Gå til innhold

Image&Shapetek MOD #21.12.05# bilde


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei hei gjen, nå har jeg en liten update igjen...

Jeg har nå kommet på noe jeg tror vil bli veldig bra, jeg har tenkt å fjerne frontdøren min og lage ny/nytt deksell som skal være i fronten av UV-Grønt plexiglass...

Jeg har laget en SketchUp tegning, og tror det vil bli ganske bra (sketchup tegningen er en 2 min'Z variant! :p )

 

post-86334-1131815383_thumb.jpg

 

 

PS. Jeg har mitt gammle kabinett til salgs! :) Send PM, eller add meg på msn ([email protected]) hvis du er inntrisert... :)

Lenke til kommentar

Hehe, ja her kommer det noen bilder av bryterene:

 

post-86334-1132176250_thumb.jpg

 

Glasse har jeg ikke fått enda, men regner med at det kommer i morgen eller fredag. :love:

Gleder meg som en 2åring! :)Bilde av glasset ser vel noen lunde likt ut som dette her:

 

post-86334-1132176206_thumb.jpg

 

Glasset er UV-Grønt ^^ Jeg bestilte det på netshop på mandag kveld/natt, så tenker det kommer i morgen eller på fredag... :)

 

mvh Arne

Endret av egOIst
Lenke til kommentar
Hei Hei

 

I dag fikk jeg vinduet fra NetShop, men de greide jo selvfølgelig å sende feil vindu! Jeg har fått blått og ikke grønt! :'( Så jeg stresser med saken, skal prøve å få nytt...

5176235[/snapback]

Høres ut som det er mange webshoper som sender feil varer for tia... MEn, dumt at de har sendt feil da... Når kanv i vente neste update da?

Lenke til kommentar

Jeg er ikke sikker! altså, hvis jeg ikke får nytt glass av netshop, så kjører jeg bare blått vindu og gjør modden min med blått vindu...

Det betyr jo faktisk at jeg bare kan sette i gang og gjøre det jeg har tenkt å gjøre, og håpe på det beste, nemmelig at jeg får et grønt glass av netshop også...

Lenke til kommentar

***UPDATE***

 

Hallais alle sammen.

 

Som jeg sa tidligere, så sendte netshop feil glass til meg, noe som gjorde av moddingen av fronten min ble litt utsatt. Nå er det sendt nytt GRØNNT glass til meg, så regner med at uken/helgen som kommer blir ganske artig!

Jeg har også kjøpt inn mye annet, har kjøpt inn:

 

- 2 stk ''pilotbrytere''

post-86334-1133105466_thumb.jpg

 

- 2 stk grønne doder som det er feste på og leding i allerede. (ganske digge)

 

- 1 stk Hiper PSU

post-86334-1133105829_thumb.jpg

post-86334-1133105852_thumb.jpg

 

- 1 stk Sunbeam Lazer LED, UV. Denne skal være i fronten slik at fronten blir lyst opp.

post-86334-1133105908_thumb.jpg

 

- 1 stk AC ryan vifte med UV LED's og grønne blader ( skal være i fronten)

post-86334-1133105955_thumb.jpg

 

- 1 stk LCD skjerm til fronten min. Den viser alt som er av ting, CPU info, mp3 info, du kan skrive inn hva som skal vises og mye mer. :)

 

(her får dere vente med bilde til den kommer! :tease::love: )

 

 

Det var alt for denne gang, regner med å ha det meste av delene her i midten av uken. Skal starte modden av fronten så snart glasset kommer. :)

 

mvh Arne

Lenke til kommentar

Takker for svarene! Det har tatt litt tid nå før alt har kommet i gang, en nå er alt bestilt og alt vil komme i denne uken som kommer... :) gleder meg som en unge...

 

Jeg har nå også laget ny av/på bryter til hovedstrømen på PC'en. Den knappen skal være i midten på fronten min.

Så har jeg laget ny bryter med LED koblet til slik at det er en en LED som lyser når katodene mine og den slags er på. Det er en pilotbryter ^^ <3

 

så nå er det ba<re glasset som mangler i og for seg, og LCD skjermen da, men den kommer. Det skal bli bra... :)

 

mvh Arne

Lenke til kommentar

Hei hei ja. Nei viftene er helt lyd løs, ihvertfall hvis du bruker vifte styring. Men på fult bråker de egentlig ikke noe i det hele tatt heller (har vært med på mye verre)

 

Til dere andre og deg da Klikka_bZerk så er jeg ferdig med fronten. Jeg holder nå på med det elektriske og monteringen.

Det vil nok komme bilder i dag eller i løpet av morgendagen. :D

Jeg må si dette blir veldig bra, synes jeg da, det ser bare helt herlig ut! :D:love:

 

mvh Arne

Endret av egOIst
Lenke til kommentar
Hei hei ja. Nei viftene er helt lyd løs, ihvertfall hvis du bruker vifte styring. Men på fult bråker de egentlig ikke noe i det hele tatt heller (har vært med på mye verre)

 

Til dere andre og deg da Klikka_bZerk så er jeg ferdig med fronten. Jeg holder nå på med det elektriske og monteringen.

Det vil nok komme bilder i dag eller i løpet av morgendagen. :D

Jeg må si dette blir veldig bra, synes jeg da, det ser bare helt herlig ut! :D:love:

 

mvh Arne

5242444[/snapback]

Det høres bra ut :thumbup:

 

Har selv ingen vifter over 20dB i min maskin, pluss vitestyring da :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...