Gå til innhold

Nytt tastatur, USB, kjapp respons, lette knapper


Anbefalte innlegg

Jeg skal ha meg et nytt tastatur og i den sammenheng ser jeg etter et tastatur som fyller disse kriteriene:

 

- USB

- lette knapper

- mins mulig ekstra dildall (volum er dog kjekt å ha)

 

 

Finnes det tastatur der som berører disse?

Jeg kunne sikkert funnet mange på nettshopper, men er bedre om folk har erfaring med det fra før.. En kan liksom ikke kikke på "beskrivelse" og få den riktige oppfatningen av at knappene er lette...

 

Kall ønsket mitt gjerne et gamer-tastatur (men skal realiteten brukes til mye annet :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har Zboard og må si meg ganske fornøyd, men for å være helt ærlig så trenger man egentlig ikke noe slikt, et helt vanlig tastatur går helt fint vil jeg si.

Men værtfall vil du ha et gamer tastatur som også ser ut som et og som er bra så velg Zboard.

 

Det tastaturet er vel litt dyrer enn de andre vanlig tastaturene, var værtfall det når jeg kjøpte det, men det er værtfall vært penga etter min meningen.

 

Og ja dette tastaturet kommer i en USB utgave.

Lenke til kommentar

Saitek Eclipse er jo genialt da :)

 

The Eclipse has a slightly higher than normal price point--with an MSRP of $59.99--but there is little that is lacking in this product. The keyboard looks slightly better and offers better key illumination than the Gamers Keyboard, but it retains the soft feel that we've grown to love. All of this makes the Saitek Eclipse Keyboard better than any other gaming keyboard on the market.

 

:)

Endret av Co[]V[]bster
Lenke til kommentar
Saitek Eclipse er jo genialt da :)

 

The Eclipse has a slightly higher than normal price point--with an MSRP of $59.99--but there is little that is lacking in this product. The keyboard looks slightly better and offers better key illumination than the Gamers Keyboard, but it retains the soft feel that we've grown to love. All of this makes the Saitek Eclipse Keyboard better than any other gaming keyboard on the market.

 

:)

5022546[/snapback]

 

 

 

Bestilte dette tastaturet da det ikke var så veldig dyrt (400,-) og kunne kjøpes fra komplett.no :) Gleder meg til å teste det.. Kan sikkert skrive en liten test når jeg får det i morgen eller torsdag

Lenke til kommentar

Det er utvilsomt en av de verste tastaturene jeg har prøvd! Alt som er sagt fra tester må være ganske så gale... Tastaret reagerer ikke responsivt kjapt i det hele tatt, knappene er haaaarde, og enkelt knapper fungere ikke å trykke på skikkelig (trykker man på sia av en knapp vil den ikke bli trykt inn) + det er tung som fy..

 

Returneres i morgen =[

Lenke til kommentar
Det er utvilsomt en av de verste tastaturene jeg har prøvd! Alt som er sagt fra tester må være ganske så gale... Tastaret reagerer ikke responsivt kjapt i det hele tatt, knappene er haaaarde, og enkelt knapper fungere ikke å trykke på skikkelig (trykker man på sia av en knapp vil den ikke bli trykt inn) + det er tung som fy..

 

Returneres i morgen =[

5050568[/snapback]

 

Hmm har ikke erfaring med tastaturet selv, men anbefalte det ut ifra god kritikk, og tilsynelatende oppfyllte det dine krav.

 

Synd att tastaturet ikke levde opp til forventningene. Men høres ut som om du har fått en defekt vare. Alle testene sier det motsatte av deg, så er nokk bare du som har vært uheldig. :(

Lenke til kommentar

Er enig med MT5Knugen om at Logitech Ultra X beskriver en del av dine kriterier.. Det koster bare 249,- og har bærbar-tastatur feeling med svarte lette taster. Tastaturet har noen ekstra knapper (Media, play/pause, mute etc) men de irriterer egentlig ikke i noen stor grad siden de er såpass små og preger ikke designet noe særlig.

Endret av Dunah
Lenke til kommentar

Logitech OEM Ultra X Flat er sannsynligvis det beste tastaturet jeg har prøvd. Bruker det nå. Lite, tynt, elegant og utrolig lette taster. Kan minne litt om et laptop tastatur, men større og bedre taster.

 

Tok en dag eller to å vende seg til deg, men nå ville jeg ikke byttet det med noe som helst. Anbefales!

 

(Edit - trykkfeil i navn)

Endret av cetram
Lenke til kommentar
Det er utvilsomt en av de verste tastaturene jeg har prøvd! Alt som er sagt fra tester må være ganske så gale... Tastaret reagerer ikke responsivt kjapt i det hele tatt, knappene er haaaarde, og enkelt knapper fungere ikke å trykke på skikkelig (trykker man på sia av en knapp vil den ikke bli trykt inn) + det er tung som fy..

 

Returneres i morgen =[

5050568[/snapback]

 

Hmm har ikke erfaring med tastaturet selv, men anbefalte det ut ifra god kritikk, og tilsynelatende oppfyllte det dine krav.

 

Synd att tastaturet ikke levde opp til forventningene. Men høres ut som om du har fått en defekt vare. Alle testene sier det motsatte av deg, så er nokk bare du som har vært uheldig. :(

5050816[/snapback]

 

 

Jada går helt greit... Bare synd det måtte ende slik. Forøvrig var det ikke et defekt tastatur, naboen min bestilte det samme og det var helt likt:\

 

 

Jeg har bestilt en ps2 til usb overgang nå, så forhåpentligvis funker det fint på tastaturet mitt, og da er det jo ikke noe problem :) ellers kanskje jeg bestiller det andre tastaturet dere anbefaler ja

Lenke til kommentar

Veldig merkelig, arna. Ut i fra det jeg har lest om tastaturet er det et veldig bra tasatur, som jeg selv ville anbefalt uten å nøle. Ditt tastatur er det stikk motsatte av det jeg har lest i alle tester. I tester scorer det alltid veldig høyt. Det kan jo hende at deg og din nabo har mottat 2 defekte tastaturer?

 

Send det uansett inn, det er ikke noe kjekt med dårlig tastatur.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...