Gå til innhold

Project: Black Pearl, The Curse. [01.06]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva tror dere om å plassere et speil i bunnen av kabinettet da? Tror det kan gi en fett effekt.

 

Tror vi har en glasskutter fra før, skal se om jeg finner noen gamle speil som vi har liggende å sjekke hva jeg får til da. :)

5439148[/snapback]

 

ja speil er rått men da må det stå i stil med resten og :)

Lenke til kommentar

Takker for kommentarene, skal vel først polere hele kabinettet da og se hvordan det blir da.

 

Var å henta varmepistolen i dag :D og senterspliperen, må bare finne frem poleringsputen da. Fant også noe papir til å pusse vekk lakken fra innsiden på :D p150 opp til p400

 

Men vil karoserisparkel fungere på plast?

 

Joda, lakkeringen er ikke så lett å se. skal komme med bedre bilder i morra så kan dere se å kommentere lakkeringen da ;)

Lenke til kommentar
Hva tror dere om å plassere et speil i bunnen av kabinettet da? Tror det kan gi en fett effekt.

 

Tror vi har en glasskutter fra før, skal se om jeg finner noen gamle speil som vi har liggende å sjekke hva jeg får til da. :)

5439148[/snapback]

 

Ja, det hadde vært rått å se! :cool:

 

Bare bruk de tipsene du har fått, så går det nok bra! :innocent:

|

|

|

|

________________________V

Endret av Marius E
Lenke til kommentar

Ja, det hadde vært rått å se! :cool:

 

Bare bruk de tipsene du har fått, så går det nok bra!  :innocent:

                                          |

                                          |

                                          |

                                          |

________________________V

5442825[/snapback]

Joda, skal vel først polere hele kabinettet med autosol og se hvordan det blir først da ;) så får jeg se om det passer inn med et speil til slutt ;)

Endret av Klikka_bZerk
Lenke til kommentar

Sånn nå har jeg lastet opp støre bilder ;)

 

link

 

Så bumper jeg et spørsmål!

Vil det fungere med karoserisparkel på plast?

 

Jeg har foresten fått meg et lcd display, så jeg holder på å tester det nå! Og jeg er åpen for forslag til design på hvordan jeg skal lage en holder til dislpayet, tenkte på å lage det stasjonert.

 

Har foresten pusset og polert en del av innsiden av kabinettet, ble ikke helt tilfredstilt av ressultatet. skal prøve å polere det på nytt når jeg finner poleringputen og se det ann da. Hvis ikke jeg bilr fornøyd da så skal jeg lakkere det i sølv. Da legger jeg på ett lag klarlakk til slutt da.

Jeg kan se en del av rippene etter pussingen, dette vil jo ikke vises med døren på. men Jeg tror det blir bedre å lakkere.

 

Bilder vil komme senere i dag når jeg gidder å stikke ned i kjelleren å ta dem da ;)

Lenke til kommentar
Hei.

 

 

Karosseri sparket på plast vil kanskje fungere en stund men vil anta at den kommer til å sitte svært dårlig pga. karosseri sparkel er beregnet for metall og ikke plast.

jeg ville nok ha satsa på en annen overmalingsbar sparkel ja.

5455211[/snapback]

Tror det blir universalsparkel på meg neste gang jeg stikker til byen da.

 

Ja, hva syns du om lakkeringen nå da?, litt bedre å se på store bilder.

Lenke til kommentar
Hei.

 

 

Karosseri sparket på plast vil kanskje fungere en stund men vil anta at den kommer til å sitte svært dårlig pga. karosseri sparkel er beregnet for metall og ikke plast.

jeg ville nok ha satsa på en annen overmalingsbar sparkel ja.

5455211[/snapback]

Tror det blir universalsparkel på meg neste gang jeg stikker til byen da.

 

Ja, hva syns du om lakkeringen nå da?, litt bedre å se på store bilder.

5455239[/snapback]

 

 

lakkeringen er den samme som sist, du er ikke ferdig :) ikke etter min mening som du nok en gang må tåle kompis :)

Lenke til kommentar

Har forsket litt på hvor og og hvor mye lakken min kostet, og det kostet rundt 100 kr pr. boks :whistle: Den ble foresten kjøpt på helanor i bodø.

Fordelen med dyr lakk er vel bedre ressultater? og at den er bedre å jobbe med?

Dette er vel min første lakkeringen min, og ikke at jeg har noe spes erfaring. Men den lakken var jo bare sykt god å jobbe med da!

 

Så jeg er litt usikker på om jeg skal svi a 300 kr på lakk? grunning, lakk og klarlakk.

Sølvlakken kan jeg få billigere, siden stemoren min jobber på et verkstedsenter og får rabater da. koster 110 kr pr boks der. Eller så kan jeg jo bare teste europrislakken da? :hmm:

Lenke til kommentar
Ble nice den der lakeringen din der Klikka_bZerk. Likte den der.

 

Gelder meg til neste update igjen! :)

 

mvh Arne

5471845[/snapback]

Takker.

 

Forresten jeg har noen ideer som surrer rundt i hodet mitt nå som jeg ville dele med dere ;)

 

Først og fremst så er jeg ikke helt sikker på det der med hvordan jeg skal gjøre det med displayet mitt (bilder kommer når jeg får til minnekort leseren).

Men jeg vurderer å lage et bordstativ i uv blå plexi med uv leds i, tenkte å bøye og skøyte plexi.

Eller så bygger jeg på fronten litt, tenkte å lage et lite påbygg nederst i front. Noe ala' som i bamsefar sin 105% makeover.

Da kommer jeg vel til og bøye noe aluminium eller stål.

 

Men jeg er ikke helt sikker på om jeg kommer til å beholde fronten min, jeg tror jeg kommer til bygger en helt ny front. Det kan hende den kommer til å ligne på Dj_ovin sin men men. Det overlever jeg vel.

Men jeg kommer til å bygge litt mer på fronten, jeg kommer nok til å montere en uv blå plexi plate med UV leds og en gravering. Så vurderer jeg også å mekke en egen knapp til power, lage noe av plexi, et led og aluminium. Så kan det hende hvis jeg har utrolig god råd så blir det en bulgin knapp på meg.

Men da kan jeg også bygge på noe av plexi til å feste displayet i.

 

Men jeg tror jeg kommer til å gjøre en dvd mod, stealthe dvd-brenneren og lodde på eject knapp, og activity led.

 

Så kom jeg over noen fette varer jeg har lyst på dette. Så monterer jeg de blå ledsene jeg fikk fra hobbyelktronikk og lodder det på power led og hdd led kablene til hovedkortet. Og seff må det være en motstander da!

Hva syns dere om disse da?

 

Så har jeg funnet ut at jeg vil støydempe kabinettet mitt (huff, dette kommer til å koste)

Noen som har noen matter å anbefale? (Tror jeg prøver på å få sponset det på et elr. annet vis)

 

Så er jeg på jakt etter kontakter og pins til jeg skal lage strømforsyninga mi moduler, noen som har noen 4 pins kontakter å anbefale (tenker ikke på molex kontakter)

Så skal jeg så om jeg finner en mindre spiss til loddebolten. Så må jeg også skaffe meg noen små kabelkrymper til sleevinga mi. Nå har jeg forresten funnet varmepistolen frem. ;)

 

Så tror jeg PSUen blir moda med litt plexi, og metalpolering. Hmmm, hva vil det koste å forchrome en slik en dj-sonic?

 

Edit:

La til noe mer tekst ;)

Endret av Klikka_bZerk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...