Gå til innhold

Liker du din stemme?

applemania

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Åh, det er sexy. Bare jeg som har vært tøff og lagt ut lydopptak?  :(

7373926[/snapback]

Haha, nå er vi 2:

7374051[/snapback]

Ahahahehahaaaeeeaea, instant classic. Slenger opptaket inn på iPoden, så har jeg litt lesemusikk.

Skrevet

Jeg er egentlig fornøyd med min jeg, selvom jeg opplever ofte på film etc. at stemmen høres rar ut..

Men sånn er det jo med alle, nesten ingen jeg kjenner syns stemmen deres er perfekt elns når de selv hører den, og det vil jeg tippe er fordi den er ganske ukjent samtidig som den høres kjent ut :)

Skrevet (endret)

Grei stemme for å være nordlending når jeg snakker irl med folk, men når jeg snakker på ventrilo eller i en mic på dataen må jeg bytte dialekt, ingen hører noe... Jeg har så dyp stemme, er greit nok egentlig, føler ikke for å ha ei bertestemme uansett :p

Underzo, haha pokkers fet stemme du har :p Du kunne vært en fortellerstemme for forfattere, <3 minner meg om en forfatter, cant remember the name...

MEG.wav

Endret av Bruktbilen11
Skrevet
Grei stemme for å være nordlending når jeg snakker irl med folk, men når jeg snakker på ventrilo eller i en mic på dataen må jeg bytte dialekt, ingen hører noe... Jeg har så dyp stemme, er greit nok egentlig, føler ikke for å ha ei bertestemme uansett :p

Fin mørk stemme :love:

Underzo, haha pokkers fet stemme du har :p Du kunne vært en fortellerstemme for forfattere, <3 minner meg om en forfatter, cant remember the name...

7379167[/snapback]

Takker og bukker :blush:

Skrevet

Liker stemmen min bra, men eneste er at i det siste året(stemmeskifte) hørers jeg mer ut som broren min så folk ikke klarer å høre forskjell på oss.

Skrevet

Her er da stemmen og dialekten min. I tillegg viser jeg frem to av lydene jeg produserer daglig :cool:

Jeg er fornøyd med den, men av og til høres den for jævlig ut av en eller annen grunn :/

Skrevet (endret)
Og der har man stemmen min også....

7380249[/snapback]

Haha, kan du ikke vær så snill å spille inn et nytt lydklipp hvor du sier at det "kommer til å blåse vestlig stiv kuling ved Stadt". :D

Endret av LarsP
Gjest Slettet-Axby2kEH
Skrevet

WTF? Er det flere som mener det? Yikes. Får mekke en liten værmelding jeg da ;) 5 min

Skrevet
Og der har man stemmen min også....

7380249[/snapback]

Haha, kan du ikke vær så snill å spille inn et nytt lydklipp hvor du sier at det "kommer til å ble vestlig stiv kuling ved Stadt". :D

7380365[/snapback]

Støttes :dribble:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...