Gå til innhold

Project: Black Pearl, The Curse. [01.06]


Anbefalte innlegg

Hørtes faktisk litt fett ut ja hm. bare pass på så du lakkerer med riktig lakk og ikke noe dritt fra biltema, de duger ikke.

 

feks dette, primer, lakk og klar lakk for å beholde sølv lakken. sølv lakk blir det fort riper i og tåler ikke så mye, pluss at den har tendenser til å gulne over tid.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hørtes faktisk litt fett ut ja hm. bare pass på så du lakkerer med riktig lakk og ikke noe dritt fra biltema, de duger ikke.

 

feks dette, primer, lakk og klar lakk for å beholde sølv lakken. sølv lakk blir det fort riper i og tåler ikke så mye, pluss at den har tendenser til å gulne over tid.

5239794[/snapback]

Hehe, får være forsiktig da :hmm:

 

Har uansett ikke tilgang til biltema i bodø :p

 

Bare div versktseder osv. kjenner noen som jeg kan få et godt tilbud hos tror jeg. Eller så kjøper jeg noe fra en mailings sjappe som er brukbart da

Lenke til kommentar

DJ Ovin : ja det gjør den pluss at du setter igjenn finger merker på den.

 

 

king_of_kong, ja polert aliminium er pent :) men vanlig pussing avgir riper og sånn så polering er et must der. klar-lakk legger igjenn en hinne som beskytter underlaget men hver obs på at klar-lakk ikke er helt klar da :)

Man kan jo også bruke speil folie hvis man gidder da :p

Endret av DJ-Sonic
Lenke til kommentar
DJ-Sonic: Oki, men hva anbefaler du å bruke inni kabinettet da? Som blir en fin finish av. :)

5241214[/snapback]

kanskje ikke så lett men en skikkelig bil-lakk med sprøyte, da får du en bra finnish og noe som både tåler og varer

 

men jeg gjør oppmerksom på at bil-lakk i sølv sølv lakk er ikke helt som krom og ikke samme finnish som krom , bare for å nevne det liksom.

Lenke til kommentar
Du kan jo pusse helt ned, bruke Auto-Sol til du blør og så legge et beskyttende lag med klarlakk over det. Eller?

5240237[/snapback]

Har litt auto-sol liggende, har en litten tro på dette. Skal teste litt på en utkuttet bit fra døren da

 

DJ-Sonic: Oki, men hva anbefaler du å bruke inni kabinettet da? Som blir en fin finish av. :)

5241214[/snapback]

kanskje ikke så lett men en skikkelig bil-lakk med sprøyte, da får du en bra finnish og noe som både tåler og varer

 

men jeg gjør oppmerksom på at bil-lakk i sølv sølv lakk er ikke helt som krom og ikke samme finnish som krom , bare for å nevne det liksom.

5241518[/snapback]

Bil-lakk er jo dyrt da, men vi har vel 2 kompresorer og en sprøyte. skal prøve med auto-sol og klar lakk da

Lenke til kommentar
Jeg får bildene til å funke.. (hasteskrive) de i første post vertfall, er det de siste bildene du mener? (1 desember var i går :p )

 

EDIT: De andre bildene fuinker også

5244055[/snapback]

Ja jeg vet, men noen påsto at de ikke funket på b-t, er ikke sikker på om jeg har oppdatert url på dem da (til den nye accounten)

Lenke til kommentar
Men de bildene i første post virker ikke:S men sist oppdatering funker :w00t: Hvortid er neste update? ;p

5252252[/snapback]

Hva er det for no tull? :cry:

 

Det er jo over 1 dec nå!

 

Skal se litt på det selv.

 

Neste update blir vel tirsdag tipper jeg, har tilvalgsfag da. Tror jeg skal gravere litt da, kan ikke gjøre noe annet tror jeg. Orker ikke drase med meg kassa på skolen og pusse den ferdig, må jo drase på plansliperen også da :whistle:

 

Har fått logoen i speilvendt nå, så skal gravere speilvendt å se hvordan det blir.

 

Er ikke sikker på om jeg skal poppe graveringa fast på utsiden eller innsiden, tror det vil se best ut på utsifden men spørs hvordan lyseffekten blir da.

 

Skal ordne meg noe sota plexi til fronten og uvblå til gravringa og neste prosjekt, eller så bruker jeg siste rest av lexan plata som jeg har igjen. Neste prosjekt skal bli lakkert i sølv og ha matta vindu i topp og i siden, ingen vifter.

 

Skal kansje fikse noen katoder til fronten for å lyse opp logoen.

 

Hva tror dere om neste prosjet da?

Endret av Alastor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...