Gå til innhold

Project: Black Pearl, The Curse. [01.06]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pain 193: Takker, hmmm... det ene bildet ble litt dårlig. er det ok med 3 ganske like bilder da?

 

5157898[/snapback]

 

Jeg har ikke noe imot det. Jeg synest bare at det var litt unødvendig å poste 4 bilder fra samme vinkel når det er like greit å poste ett av de ;)

 

- Pain193.

5159943[/snapback]

Jaja, men det var 3 bilder fra samme vinkel ;) og et fra en annen ;)

 

Men pytt pytt vi overlever vel?

Lenke til kommentar
Se her ja! Ikke verst... Du begynner å få take på det nå, det enesfe du trenger er litt jevnere linjer, men det kommer.

5163928[/snapback]

Takker :w00t:

 

Ja må sikker tbare øve meg litt mer da ;)

 

Må se om jeg får tak i noe 3mm sottet plexi til fronten, :dribble: tror nok deg blir digg da. Også en bit uv blå plexi til graveringa da. er ikke helt sikker, tror jeg først skal prøve meg å gravere litt på de bitene med 5mm sottet plexi som er til overs. kan jo hende det blir et bra resultat av det. :dribble:

 

Kan hende jeg får litt uv blå plexi hos en kompis som jeg skal hjelpe med å lage et viftevindu i døra, han kommer til å bestile en Zen mp3 spiller og en plate med uv blå plexi. det blir sikkert en del til overs da :)

Kan hende jeg bestiler med en plate med sotta plexi da. ;)

Lenke til kommentar
Så nå kommer det et spørsmål som jeg er litt usikker på. :ohmy:

 

Jeg har jo en MIST 500W som jeg skal bruke i kabinettet, bruker den nå btw. Den er ikke sleevet på de yterse kablene (4pin kablene til cd, hdd osv.) Så da må jeg sleeve dem ferdig eller kan jeg bruke UV blå sleeves på dem? får en pakke med uv blå snart, den snak blant annet brukes til å sleeve alle kablene i kabinettet :thimbup: (sånn som i Aluminous)

Jeg har litt UV røde sleeves liggende, men jeg tror ikke at de helt passer inn her. For det blir 4 uv katoder, 6 blå vifter og 2 røde vifter. så da passer vel blåe sleeves best inn da, eller hva?

 

Håper dere forstår noe av det som står ovenfor, for det gjør ikke helt jeg :scared:

*bump*

 

Ingen som kan svare på dette? :hmm::hrm:

Lenke til kommentar

Sånn nå skal alle bildene funke ;)

 

Brukte sikkert mange timer på å laste opp alle sammen, jeg lastet vel opp 201 bilder tilsammen. Fy f***, det var mye styr :hrm:

 

Edit:

Noen som melder seg frivilig til å lese gjennom hele? Sånn for å sjekke at alle bildene funker. :)

Endret av Klikka_bZerk
Lenke til kommentar
Sånn nå skal alle bildene funke ;)

 

Brukte sikkert mange timer på å laste opp alle sammen, jeg lastet vel opp 201 bilder tilsammen. Fy f***, det var mye styr :hrm:

 

Edit:

Noen som melder seg frivilig til å lese gjennom hele? Sånn for å sjekke at alle bildene funker. :)

5179113[/snapback]

Kan lese jeg ;)

*lesesomfaen*

Lenke til kommentar
kan lese jeg :)

 

 

ang. ditt spørsmål, jeg må si blå sleevs gjør seg best når du skal ha blåe lys, vet ikke om det blir noe pent med forskjellige farger liksom, og ja sleevs hele veien, kontakter i seg selv er stygge, du vil helst ikke ha dem synlige, gjærne lakk dem først og.

5179171[/snapback]

Takk for at du tar deg tid til å lese :) håper du koser deg med lesingen ;)

 

Jepp det kommer til å gå en del i blått i denne kassa. :w00t:

Alle kontaktene fra pcu er sorte fra før :) så jeg tror nok ikke jeg trenger å lekkere de, vist det trengs på noen så gjør jeg nok det. tror jeg kommer til å gjemme bort alle kontaktene sånn at du ikke ser de i vinduet, og det skal en god del til for å noen kontkater gjennom sota plexi da. Så da blir det frem med en god del strips.

 

I de to viftene med røde leds, så tror jeg nok at jeg bare klipper av ledsene. ;)

Lenke til kommentar
Alle bildene funker fett dem ;) også noen forandringer ser jeg, Positive forandringer ;)

Stå på videre (Er det bare meg ell er det lenge sia sist update :hmm: )

5179182[/snapback]

Hvilke forandringer :hmm:

 

ja sist update var vel, det står vel i loggen. orker ikke åpne et nytt vindu og fine det up :p

 

Skal se om jeg får gjort ferdig hele fronten i morra. :) skal pusse og polere viftehullene

i lexan, var ikke helt fornøyd med opplysningen av kantene. :hrm:

 

Edit:

Setter pris på at du leste gjennom hele posten min for å sjekke bildene :w00t:

I wil do you a favor later mate. ;)

Endret av Klikka_bZerk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...