Gå til innhold

Stort problem? Overpopulasjon!


Anbefalte innlegg

Jeg sitter med følelesen at Silvermoon er en av de få serverne i Europa med så ekstremt mange spillere og lag. På bilde jeg har lagt ved ser dere hvor mange som er i IF. Sånn er det enten det er kl 10 på morgenen eller 4 på natta.

 

Er det mange andre servere som sliter det det samme.

I skrivende stund har jeg 1246ms (Er i Blackrock mount.) Blizzard hevder å ha fikset problemet med høy ping men alikevel lagger det.

 

Jeg mener at blizzard bør gjøre noe med dette snartest og krever nærmest at vi får character migragtion vekk fra Silvermoon!

post-44931-1129655935_thumb.jpg

Endret av thomas_c24
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Silvermoon er vel den største normal serveren, og om ikke den største servere iallfall ikke langt i fra. I tillegg til dette er vel alliansen dobbelt så stor som horden, om ikke enda mer. Det er vel ikke så veldig rart da?

 

Må si at når jeg med orcen min går inn, så virker det ikke som overpopulasjon, men at det er en del folk skal jeg ikke nekte for.

Endret av Zevz0r
Lenke til kommentar
Koselig med mange folk i IF. :yes:

5025160[/snapback]

Vanligvis skulle jeg vært enig, men i dag ble det litt for mye av det gode.

 

Blizzard skrev i patch notes at problemer med lagg i store byer "skulle være løst nå" på onsdag. Og joda, i IF var det jaggu meg mer behagelig enn på lenge - men det var bare fordi Inner Sanctum hadde førti mann i Silithus, og de andre store guildene som ellers ikke gjør stort annet enn å flashe epix på IF plaza hadde store deler av mannskapene sine på samme plass.

 

Nå har Hallow's End kommet til IF, og da var det jaggu meg ENDA verre enn vanlig med folk som skal flashe de fine buffene og maskene sine. Bildet i første tråd viser ikke de verste tilstandene i kveld.

Lenke til kommentar

Ravencrest er så treg nå at 2 BWL turer måtte bli avlyst pga lag. Er ikke greit å spille instancer når flare, som er instant, tar 30 sek å fyre av.

En ting som jeg ikke helt skjønner. Hvorfor stenger ikke Blizzard serverene som er overbefolket? Altså at du kan ikke starte en main char på Ravencrest. Kun alts.

På ravencrest så var det et guild som gikk til Twisting nether i håp på at det var mer jevn balanse mellom horde og alliance, på RC så er det overflod av Horde.

Men det var det også på TN. Så de mekket seg alts på alliance siden på RC etterpå.

Etter transfer så synes jeg at RC lagger enda mer enn før. Har vært så laggy at jeg vurderer en pause.

Lenke til kommentar

Spiller horde på Silvermoon, og jeg synes egentlig serveren har forbedret seg med tanke på lagg. Høy ping har jeg jo noen gang, men spillet flyter som normalt for det.

 

Men ja, håper på character migration slik at vi kan bli kvitt noen ekle alliance folk :p Når jeg grinder er det minst 3 night elfs som gjør det på samme stedet.

 

EDIT: Kø merker jeg lite til. Høyeste jeg har vært oppi er 200 elns, det tar jo max 10 min.

Endret av Sigga
Lenke til kommentar

slike poster som dette har man sett før...

og det skal legges tila t det faktisk er lov å velge andre servere når man starter, char migration vil også komme til silvermoon, og da vil problemmet forsvinne (ihvertfall for en stund)

blizz har før også sagt at de åpner for fri char migration i fremtiden, noe som gjør at du til en hver tid kan bytter server når det måtte passe deg selv..

kom heller til dunemaul sier jeg :), jeg trenger noen fler horde kompiser der :)

jeg angrer veldig på at jeg valgte pve server i steden for pvp når jeg starta, kanskje et lite tips til de nye : velg pvp :)

Lenke til kommentar
"og det er nå kun noen få tjekkere igjen på serveren."

 

Noen få? T_T vedder på at 80% av Horde er tsjekkisk nå....

5027783[/snapback]

 

Nettopp, alle med litt vett i skallen stakk så fort de fikk sjansen (jeg ble igjen), men tjekkerene bestemte seg for å bli, sannsynligvis fordi ingen forsto hva "Character transfer" betydde. Er jo såvidt folk nokt til å flame i barrens for tia jo...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...