hybrider har lite å gjøre i primærgruppen, iallefall når det gjelder vanlige instancer.

 

1. Warrior + priest. Aggro og healing.

2. Mage + rogue + warlock. DPS, CC og soulstone.

3. Resten.

Lenke til kommentar

Etter å ha spilt WoW i 7 mnd vil jeg si dette er den beste og mest stødige 5-mansgruppa:

 

Warrior def.specc

Priest.disc specc

Mage

Shaman

Hunter

 

 

De tre første er jo ganske soleklare, shaman er utrolig kjekt å ha, kan off-tanke og off-heale hvis noe går galt, og har self ress. Hunter er mye bedre enn rogue imo, glimrende crowd-control i forhold til en rogue som drar agro hvert 5te sekund.

Lenke til kommentar
Når MT dør et det priesten sin skyld

5045784[/snapback]

 

..eller at warrioren ikke har funnet ut at han har noen skills som heter "Taunt", "Sunder Armor", "Revenge" eller "Heroic Strike" enda. ;)

5051791[/snapback]

Når begynte Taunt og Revenge å redde oss fra å bli drept? :dontgetit:

5051860[/snapback]

 

Vel, om warrioren ikke klarer å tanke, så kan han ikke automatisk legge skylden på healerne. Det var det jeg mente.

Lenke til kommentar
Vel, om warrioren ikke klarer å tanke, så kan han ikke automatisk legge skylden på healerne. Det var det jeg mente.

5051869[/snapback]

Joa, men jeg skjønner ikke helt hvor du tok det fra. Lettere for en healer å tukle til et eller annet enn det er for en tank. Ligger ikke så mye brains i å bruke sunder, taunt og revenge. :p

Lenke til kommentar

Er prest selv, men må si at det finnes endel krigere som er komplette idioter. En gang skjelte hoved-panservognen meg huden full for ikke å helbrede fort nok, da hadde jeg hatt to udyr på meg under hele kampen, helbredet svært effektivt fire tusen manna (var bare nivå 40) og ingen i gruppen døde før jeg var tom for manna..

 

Ellers er de fleste krigere hyggelige folk de. Så honnør skal de ha ;)

Selv om jeg har mistanke om at de får like mange gruppeinvitasjoner som oss prester.. så det er nok ikke synd på dere.

Lenke til kommentar
Vel, om warrioren ikke klarer å tanke, så kan han ikke automatisk legge skylden på healerne. Det var det jeg mente.

5051869[/snapback]

Joa, men jeg skjønner ikke helt hvor du tok det fra. Lettere for en healer å tukle til et eller annet enn det er for en tank. Ligger ikke så mye brains i å bruke sunder, taunt og revenge. :p

5051914[/snapback]

 

Jeg har hørt om warriors som har "tanket" med 2hander og berserker stance.... :]

Lenke til kommentar
Tre roller setter ramma i gruppa, de andre fyller bildet.

 

Tanken holder kontroll, healere holder liv i gjengen, og support (pally/shammy) gir livsviktig støtte spesialisert på den enkelte.

 

Ta vekk en av disse og ting blir brått veldig vaklevorent.

5050695[/snapback]

 

Pøff. Hybrider har lite å gjøre i primærgruppen, iallefall når det gjelder vanlige instancer.

 

1. Warrior + priest. Aggro og healing.

2. Mage + rogue + warlock. DPS, CC og soulstone.

3. Resten.

5051140[/snapback]

 

Har du en god prest og en god warrior kan du klare det aller meste. Resten av klassene er der bare for at ikke en instance skal ta 6 timer :!:

Lenke til kommentar
..eller at warrioren ikke har funnet ut at han har noen skills som heter "Taunt", "Sunder Armor", "Revenge" eller "Heroic Strike" enda. ;)

5051791[/snapback]

Jeg vil gjerne få påpeke enda en gang til at den delen, inkludert resten av første avsnitt, var tull.. Jeg synes virkelig synd på de som ikke forstår det.

Lenke til kommentar

tanka alt som er av instancer bortsett fra bwl

Kjedelig, eneste jeg gjør er:

trykke:

1,2,3

1,2,3

1,2,3+4

 

der:

1=sheild block

2=revenge

3=sunder armor

4=sheild bash

 

inni mellom bruker jeg også 5'ern, men bare når jeg er dristig og har masse rage (heroic strike)

 

taunt er ctrl+1, just in case en eller annen trykker på sin instant empty mana and do alot of damage

 

morosmte med å tanke er 5 man der man må tanke flere en 1 mob da, der man faktisk må holdet aggro på mer en enn mob:D

 

men det krever mer enn en god tank, folk klarer jo ikke se hvilket target som er "main kill target"

Lenke til kommentar
Hunter er mye bedre enn rogue imo, glimrende crowd-control i forhold til en rogue som drar agro hvert 5te sekund.

5051705[/snapback]

 

uhm... og hvilke rogues har du spillt med? Selv er jeg rogue og klarer fint å ikke overta aggro fra warrior, viss jeg en gang skulle klare det er det bare for meg å bruke en feint eller en vanish, i tilleg så gjør rogues kanskje dobble skaden til en hunter. Så IMO er rogue bedre en hunter til en instance.

Lenke til kommentar
Hunter er mye bedre enn rogue imo, glimrende crowd-control i forhold til en rogue som drar agro hvert 5te sekund.

5051705[/snapback]

 

uhm... og hvilke rogues har du spillt med? Selv er jeg rogue og klarer fint å ikke overta aggro fra warrior, viss jeg en gang skulle klare det er det bare for meg å bruke en feint eller en vanish, i tilleg så gjør rogues kanskje dobble skaden til en hunter. Så IMO er rogue bedre en hunter til en instance.

5052644[/snapback]

 

Rogue tar agro mer enn Hunter, og de trenger mye mer heal, face it, jeg liker hunter bedre enn rogue, og det er ingenting du kan gjøre med det :tease:

Lenke til kommentar

Njah, på samme måte som det finnes gode og dårlige rogues, finnes det også gode og dårlige huntere. Huntere kan gjøre jevn og fin skade uten å trekke aggro fra tanken, og det samme kan rogues gjøre. I tillegg har rogues fine saker som sap, distract (kjekk for å dele opp patruljer), samt cheap shot / kidney shot.

 

(Spilte i gruppe med to rogues som brukte cheap shot etter hverandre, deretter kidney shot etter hverandre. Veldig kjekt med mobs som gjør minimalt med skade.)

 

Menmen, smak og behag. Jeg foretrekker rogues over hunters når jeg spiller som priest.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...