Gå til innhold

Mus eller matte? Hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg beveger musa saakte på musmatta så "hakker" cursoren littegrann slik at nøyaktigheten ikke er særlig bra. Har slitt litt med dette i BF2.

Er det matta eller musa som er problemet? Eller spilleren...?

Bruker Func Surface 1030 med glatteste side og Logitech MX1000 Laser.

Kens

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan være på grunn av mange ting, men jeg vil tippe enten at musa er trådløs og at det gir forsinkelser, eller så er det at du rett å slett har på for høye grafikkinnstillinger...

Skrevet

Har og hørt at MX1000 ikke er så bra for spilling. Når du ikke beveger musa er jo laseren i en slags hvilemodus, og når du da beveger på MX1000 igjen bruker den 0.3 sek på å få i gang laseren igjen. Dermed vil du ikke kunne reagere like fort med enne musen som med mange andre.

Skrevet

Har selv en MX510 som er ekstremt bra. Har ikke merket noe slags lagg eller forsinkelser. Ikke en gang i UT2004 eller CS Source.

PS: Hvorfor skaffe folk musmatter til dyre priser når en musmatte for 50kr gjør jobben?

Skrevet (endret)

Er nok musa som er skyld i problemene ja.

En musmatte til 50kr gjør sikkert "jobben" som du sier...men den gjør ikke jobben like bra som en god musmatte. Alle som spiller ganske mye foretrekker vel å ha best mulig presisjon? Og en god musmatte gir økt presisjon og har en god overflate.

Brukte en dårlig, blå tøymatte før jeg, men det var før jeg innså hvor viktig en god musmatte var for presisjonen. Spiller en del fps-spill, og antall headshot økte betraktelig etter at jeg investerte i en ordentlig musmatte.

Om folk skaffer musmatter til dyre priser eller ikke har vel med prioritering å gjøre. Mens du kanskje ønsker å investere i en buttplugg du kan sitte og leke deg med utover kveldene, så foretrekker jeg, og mange andre som ikke har interesse av buttplugger, å heller bruke pengene på en god musmatte.

;)

Endret av stalker.
Skrevet

Bullshit!

MX1000 musa er nydelig til spill! Og den lagger ikke selv om den er trådløs. Så tror nok du bør sjekke andre faktorer før musa får skylda.

Skrevet

Jaja.. har ingen problemer med headshots med min mindre dyre musmatte da men. Har testet noen av de ice mattene eller hva det nå var. Syns ikke det var noe særlig bedre.

Men jeg anbefaler MX510. Om du vil ha en nyere mus så gå for MX518 som er en forbedret modell.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...