Gå til innhold

Skal ha HDTV, Tips/forslag?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
MeSs: bare husk å test den hitachi tven før du kjøper den. den har fått pepper på nett når det gjelder bildekvalitet, og den oser plastikk. er sikkert en grei tv til 15k, men ikke til 25k! da hadde jeg heller kjøpt samsung ps42s5h eller panasonic th-42pv500.

5020672[/snapback]

 

Jasså? Har du sett den i virkeligheten da? Den ligger mellom en 5200 og en 7200 i bildekvalitet og det er meget bra skal jeg si deg! Ikke hør på alt man sier da, den må testes!

Lenke til kommentar
I 15.000,- klassen vil jeg anbefale denne.

 

*klikk*

SAMSUNGLE32R51B_1_m.jpg

 

Har sett bildet, og både ved HD-sendinger og vanlige TV-sendinger er den nok best i sin prisklasse. Man kan få den for ørten tusen mindre på nettet, da.

5021740[/snapback]

 

Den er meget bra ja! Har den på jobben og den koster noen laken mer der... :p

Samsung leverer veldig gode tv'er for tiden faktisk, skal man ha lcd f.eks. velger jeg de foran bl.a. Sony.

Lenke til kommentar
MeSs: bare husk å test den hitachi tven før du kjøper den. den har fått pepper på nett når det gjelder bildekvalitet, og den oser plastikk. er sikkert en grei tv til 15k, men ikke til 25k! da hadde jeg heller kjøpt samsung ps42s5h eller panasonic th-42pv500.

5020672[/snapback]

 

Jasså? Har du sett den i virkeligheten da? Den ligger mellom en 5200 og en 7200 i bildekvalitet og det er meget bra skal jeg si deg! Ikke hør på alt man sier da, den må testes!

5021143[/snapback]

 

les hva jeg skriver da mann, er jo akkurat det jeg sier jo. den må testes pga at den har fått pepper for bildekvaliteten. hitachi har jo rett og slett blitt fraløpt av panasonic og pioneer når det gjelder bildekvalitet om dagen, sortnivået på hitachi sine tver har jo aldri vært bra. nå som du kan få pv500 ned godt under 30k, så hadde jeg lett kjøpt den i stedet for denne fra hitachi.

Lenke til kommentar
nå kommer de en ny generasjon av pioneer tv'ene så kanskje du finner noen røverkjøp av den modellen som nå går ut

5026872[/snapback]

 

Det kan nok hende at man får priser helt nedi 25k for 43", men husk at det er kun den nye Pioneer'en som ikke lager "hale" på fotballen (sliter med etterslep). Ofte kan det ta rundt 1 år før man merker det, og det er vel ikke positivt?

 

Ville heller valgt en Hitachi jeg da men, kanskje jeg som syns 7200 er et mye bedre kjøp enn 435?

Lenke til kommentar
Det kan nok hende at man får priser helt nedi 25k for 43", men husk at det er kun den nye Pioneer'en som ikke lager "hale" på fotballen (sliter med etterslep). Ofte kan det ta rundt 1 år før man merker det, og det er vel ikke positivt?

 

Ville heller valgt en Hitachi jeg da men, kanskje jeg som syns 7200 er et mye bedre kjøp enn 435?

5029517[/snapback]

hmm det viste jeg ikke :s men takk for tips

Lenke til kommentar

jeg skjønner ikke logikken til enkelte. la oss si at xx5 serien til pioneer faller med 10k i pris...20k er fremdeles mye penger for en dårlig tv, eller?

 

vi fikk inn 436xde i butikken i dag, det må være det beste bildet jeg har sett på en plasma/lcd tv noengang. enda den var koblet opp med en jalla dvd-spiller og "hyssing" komponentkabel. ble faktisk helt ok bilde på rf signalet også, må nok unne meg en sånn :)

 

hvis noen lurer på 50", så er det levering i januar for de som ikke har bestilt noen enda ifølge pioneer, drøyt ass.

Lenke til kommentar
nå kommer de en ny generasjon av pioneer tv'ene så kanskje du finner noen røverkjøp av den modellen som nå går ut

5026872[/snapback]

 

Det kan nok hende at man får priser helt nedi 25k for 43", men husk at det er kun den nye Pioneer'en som ikke lager "hale" på fotballen (sliter med etterslep). Ofte kan det ta rundt 1 år før man merker det, og det er vel ikke positivt?

 

Ville heller valgt en Hitachi jeg da men, kanskje jeg som syns 7200 er et mye bedre kjøp enn 435?

5029517[/snapback]

 

 

7200 er vel ikke så mye å skryte av. Men nå som man kan få 42PD7A10 til 29.995 så er vel den et greit kjøp (samme TV, men annen farge)

 

PV500 er uansett det beste kjøpe rundt 30k med 436 på andre plass. (hvis designet er viktigst så omvent)

Lenke til kommentar
I 15.000,- klassen vil jeg anbefale denne.

 

*klikk*

*bilde*

 

Har sett bildet, og både ved HD-sendinger og vanlige TV-sendinger er den nok best i sin prisklasse. Man kan få den for ørten tusen mindre på nettet, da.

5021740[/snapback]

 

Den er meget bra ja! Har den på jobben og den koster noen laken mer der... :p

Samsung leverer veldig gode tv'er for tiden faktisk, skal man ha lcd f.eks. velger jeg de foran bl.a. Sony.

5022136[/snapback]

 

Jeg har faktisk ikke fått sett den, siden Hifiklubben ikke har hatt den på display i noen av butikkene, altså, de har blitt utsolgt DAGEN før jeg kom til butikken. Har du noen videre synspunkter på TV'en? :)

Lenke til kommentar

den samsungen var dyr da, le32r41b koster 13k, og forskjellen i innkjøpspris på den og r51 er litt over 1000 spenn. sjekket litt rundt nå, og den bør ikke koste mer enn maks 1500 spenn mer enn le32r41b, dvs at 14500 er en fornuftig pris på den tven, og forhandleren sitter fremdeles igjen med en pen slump penger :) 16k er jo et ran! ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...