Gå til innhold

Project: Black Pearl, The Curse. [01.06]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fins vel ikke engativ eller konstruktiv kritikk til det der vel? :D

Syns det ble rått med de to viftegrillene sammen (DIGGER blade-grillene :love: ) og det blå lyset! Sluttresultatet av dette kommer til å bli nydelig! :D

Ang. det "Göncz" sier er jeg enig, hold deg til en farge :thumbup:

5144757[/snapback]

Setter pris på sånne kommentarer ;) , hva skulle man gjort uten sånne som konfronterer det de andre sier.

 

Da er det helt sikkert at jeg tar bort de røde ledsene :w00t: Tror dere det blir bra med en del blå leds og uv blå sleeves, pluss noen sorte.

 

De viftene som jeg klipper av ledsene tror jeg blir plassrt i døra, der skal de være 2 stk med blade viftegrill :whistle:

 

Spør du meg så er Revoltec sinne blade griller bedre en sunbeam sinne eller hva? Så si alle har jo nesten sunbeam, det er vel nesten litt vel standard.

 

Jeg gleder meg til jeg skal begynne med lakkeringen :hmm:

 

På tirsdagen så skal jeg ordne til viftehull i døra, får tak i en 117mm hullbor da :)

 

Takk igjen for gode komentarer. ;)

Lenke til kommentar
Fint arbeid. Likte logoen til Glisevask best jeg da :)

Ang. dremel er multipro lettere og vibrerer enda mindre enn pro. Multipro er ikke like kraftig da, men ikke store forskjellen.  :)

5134492[/snapback]

okey takk for opplysninen, men pro er miindre tror jeg. eller hva?

 

skal pøve meg på glisevask sin logo også ;)

5134567[/snapback]

 

Nja du kan på en måte si at multipro er litt større, men det er pga at den har et såkaldt "ergonomisk" grep (egentlig noe fælt tull, gjør den bare vanskeligere å holde i etter min mening) som du kan ta av, da får den lik størrelse som pro. Dette er til for å at den skal kunne brukes til trange områder å arbeide i akkurat som de har en trådløs versjon osv. Prøv glisevask sin, tror den vil bli finere :)

Endret av Abbono
Lenke til kommentar
Takk phOn, velkomen til forumet ;)

 

Bra du liker prosjektet :thumbup:

5145602[/snapback]

 

takk :D

 

har selv et TT tsunami sort kabinett. byttet vifter og har nå en mer stillegående pc, men da mistet jeg vifta med leds og det lyser ikke blått lenger! :thumbdown: så jeg skal nok kansje lage plass til en vifte til, og bytte noen kabler + katode® og kjøpe TT big typhoon :)

 

blir rundt/etter jul :D

 

Stå på!

 

PhoeniX aka. phOn ;)

Lenke til kommentar

Hey :)

 

nok igjenn må jeg bare si meg imponert, dette ser veldi bra ut, digga foresten de viftene og spes fargen, men er enig med de andre, hold deg til en farge, det blir liksom litt mere stilrent.

 

Må bare si at den kassa di har et høyt moddings potensiale utnyt det maximalt :)

 

følger med som en hauk på denne workloggen. som sagt mega bra arbeid hittil :thumbup:

Lenke til kommentar
Hey :)

 

nok igjenn må jeg bare si meg imponert, dette ser veldi bra ut, digga foresten de viftene og spes fargen, men er enig med de andre, hold deg til en farge, det blir liksom litt mere stilrent.

 

Må bare si at den kassa di har et høyt moddings  potensiale utnyt det maximalt :)

 

følger med som en hauk på denne workloggen. som sagt mega bra arbeid hittil  :thumbup:

5146008[/snapback]

Takk, slike komentarer varmer :blush:

 

Jepp det blir en farge ;) blå leds, blå uv katoder, sorte på psu og 4 stk uv katoder.

 

Tøft har jeg utnyta kasa maksimalt :hmm: Ja fargen ble ganske bra :) , selve plasten på viftene er litt lilla aktig. kan ta bilde av dette nå eller i morra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...