Gå til innhold

Image&Shapetek MOD #21.12.05# bilde


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei hei igjen!

 

Nå har jeg igjen gått til stor innkjøp! Hva det vil jeg ikke si før varen ligger i sengen min igjen og er klar til å bli fotografert, dette vil komme på lørdag, så bare vent og se! :D

 

Anngående den froten igjen, så tenker jeg å lage rammen i katoder, kommer litt annpå hva som sjer her med tanke på sponsorer og sånn.

Jeg har en sponsor på gli, og kommer nok flere også. Dette er www.pcutstyr.no (takker)

 

mvh Arne

Endret av egOIst
Lenke til kommentar
Du har ikke tenkt å si hvem som sponser deg da?  :tease:

5268974[/snapback]

Bryr du deg ikke om noe annet en sponsorer! :mad:

5269172[/snapback]

Herlighet da!

- Er det mulig?

 

Det er da oppgaven hans når han får en sponsor å reklamere for dem da!

5269198[/snapback]

Sa ikke til han :tease:

 

Mente deg ;)

 

Trenger ikke spøre om hvem sponsoren er når han ikke sier han ikke sier det da ;O

Lenke til kommentar

####Update####

 

 

Jeg har som sakt kjøpt nye varer. Jeg kan ikke holde på den ene hemligheten lenger.

-Black Ice PRO Trippel radiator til vannkjølingen

 

Jeg har hatt en plan som surret rundt i hode mitt hele tiden om å kjøpe en sånn, og modde den inn i siden.

Dette hvis pumpen taklet det at den store radiatoren skulle stå loddret med vann flyt i seg. dette tror jeg den greier fint. Så nå har jeg laget tegning av planen!

 

Dette er en 2 min tegning som dere ser. Men det viser i hvertfall planen min:

 

post-86334-1134065142_thumb.jpg

 

Tror dette vil bli veldig bra, med vifter på innsiden av radiatoren. Dette vil bli stilig og kaldt tror jeg.

 

Jeg har tenkt å lage en ''holder'' utav UV Grønnt plxiglass til radisen, med litt fett design, dette har jeg ikke orket å ta med på tegningen, det må dere vente å se når jeg er ferdig. :)

 

Håper på tilbake meldinger

 

mvh Arne

Lenke til kommentar

Måten radiatoren står på er iallefall ingen problem, vannsystemet er lukket og da spiller løftehøyde ingen rolle. Ytelsen vil bli den samme som om den var liggende.

 

Men det jeg lurer på er om 5 1/4" brønnene er en del av den bærende konstruksjonen av kassa. Jeg vurderer og kjøpe lik kasse, men jeg må kutte vekk alle bønnene for å få plass til et lite prosjekt jeg planlegger. Er det plass til psu helt i bånn av kabinettet forresten?

 

Tror du kabinettet vil ha problemer med å takle 30kg ekstra vekt? 20 for kompressor og kjølesystem i toppen og noen kg for STORT vannreservoar i bunnen?

 

Fint om du kunne svart på dette, jeg hadde også satt pris på noen oversiktsbilder av kassen inni og utpå... :thumbup:

 

edit: lurte på noen flere ting :p Er det noen stor sorskjell på de forskjellige versjonene av dette kabinettet, ser microplex har noen forskjelige typer. Om det ikke er annet enn utseende så kjøper jeg det biligste :)

 

Og går det ann å fjerne hele fronten, jeg vil bytte denne ut med sotet plexi, sånn at hele fronten av kabinettet får en speilblank overflate. Jeg tenker da på plastfronten ikke metallet som ligger under. Noen bilder hadde vert nice ;)

Lenke til kommentar

Alt dette du nevner her bil gå helt fint! under brønnene er det rikelig med plass til en PSU og om det vil tåle ''litt'' ekstra vekt går nok HELE fint, det er et MEGET stabilt og tungt kabinett, tror det hadde overlevd 2 verdenskrig også jeg altså...

Det er et vannvittig artig kabinett og ''styre'' med. Du kan fjerne alt som er, dørenforann, hele fronten begge sidedørene, toppen osv.

 

Om det er noe koskjell på de, det er jeg ikke helt sikker på, det jeg har er den nye varianten av kabinette, mye finere.

En kompis av meg har den ''lille'' varianten, det er ikke så fint i det hele tatt, det er smalere mener jeg og huske, osv...

Hovedkort platen på dette jeg har er i tillegg satt opp for 2 hovedkort, noe som bare sier en ting, det er BREIT.

 

Til alle sammen, så har jeg nå moddet inn radiatoren i bunn av kabinette, jeg holder på å lage et stativ/bein til radiatoren for å få den løftet litt opp fra bunn og støy matten, slik at den får mer frisk luft.

Jeg har også montert skjermkort blokk og venter fortsatt på sponsor deler. (Takker sponsorene hittil)

 

Bilder av alt vil komme så raskt som mulig.

 

mvh Arne

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...