Gå til innhold

Project: Black Pearl, The Curse. [01.06]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei.

 

Uansett hvor mye du du bruker på lakk så er det slutt finnishen som er den viktigste, det er tross alt slik kassa vil bli seende ut til syvende og sist.

så ja masse penger på lakk/klar lakk  :thumbup:

5472387[/snapback]

Yeah! tror nok det er lurt å invistere en del penger i god lakk da. men på neste prosjekt skal jeg benyte meg av rabater som jeg får der stemoren min jobber :) (kanskje høre om de kan sponse meg)

 

Men dere har vel ikke noen inledninger til ideene mine ovenfor her?

Lenke til kommentar
hei.

 

helt topp dette ja, virker ut som en ganske så kul løsning, men er det plass til dette da.  tenkte da på hk bredde og slikt liksom

5493858[/snapback]

Hmm... :hmm:

Det har jeg ikke tenkt på :hrm: Men jeg bare tilpaser hullet som skal i kabinettet da

Nei hva er det jeg snakker om? :nei: Jeg har jo er Midi-ATX hovedkort :w00t:

 

Joda dette er null problem! :love:

Men jeg har tenkt litt på tanken å plassere et gitter i bunn, skal se hva jeg får tak i.

Viften som skal i plexien er foresten en mist vifte på 16,5 dB, som det var røde leds i. Disse ble demontert og slik er den fortsatt i dag. Får håpe det lyser plexien nok opp da, eller så må jeg skaffe meg noen katoder.

Lenke til kommentar
hei.

 

helt topp dette ja, virker ut som en ganske så kul løsning, men er det plass til dette da.  tenkte da på hk bredde og slikt liksom

5493858[/snapback]

Hmm... :hmm:

Det har jeg ikke tenkt på :hrm: Men jeg bare tilpaser hullet som skal i kabinettet da

Nei hva er det jeg snakker om? :nei: Jeg har jo er Midi-ATX hovedkort :w00t:

 

Joda dette er null problem! :love:

Men jeg har tenkt litt på tanken å plassere et gitter i bunn, skal se hva jeg får tak i.

Viften som skal i plexien er foresten en mist vifte på 16,5 dB, som det var røde leds i. Disse ble demontert og slik er den fortsatt i dag. Får håpe det lyser plexien nok opp da, eller så må jeg skaffe meg noen katoder.

5493876[/snapback]

 

Det har du ikke tenkt på ?

hva med denne rekkefølgen : planlegge, måle, tegne, lage mal og til slutt lage hullet :)

 

resten høres da svært så nice ut, skal bli spennende å se :)

Lenke til kommentar
hei.

 

helt topp dette ja, virker ut som en ganske så kul løsning, men er det plass til dette da.  tenkte da på hk bredde og slikt liksom

5493858[/snapback]

Hmm... :hmm:

Det har jeg ikke tenkt på :hrm: Men jeg bare tilpaser hullet som skal i kabinettet da

Nei hva er det jeg snakker om? :nei: Jeg har jo er Midi-ATX hovedkort :w00t:

 

Joda dette er null problem! :love:

Men jeg har tenkt litt på tanken å plassere et gitter i bunn, skal se hva jeg får tak i.

Viften som skal i plexien er foresten en mist vifte på 16,5 dB, som det var røde leds i. Disse ble demontert og slik er den fortsatt i dag. Får håpe det lyser plexien nok opp da, eller så må jeg skaffe meg noen katoder.

5493876[/snapback]

 

Det har du ikke tenkt på ?

hva med denne rekkefølgen : planlegge, måle, tegne, lage mal og til slutt lage hullet :)

 

resten høres da svært så nice ut, skal bli spennende å se :)

5494372[/snapback]

Nei egentlig ikke, bare en ide jeg kom på å tegnet, men jeg madde målt opp kabinettet og hvordan de gamle føtter'ne sto osv. men jeg kom jo ikke på å sjekke hk osv.

Okey, en ny erfaring. tipper jeg ikke kommer til å gleme det neste gang da ;)

Lenke til kommentar
Hei

 

Ser bra ut ;) Men du kunne bare spørt da, så kunne jeg laget de i riktige dimensjoner og sånt. Ikkeno problem ;) Bare si fra=)

Liker ideene dine, netting, uv plexi, vifte med uv leds i osv.. Kommer til å bli bra ;)

 

Øyvind

5494630[/snapback]

Joda, men skal prøve å fikse det selv først ;)

Må jo lære meg med SketchUp jeg også da ;)

 

Edit:

Jeg skal prøve å skaffe litt plexi rør med en diameter på 3cm, skal se om jeg får noe i blå plexi da. Kan hende det blir bedre en alurør, men begge tingene skal testes og sjekkes ;)

Så kan det hende at jeg prøver å skaffe meg noen 3mm uv leds for å montere i plexi føtter'ne ;)

Hva tror du om å lakke vifte bladene i blå Fluorescerende lakk?

 

Vi lærer noe nytt hver dag he he

5494987[/snapback]

Yes :yes: helt enig, jo flere erfaringer jo bedre ;)

 

Edit: Det vil komme noen bilder snart.

Endret av Klikka_bZerk
Lenke til kommentar
Det er greit det, tenkte bare jeg skulle si fra=)

 

Det er ganske morsomt når man først får til det meste!;D Kjeda meg en gang, så laget rommet mitt;P med pc, anlegg og alt;D

5495774[/snapback]

 

*Lage rommet*

 

:!:

5497890[/snapback]

Hehe :!:

 

Jeg skal lage mitt på nytt jeg, med eksakte mål (DET blir slit det :p ) av alt sammen. Fant ut at det var _endel_ feil på målene der;p

 

[OT-End]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...