Gå til innhold

Vil ha et minikjøleskap på rommet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!

Jeg vil ha et minikjøleskap på rommet. Det skal ikke være så stort, men det skal ha plass til noe mer en 4 brusbokser. Fin om det ser litt tøft ut også ;)

Noen som har peiling på hvor man kan kjøpe dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

bare husk på at kjøleskap bråker hvis du planlegger å ha det på soverommet.. kan være utrolig irriterende når det skrur seg på akkurat idet du slår av lyset.. :hrm:

Skrevet

Støyen fra et stakars kjøleskap er ikke noe å bry seg om.

Har sovet sammen med kjøleskap i over 10 år.

Kan kanskje være litt uvant til å begynne med men at det er et problem vil jeg protestere på.

Har nå to kjøleskap i kjøkkenet og vil ikke påstå at de støyer sjenerende, så ang bråk så er det et ikkeproblem.

Skrevet

Jeg har det, det er ganske greit for å ha øl å sprit/brus i. Men det er en tortur når det skrur seg på og vifta suser.

Gjelder bare å isolere lyden noe

Skrevet (endret)
Bli kumpis med vaktmesteren eller no slikt :)

5010053[/snapback]

.....hva legger du i ordet "kompis" der.. :ermm:

Endret av co2
  • 6 måneder senere...
Skrevet
Heisann!

Jeg vil ha et minikjøleskap på rommet. Det skal ikke være så stort, men det skal ha plass til noe mer en 4 brusbokser. Fin om det ser litt tøft ut også ;)

Noen som har peiling på hvor man kan kjøpe dette?

5008363[/snapback]

Du kan ta en titt på www.dustoreverden.no de har minikjøleskap som jeg var veldig fornøyd med ihvertfall..

• 9 måneder senere...
Skrevet
Qxl har masse fresht som kjøler ned og også varmer opp.. Minikjøleskapene der som bedriften QLT legger ut koster omkring 400 kr.

5010019[/snapback]

Ikke finn på å kjøp noe fra qlt. Det tar fort et par mnd før du får det og når det først kommer så funker det somregel ikke. Ikke får man kontakt med dem heller

Skrevet

De hadde de iallefall på plantasjen før. Man kan jo modde de, og sette inn en stillegående vifte.

Men er ikke plass til så mye i de, i mitt så er det så vidt plass til en 1.5liters flaske om jeg legger den skrått og presser igjen døra. Men er plass til en god del bokser :)

Er jo veldig greit å ha på campingtur og om man skal være skikkelig slask og ha vesidna seg på vorspiel - så man slipper å reise seg for å hente øl hehe

• 4 måneder senere...
Skrevet (endret)

må huske på at minikjøleskapene bråker mye mer enn vanlige kjøleskap..

edit: ops.. litt gammel tråd :!:

Endret av Killa-Bee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...