Venerable Skrevet 23. oktober 2005 Skrevet 23. oktober 2005 Kan noen fortelle meg hva som skjedde på slutten av spillet? De siste levlene så fyrte jeg på god-mode bare for å bli ferdig, og hørte på TV-en mens jeg spillte. Og plutselig kom jeg gjennom hele greia uten å forstå hvem hun jenta var, hvem jeg var og hva historien egentlig gikk ut på. Skriv det i sånn spoiler greier, slik at det blir lettere å ungå for andre som ikke er ferdig enda.
Lord-Panzah Skrevet 23. oktober 2005 Skrevet 23. oktober 2005 Kan noen fortelle meg hva som skjedde på slutten av spillet? De siste levlene så fyrte jeg på god-mode bare for å bli ferdig, og hørte på TV-en mens jeg spillte. Og plutselig kom jeg gjennom hele greia uten å forstå hvem hun jenta var, hvem jeg var og hva historien egentlig gikk ut på. Skriv det i sånn spoiler greier, slik at det blir lettere å ungå for andre som ikke er ferdig enda. 5048857[/snapback] ja, det var jo "lurt" kanskje spille på nytt?
Griffin Skrevet 23. oktober 2005 Skrevet 23. oktober 2005 Eller kanskje bruke noen savegames og spille slutten på nytt... Evt. laste ned noen savegames hvis en ikke har noen savegames....
Venerable Skrevet 23. oktober 2005 Skrevet 23. oktober 2005 Jeg bryr meg ikke nok til at jeg orker å spille hele slutten om igjen. Men hvis dere ikke vil fortelle så er det greit det
kdog Skrevet 23. oktober 2005 Skrevet 23. oktober 2005 Jeg bryr meg ikke nok til at jeg orker å spille hele slutten om igjen. Men hvis dere ikke vil fortelle så er det greit det 5049579[/snapback] I en tråd som starter ang. release-dato er vel en spoiler av slutten litt upassende, eller hva? De som vil fortelle scarface slutten, kan sikkert sende en pm. Selv har jeg ikke kommet til slutten enda.
Deadringer Skrevet 24. oktober 2005 Skrevet 24. oktober 2005 etter at man får 2 pistoler.. er det ikke mulig å bare ha en? i så fall hvordan?
Polar Pål Skrevet 24. oktober 2005 Skrevet 24. oktober 2005 Ja, snart får jeg denne forhåpentligvise godbiten i posten. Nå er ikke anmelderne like begestreit som de var rundt FPS'er som feks. HL2, men det er bare fint at forventningene ikke er helt ekstreme. Uansett, skal bli interessant om F.E.A.R. faktisk har noe imponerende å by på.
Mala Skrevet 24. oktober 2005 Skrevet 24. oktober 2005 Syns no ihvertfall FEAR har fått jevnt over meget bra omtale omkring Må vel si meg enig i de
Deadringer Skrevet 24. oktober 2005 Skrevet 24. oktober 2005 jepp, det var veldig bra. men jeg må si jeg tror det hadde vært bedre hvis de hadde droppet alle skremselsforsøkene. men er det mulig å bruke bare en pistol eller?
PoWerFeeD Skrevet 24. oktober 2005 Skrevet 24. oktober 2005 Syntes også dette er det beste FPS spillet jeg har spilt siden HL2. Men det var VELDIG kortvarig, jeg brukte 6 timer på den nest vanskeligste graden.
Griffin Skrevet 24. oktober 2005 Skrevet 24. oktober 2005 jmen er det mulig å bruke bare en pistol eller? 5053008[/snapback] Mulig å bruke en pistol ja...hvis du foretrekker det... Men det er tungvint. Du må droppe pistolene og bare plukke opp det ene... Straks du tar i en pistol til så har du to igjen... Litt kjedelig akkurat det der....
Deadringer Skrevet 24. oktober 2005 Skrevet 24. oktober 2005 jmen er det mulig å bruke bare en pistol eller? 5053008[/snapback] Men det er tungvint. Du må droppe pistolene og bare plukke opp det ene... Straks du tar i en pistol til så har du to igjen... Litt kjedelig akkurat det der.... 5053301[/snapback] det var da en skremmende fjollete måte å gjøre det på er vist flere mangler med f.e.a.r enn jeg først trodde
Deadringer Skrevet 24. oktober 2005 Skrevet 24. oktober 2005 ganske bra spill. skvatt litt når jeg møtte hu lille jenta i sjakta
kdog Skrevet 24. oktober 2005 Skrevet 24. oktober 2005 ganske bra spill. skvatt litt når jeg møtte hu lille jenta i sjakta 5054873[/snapback] Litt ironisk tøff i tryne han i avataren din
Deadringer Skrevet 25. oktober 2005 Skrevet 25. oktober 2005 Litt ironisk tøff i tryne han i avataren din 5054970[/snapback] hadde jeg hatt muligheten ville jeg bare postet et " :!: "
LarsP Skrevet 25. oktober 2005 Skrevet 25. oktober 2005 HiInnsendt av: Lars Pedersen, 21/10 - 2005 kl. 18:26 First of all, thanks for a great game, F.E.A.R is in my opinion the best single player fps-game in years. Did you use any games for inspiration when you created F.E.A.R? I kinda get a System Shock 2-vibration when i play it, absolutely great! Alma, I thought the japanese had some sort of copyright on the whole "Grudge-theme"? Regards Lars Pedersen" I'm glad you enjoyed it! We draw inspiration from all over the place. Because FEAR is a horror game, it was important to create a creepy atmosphere. I tend to use Thief as an example, since it accomplished such great suspense with sound design. System Shock 2 was also very effective. The original Half-Life was another big influence. What I loved about it was how I felt I was going from one movie scene to another. I could talk about the game in terms of what happened in an area instead of what the area looked like, which is a lesson I've tried to apply to every game I've worked on since then, starting with No One Lives Forever. As for Alma, she's definitely inspired by Japanese horror films, but also by characters like the little girls in The Shining. I said in a different interview that when the monster is a guy in a mask, you're sitting there wondering how you'd kick his ass. When it's a little girl who can kill special forces soldiers with her mind, it's hard to know what to do. Hilsen Craig Hubbard Ikke mobb engelsken min. Ganske kult å få svar av en programmerer som er så høyt oppe i systemet.
Prelude Skrevet 25. oktober 2005 Skrevet 25. oktober 2005 (endret) When it's a little girl who can kill special forces soldiers with her mind, it's hard to know what to do. og så? en gyllen regel i spillverdenen. er der en skurk/fiende/boss/rase/planet/jente/gal forsker/morder/land eller whatever i ett spill og du skal kjempe mot det/dem så er det ganske enkelt. skyt til det er dødt, og spar spørsmålene til senere.. men selv om jeg har skutt jenten og blåst plassen til himmels så er jeg ikke sikker på at hun er død.. ikke spør hvorfor, jeg har det bare på følelsen at dette ikke er første og siste gangen vi møter Alma Endret 25. oktober 2005 av Prelude
Vice Skrevet 25. oktober 2005 Skrevet 25. oktober 2005 Ahh, må bare slenge meg med de som mener dette var et fantastisk bra singelplayer spill. Trodde jeg hadde mistet evnen til å "få frysninger" av spill siden jeg ikke ble det spor skremt av D3 da det kom, og det skulle liksom være så skummelt. Men med Fear klarte jeg jammen å få litt frysninger. Stemningen der var tildels skikkelig ekkel. Etter filmen "Ringu" er det stort sett bare teit med små jentunger/barn i filmer som skal være "skumle" men i Fear funket det mot formodning meget bra. Håper bare ikke disse barna nå skal bli en ny trend innenfor spill sjangeren også.
Mala Skrevet 25. oktober 2005 Skrevet 25. oktober 2005 Fullførte nett FEAR, holdt seriøst på å ta kvelden noen steder der FOR et spill! Velbrukte penger om eg må si det sjøl
Sjefern Skrevet 25. oktober 2005 Skrevet 25. oktober 2005 Nå ble det for sent for meg å spille mere. Blir jo så skvetten. Meget bra spill må jeg si! Jeg får spille mere i morgen når det er lyst
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå