Gå til innhold

Nice måte å skaffe cash på!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sittet her i hele natt å lest om måter å skaffe seg gull på.. finns sykt mange måter, men endeli fant jeg en kjapp måte for meg, og andre som farmer til mount, Det er så enkelt som å soloe wailing caverns, ha rundt 150 i skinning, så du får med deg deviate scale å perfect, drepe alle eller bare bossene, har ikke så stor effekt på sluttresultatet, du får med deg en del greens, å bossene dropper blue items..

Til sammen tjente jeg på hver solorun jeg gjorde 2gull, høres kanskje ikke mye ut, men det tok meg bare 25-30min, spillte en par timer, og jeg hadde plutselig 15gull..

funka for meg vertfall.

lvl 39 orc warrior.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes nå det går vel så raskt å farme spiders silk jeg da men... Du får rundt 90s per spiders silk og det tar en 5-10 min å finne en spiders silk i Arathi Highlands!

Skrevet (endret)

Det beste jeg har gjort er i wetlands .

Jeg er lvl 32 druid og fikk totalt 106 gull på 8 timer.

8 Timer med dreping av lvl 28elite til 35 folk, alle samlet på ett sted så man slipper å gå. Fikk 40 armor items og over 100 blomster + flere sølv pr kill ++ masse kister.

Så forflyttet jeg meg til IF etter 8 timer , la ut alt på auksjon og dro på jobb. Når jeg kom hjem høstet jeg pengene og solgte resten til vendor (skrives slik) Og vipps 106G for 8 timers arbeid.

Kjøpte meg 5stk - 16slot sekker og ny armor og er på veg til å spare til dyr når jeg er lvl 40.

Dette var kun mulig da jeg var alene , dagen etter var det andre som løp gjennom og drepte folk , da tjente jeg bare 30 gull pga jeg måtte vente og løpe så mye.

Men trådstarter var bedre, gjennomsnitt 30G /t = 240 gull på 8 timer.

Men jeg er 7 lvl lavere og ingen warrior.

Endret av War
Skrevet (endret)

Det betyr?

Har også en kompis på hybelen som er lvl 57 som skal til wetlands i dag og prøve på det samme som meg , han fikk bare 7 gull i timen der han var.

War  19/10-2005 : 20:31 Post #1 

...Selv er jeg lvl31 og har 12 sølv  :dribble:

Her ser dere, det er bare tull at en lvl 60 får 5-6 gull i timen, kun folk som ikke vet hva man gjør ja.

Endret av War
Skrevet (endret)

Jeg har en hammer 100? damage , kjøpt den og den er for min lvl.

Rustningen er også vanlig, kjøpt det jeg kunne til min lvl i IF.

Rustningen og hammeren har ikke mye å si pga jeg blir nesten aldri slått på den, når noen kommer innpå meg har de 20-30% liv igjen om jeg vil spare på manan.

Endret av War
Skrevet (endret)

Ja, det stemmer, jeg skal prøve å få 1000G til neste lørdag, for poste her da og se hva jeg har.

Jobber og går på skole :thumbdown: (men egentlig :thumbup: )

Men 4-8t pr dag skal jeg få til.

Endret av War
Skrevet

kan du linke items av det du har?

uansett, er smart å investere i items hvis du skal grinde, spesielt meleek klasser :) . En rogue med bra sverd tjener MYE mer på enn en med dårlig sverd.

Skrevet

Jeg grinda legashi satyrs i azshara når jeg skulle ha epic mount. 2-3 timer pr dag i 5 dager var nok til 900g. de dropper masse runecloth og felcloth +++

Skrevet (endret)
Ja, det stemmer, jeg skal prøve å få 1000G til neste lørdag, for poste her da og se hva jeg har.

Jobber og går på skole  :thumbdown:  (men egentlig  :thumbup: )

5042774[/snapback]

eh, går det å gjøre det med bilde? eller skal jeg linke til enhver armor?

Jeg er hjemme fra jobb om noen timer.

Jeg har 4 stk atackpower ting til rustning ,øker med 34. Har ikke brukt di enda.

Vet ikke når jeg burde det.

Endret av War
Skrevet

Jeg har gode items ja, 9blue items:) Og en ting til, jeg solgte alt jeg fant i wailing caverns til vendor, ble 2gull hver gang, noen ganger litt over, så det er en fin metode til å skaffe gull lett:)

Skrevet

Jobber og går på skole  :thumbdown:  (men egentlig  :thumbup: )

5042774[/snapback]

eh, går det å gjøre det med bilde? eller skal jeg linke til enhver armor?

Jeg er hjemme fra jobb om noen timer.

Jeg har 4 stk atackpower ting til rustning ,øker med 34. Har ikke brukt di enda.

Vet ikke når jeg burde det.

5043098[/snapback]

gjerne det ja :)

Skrevet
Kom deg opp til 40+ og fis gjennom SM graveyard. Har du noen du kan resette instancen med, får du fint 25-50g per time der.

5043897[/snapback]

Tror du det går ganske greit i lvl 43-44?

Er mage btw..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...