Gå til innhold

finnes det noe patch 1.9 info enda?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Jepp, paladiner er helt ubrukelige de, 1k crits mot plate er alt for lite må dere vite..

Oh noes, ze warriors are ze hit so hard with teh waepons!

Omglolol paladins are ze holy warriors, we must do teh imba dps!!11

Jævla sytepaver.

5026653[/snapback]

Hvis du virkelig ikke har noe mer konstruktivt å komme med vil jeg anbefale deg å finne et annet forum. Grining og sutring vil ikke få frem budskapet ditt.

5027718[/snapback]

Du mener ikke seriøst at paladiner er en dårligere klasse enn andre klasser i spillet? Jeg har en mistanke om at 90% bare hiver seg på lasset og håper på en gratis buff. På bekostning av andre klasser selvfølgelig.

5029004[/snapback]

Jo, jeg mener seriøst at paladins mangler verktøyene for å være effektive i PvP. De kan være veldig bra PvP healere, men som en hybrid skal de ikke bli tvunget inn i den rollen. Forbedringene som druids fikk er et godt eksempel. De kan nå specce til å bli en bra tank, en bra healer, eller en bra dps klasse. Spesialisering er hva de ønsker. Akkurat samme som din shaman kan specce til å bli bra i melee, bra med shocks, eller en god healer med mana totem.

-Jeg vil gjerne se deg peke ut den klassen som har dårlige talent trær iforhold til paladins.

Paladins ønsker også å ha mer å gjøre under kampen. I PvP så finnes det ingen grunn til å kaste bort mana på judgements (som utgjør ca 25% av alle paladin evner). Blessings og seals er greit, men i gruppe PvP vil det alltid være en shaman eller en priest med autopurge/dispel mod som ytterligere fjerner 30% av evnene dems. De spesialiserte undead spellsene funker ikke i PvP så da har vi fjernet 10% til.

-Paladins er kjedelige. Ingen klasse skal være kjedelig og med så få alternativer i kamp.

Som jeg alltid har sagt. Skjoldet som mange sutrer over, er ekstremt "overpowered". Men det er også gitt til en ellers utrolig elendig og dårlig designet klasse.

Prøv å tenk deg en paladin uten skjoldet dems... Så vet du hvordan en paladin føler seg i 4min 48sec hvert femte minutt.

Endret av Zlash
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jepp, paladiner er helt ubrukelige de, 1k crits mot plate er alt for lite må dere vite..

Oh noes, ze warriors are ze hit so hard with teh waepons!

Omglolol paladins are ze holy warriors, we must do teh imba dps!!11

Jævla sytepaver.

5026653[/snapback]

Hvis du virkelig ikke har noe mer konstruktivt å komme med vil jeg anbefale deg å finne et annet forum. Grining og sutring vil ikke få frem budskapet ditt.

5027718[/snapback]

Du mener ikke seriøst at paladiner er en dårligere klasse enn andre klasser i spillet? Jeg har en mistanke om at 90% bare hiver seg på lasset og håper på en gratis buff. På bekostning av andre klasser selvfølgelig.

5029004[/snapback]

Jo, jeg mener seriøst at paladins mangler verktøyene for å være effektive i PvP. De kan være veldig bra PvP healere, men som en hybrid skal de ikke bli tvunget inn i den rollen. Forbedringene som druids fikk er et godt eksempel. De kan nå specce til å bli en bra tank, en bra healer, eller en bra dps klasse. Spesialisering er hva de ønsker. Akkurat samme som din shaman kan specce til å bli bra i melee, bra med shocks, eller en god healer med mana totem.

-Jeg vil gjerne se deg peke ut den klassen som har dårlige talent trær iforhold til paladins.

Paladins ønsker også å ha mer å gjøre under kampen. I PvP så finnes det ingen grunn til å kaste bort mana på judgements (som utgjør ca 25% av alle paladin evner). Blessings og seals er greit, men i gruppe PvP vil det alltid være en shaman eller en priest med autopurge/dispel mod som ytterligere fjerner 30% av evnene dems. De spesialiserte undead spellsene funker ikke i PvP så da har vi fjernet 10% til.

-Paladins er kjedelige. Ingen klasse skal være kjedelig og med så få alternativer i kamp.

Som jeg alltid har sagt. Skjoldet som mange sutrer over, er ekstremt "overpowered". Men det er også gitt til en ellers utrolig elendig og dårlig designet klasse.

Prøv å tenk deg en paladin uten skjoldet dems... Så vet du hvordan en paladin føler seg i 4min 48sec hvert femte minutt.

5034197[/snapback]

En druid kan specce til å bli en dårlig tank, en dårlig mage, og en god healer. En shaman kan specce til å være dårlig warrior, dårlig mage, og en brukbar healer med bra partybuffs. En paldin kan specce til å være dårlig tank, dårlig warrior, og en veldig god buffer, healer.

Tilfeldig? neppe. Hybrider har ikke den luksusen av å spesialisere seg i et felt, slik som "rene" klasser har, rett og slett pga klassebalanse.

At paladiner er kjedelige kan jeg godt forstå. Du kan derimot ikke forvente at klassen din skal gjøre 300 dps i PvP. Med rett våpen critter paladiner med SoC min warrior for godt over 1k. Dette er på en klasse med ikke mindre en 2 udødelighetsskjold og instant gratis fullheal (som ikke blir nerfet av MS). At en klasse med så mange måte og overleve på klager over manglende damage, blir som at en mage eller warlock forlanger å få healing. Dere kan godt få mer å gjøre i pvp for min del, sålenge det ikke ødelegger klassebalansen (dvs. mer damage)

Dere har undead-spell som ikke virker i PvP.. Velkommen til klubben. Warrior har drøssevis med abilities som kun virker i Pve. Tipper du ville likt å kunne feare undead players? Jeg vil kunne taunte alliance. Vi skjønner begge det ikke er mulig.

Har du forresten prøvd å spille disc/holy prest i PvP? Det består stort sett i å shielde og spamheale seg selv, samt holde SW:P på motstanderen til han dør. Veldig morro.

Og angående skjoldene som du snakker om. Vil paladiner seriøst ha mer DPS, må klassen bygges helt om. Da forsvinner nok en del snacks som godmode.

Det virker som mange som spiller paladin bommet på ikonet det står "warrior" på når de laget characteren, og nå prøver å endre klassen til å møte sitt behov.

lykke til.

Skrevet

Fjern boble!! Gi paladins et snev av dps kontroll

Paladins flest er dritlei hele boble mobbingen.

Likferd skriver som om han hater paladins over alt på jord.

Hvorfor liker du ikke paladins? Har paladins gjort deg noe spesielt vondt?

Jeg var nære ved å slette hele paladinen min, fordi det var så vanskelig å bli med i grupper, samt at det er kjipt å buffe 20+ hvert 5 minutt.

Men såh, leste jeg at blizzard skal gjøre endringer i patch 1.9

Venter med evt. sletting til patch 1.9 er testet.

V

Skrevet

5039554[/snapback]

Han er sikkert bitter fordi en pala dro opp boble + hs da likferd og vennene hans gikk rundt i ep og ganka :p

Skrevet

5039554[/snapback]

Han er sikkert bitter fordi en pala dro opp boble + hs da likferd og vennene hans gikk rundt i ep og ganka :p

5039590[/snapback]

Nei, det var utafor inngangen til DM. Jeg, likferd og et par andre kompiser skulle gjøre east også satt det en enslig paldin utafor inngangen.

Jeg gikk bort for å ta 1 slag med staven for å se om han reagerte, bubble-HS så fort at han MÅ ha hatt macro for det.

Skrevet

Paladin er jo uten tvil en "broken class". At talent-trees blir fiksa synes jeg er rett og rimelig. Likferd er rimelig bastant i sine påstander. En paladin i pvp er rimelig avhengig av flaks for å vinne. Typisk for en pala er: hit 250...dodge...parry...300...parry...250...miss...250....dodge....310... osv. Eventuelt kan han wtfpwne med en SoC-crit, melee-crit, you name it. Nettopp dette er jo problemet. Damageoutput basert på flaks er helt urimelig. Men ja - en paladin har alt for mange muligheter til å overleve. Divine Shield - fjerner alle debuffs, og mer enn nok tid til å heale seg selv helt opp. Blessing of protection gjør pala immune til physical attacks. Hjelper mot melee-klasser. Lay on Hands bruker all resterende mana, og healer opp til full HP. Om paladinen har igjen 1 eller 5000 mana er likegyldig. Jeg forstår hvor frustrerende det er å måtte "drepe" paladinen 3-4 ganger. Da jeg selv spiller alliance, har jeg ikke førstehåndskjennskap til paladins ute i skogen, men har dog duellert en god del av de med min rogue. SoC-crits for 1000, melee-crits for det samme, gjerne to ganger på rad, ja. Det svir skikkelig hardt. En endring av hele klassen hadde vært det beste. Palas har stort sett 2 specs å gå for pvp. Protection med Reckoning, aka Rogue Killer, og Retribution, aka allround.

Druidfiksen i 1.8 var akkurat det de trengte. Den ga druids muligheten til å specce noe annet enn Restoration. Feral fikk en bra buff, Balance ble helt ok. Selv synes jeg druids har alt for mye til sin fordel, og skulle gjerne ha sett endringer som cast-time på shapeshift, eventuelt cooldowns. Det er dog en annen sak. Sist MC hadde vi en warrior for lite til å tanke Majordomo-adds. En feraldruid stilte da opp, tok riktignok den adden vi drepte til slutt, men gjorde jobben sin bra.

Undead players var Undead i beta. Dette var alt for imba, da de ikke kunne feares eller polymorphes. Alle paladins hadde da på sin side enorme fordeler mot UD, men ingen mot andre horde-races. At UD players ble humanoids, var rett og slett bare balanse.

-Det virker som mange som spiller paladin bommet på ikonet det står "warrior" på når de laget characteren, og nå prøver å endre klassen til å møte sitt behov.

Delvis enig her. Paladin er fette imba til level 40, etter det går det bare nedover. End-gamecontent PvE til pala, er blessings, cleanse og healbot. På lave levels har paladins ca. samme dmg som en warrior, og kan heale seg selv. Gi paladins en kontrollerbar damage. Akkurat det du nevner er en liten "case" til en pala i guildet. Da han rolla, trodde han i og for seg at han fikk warriorclass med healing. Og ble følgelig skuffa da han oppdaga endgame content.

Skrevet
I 1.9 kommer vel paladins også til å få valget mellom å heale bra eller super dps slik som druid. Alle classene blir jo forandret på. Lurer på når Priestene får sin tur.

5026453[/snapback]

Syntes mages fortjener en liten buff før det. Blir jo outdamaged av warriors, warlocs, hunters og rogues, sikkert prester også hvis de prøver. Eneste vi er gode for er Aoe, vann og portal... Preist har jo alt, eier i pvp og healer best..

5026549[/snapback]

Er du seriøs? Å outdamaged av en hunter, når man fokuserer er seriøst vanskelig. Vi har mages som holder stritt med mange av rougesene...

Priest har alt? det koster gull for en priest vist han skal være god skade i pvp på dagen og raide om natten.. Jeg har en lvl 60 mage og synest så absolutt at klassen er ett av de mere balanserte klassene i spillet.. Eneste forandringen som jeg ville kunne tenke meg må være Arcane Treet...

Skrevet

V

5039554[/snapback]

Sikkert fordi han ikke greier å drepe de selv. :cry:

Skrevet

V

5039554[/snapback]

Sikkert fordi han ikke greier å drepe de selv. :cry:

5041105[/snapback]

Kanskje han ikke har hatt tid :wee:

Skrevet

hvorfor gjøre palladins bedre, har alldri forstått det, greit nok de er sikkert dritt kjedelig og spille med, men fy faen hvor mye dritt dem har. Jeg som rogue figte mot en stygg palla i lang tid, (traff ikke på noen av kick eller kidney forsøkene mine) Etter at han brukte det trasige sjolde tok jeg livet ned på nytt, når jeg hadde han på noen få % kommer den tragiske instance healinga :thumbdown:

Etter nok en gang og fått han ned på noen få % healer han igjen (jeg blei litt irritert da for det må ha vært det 5 kick forsøket som ikke traff) Etter dette gidde jeg bokstavelig talt opp og døde :no:

litt offtopic: Jeg er horde og siden han var alliance fikk jeg ikke fred før han hadde corpse campet meg 4 ganger :hrm:

Skrevet

Det der med instant healing stemmer ikke.

Lay on hand har en cooldown på 1 time, så den kan ikke brukes i hutt og vær. Instant healing proc på hand of edward the odd er litt guffen derimot.

(Den bruker jeg mye)

Jeg spiller på begge sider, og digger å møte paladins.

Men det er meg da :)

V

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...