Gå til innhold

Project: Black Pearl, The Curse. [01.06]


Anbefalte innlegg

I dag så har jeg pusset ferdig toppen bunnen og kaksidenpå skolen, har pusset vekk all lakken med p400 papir. Jeg har våtslipet bakdelen med p600 våtslippepapir :love:

 

Hvordan blir det å lakkere nå som flatene er så glatte? De er så si speilblanke :hmm: sløydlærern mente at alt arbeidet var forjeves :cry:

 

Hvordan tror dere det blir å polere bakdelen og lakke den med klar lakk etterpå?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Høres bra ut! ;) Skal også våtslipe med p600...

Trur vel det skal gå bra? :hmm: Mener vertfall jeg... Hør med noen andre sikrere kilder først du :p

 

Polering, hvorfor ikke overalt? Hvorfor bare bak? Kan sikkert bli bra det ;)

 

Stå på! :thumbup:

5123010[/snapback]

Det skal polleres over alt når den er lakka tipper jeg ;)

 

Ja da håper jeg bare på en sikrere kilde som kan svare meg da :innocent:

 

Edit:

Noen som har erfaring med Terroson Rally Color lakk? noe som pappa har kjøpt, har en boks med mat sort lakk og en med grunning

Endret av Klikka_bZerk
Lenke til kommentar

Paintsketch2CustomCustom.jpg

Se nå har jeg leka meg litt i piant igjen, Her er alle viftene som skal monteres i front, bak og topp. De grønne viftene skal liksom suge lufta inn ;) dere forstår vel luftstrømen i fronten og der bake. Altså de to i front suger inn kald luft, de der bake blåser den ut. Den i toppen blåser også varmluft ut fra PCU og CPU, der bidrar de der bake også til å blåse ut. De i døra suger inn frisk luft.

 

Er dette rett plassering av viftene osv?

 

I fronten så trot jeg at den nederste delen skal være mattet lexan som jeg skal borre messe hull i. Er 1mm eller 2mm bor brukbart da?

Da blir lysene i fronten litt skjærmet ;)

 

*Jeg måtte bare poste dette å nytt siden jeg ikke fikk ordentlig svar :cry: , det eneste dere sa var at det stod pcu i stede for psu*

Endret av Klikka_bZerk
Lenke til kommentar
hælla :)

 

fy flate det der blir bare helt sinsykt rått og spes det du gjorde med utkjæringen på toppen, genialt gjort, drit bra jobba, stå på  :thumbup:

 

 

Kjempe kul logo foresten :)

5128841[/snapback]

Takk, nå ble jeg glad siden du likte prosjektet mitt ;) .

 

Bra du likte toppvinduet og logo'en min :w00t:

 

I dag så skal jeg se om jeg får øvet meg litt mer på graveringen. Skal også se om jeg får ordna på fronten, pusse til kanten, pusse bort lakken og skjære ut lexan biten som skal inn i fronten :)

Lenke til kommentar

Den der ble tøff ;)

 

Men nå vet jeg ikke hvileken logo jeg skal gå for :cry:

 

Har photoshop selv, har bare ikke tatt meg tiden til å prøve/bruke det :( skal gjøre et forsøk ;)

 

Skal prøve å gravere denne på en plexibit også ;) sånn at jeg får sett hvilken som blir best :thumbup:

 

Tror du du kanne laget en som ikke står update på? :yes:

 

Edit:

Tror du at du kan ordne en med blås ånne der djevelhorn eller hva jeg nå skal kalle det og en med røde? Tror det hadde blitt utrolig fett ;)

Endret av Klikka_bZerk
Lenke til kommentar
Hehe. Var forresten bare et kjapt "utkast" da! :)

Hva mente du med den djevelgreia? Forklar litt bedre å tegn over logoen jeg lage i paint så jeg forstår litt bedre.

5130254[/snapback]

Tenkte mest på de der som er til høyre ;) Men kan du prøve deg frem å se hva som blir best?

 

Kan du bruke samme skrift som det er brukt på den jeg har fra før?

post-77030-1131576772_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Nais! Dette kommer til og bli rått :w00t: Bare du får taki UV-blå plexi nå så. Skulle nesten sent kassa mi til deg så du har fått laget topp vindu på den :p

Jeg må si den siste graveringa blei mye bedre enn den første! Øvelse gjør mester elns sånt! Dette kommer til og bli tøft med blå Leds i bakrunnen :thumbup:

Stå på! Snart ferdig nå :thumbup:

Vertfall kommer over halveis :whistle:

Lenke til kommentar
Nais! Dette kommer til og bli rått :w00t: Bare du får taki UV-blå plexi nå så. Skulle nesten sent kassa mi til deg så du har fått laget topp vindu på den :p

Jeg må si den siste graveringa blei mye bedre enn den første! Øvelse gjør mester elns sånt! Dette kommer til og bli tøft med blå Leds i bakrunnen :thumbup:

Stå på! Snart ferdig nå :thumbup:

Vertfall kommer over halveis :whistle:

5131643[/snapback]

:) Jeg håper selv at denne kommer til å bli heftig , får ganske sansynlig delene fra shg i morra :dribble: de ligger bare 9 mil unna meg, det har de gjort siden kl 14:20 elns :love:

 

Chase donerer kanskje bort en litten bit med uvblå plexi til meg :w00t: skal øve meg en god del før jeg setter i gang med å gravere på den *holy plexi*

 

Jauda, bare bor ut popnaglene i toppen og send toppplata fra kabinetett ditt til meg. Vist du dekker materialer osv så skal jeg gjøre joben for deg til 150kr elns, kan lage en heftig utskjøring til deg da, du bestemer :)

Endret av Klikka_bZerk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...