Gå til innhold

Første alliance Sulfuras på BB

Anbefalte innlegg

Skrevet
Fy faen, jeg visste virkelig ikke at det var så mange idioter her på forumet. De av dere som ikke kan noe some helst om Warriors og våpen bør holde kjeft, og det går for mange av dere.

Sulfaras kan ikke sammenlignes med de våpnene med "bedre stats" som dere snakker om.

Sulfaras er en god del bedre enn alle andre våpen til en warrior.

Det at en paladin får denne macen er helt og holdent komplett høl i huet.

Macen er den beste i spillet til en warrior. Det eneste våpenet i hele spillet som KANSKJE kan sammenlignes er rank 14 våpen, og sverdet som dropper fra Nefarian. De er riktignok sverd\økser, men selv de har mye lavere max damage.

Beste MS våpenet i spillet , og det går til en class med 50 DPS og autoattack hvert 3.70`ende sekund.

gratulerer!

4997458[/snapback]

Tenk deg litt om før du begynner å whine.

MS har blitt nerfet slik at våpenhastigheten blir satt til 3.3 uansett hva det egentlig har. Dette gjør at Sulfuras får mindre effektiv max damage med MS enn top damagen dens tilsier. I tillegg suger mace spec kontra axe spec for warriors:

Warrior Mace-spec gir +6% chance to stun for 3 seconds.

Warrior Axe-spec gir +5% chance to crit.

Derfor går warriors heller for Spinal Reaper.

Og forresten, Sulfuras sin +str gir den +1.5 dps, spinal reaper sin +atk pwr gir den +2.7 dps.

I tillegg tror jeg sulfuras sin proc gir ett eller annet til pala sin SoC elns, kan ikke klassen deres noe særlig.

Men selvfølgelig, våpenet er bra for begge klassene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JA!

La oss alle flame og hate paladins for at warriors ikke ville by på Sulfuras.

KOM IGJEN! MER FLAMING!

Blir faens så provosert å høre på alt det pisse dere klarer å presser inn i postene deres.

Så det er liksom paladin og guilden sin feil at warriors ikke vil by?

Skal vi gi den til i druid bare for at en paladin ikke skal få den når warrior ikke vil ha den? Nei vet du hva, det finnes grenser.

Er mildt sagt rimelig lei av å bli sett ned på av absolutt alle andre klasser i spillet.

Også skal dere liksom komme her og kjefte ENDA mer på paladins fordi warriors ikke ville ha Sulfuras. Ta dere en bolle hele jævla gjengen!

Skrevet
JA!

KOM IGJEN! MER FLAMING!

Blir faens så provosert å høre på alt det pisse dere klarer å presser inn i postene deres.

Skal vi gi den til i druid bare for at en paladin ikke skal få den når warrior ikke vil ha den? Nei vet du hva, det finnes grenser.

Er mildt sagt rimelig lei av å bli sett ned på av absolutt alle andre klasser i spillet.

Også skal dere liksom komme her og kjefte ENDA mer på paladins fordi warriors ikke ville ha Sulfuras. Ta dere en bolle hele jævla gjengen!

5003113[/snapback]

:love:

Sulfuras + int enchant = Finkle's Lava Dredger med sinnsyk dmg :thumbup:

Skrevet
Fy faen, jeg visste virkelig ikke at det var så mange idioter her på forumet. De av dere som ikke kan noe some helst om Warriors og våpen bør holde kjeft, og det går for mange av dere.

Sulfaras kan ikke sammenlignes med de våpnene med "bedre stats" som dere snakker om.

Sulfaras er en god del bedre enn alle andre våpen til en warrior.

Det at en paladin får denne macen er helt og holdent komplett høl i huet.

Macen er den beste i spillet til en warrior. Det eneste våpenet i hele spillet som KANSKJE kan sammenlignes er rank 14 våpen, og sverdet som dropper fra Nefarian. De er riktignok sverd\økser, men selv de har mye lavere max damage.

Beste MS våpenet i spillet , og det går til en class med 50 DPS og autoattack hvert 3.70`ende sekund.

gratulerer!

4997458[/snapback]

MS har blitt nerfet slik at våpenhastigheten blir satt til 3.3 uansett hva det egentlig har. Dette gjør at Sulfuras får mindre effektiv max damage med MS enn top damagen dens tilsier. I tillegg suger mace spec kontra axe spec for warriors:

Og forresten, Sulfuras sin +str gir den +1.5 dps, spinal reaper sin +atk pwr gir den +2.7 dps.

I tillegg tror jeg sulfuras sin proc gir ett eller annet til pala sin SoC elns, kan ikke klassen deres noe særlig.

5003095[/snapback]

Top damage er uendra.

Top dmg er 67 Høyere. Procc er imba, stats er greie.

Du kan ikke sammenligne den med spinal reaper, Axe spec eller ikke.

Skrevet

5003095[/snapback]

Top damage er uendra.

Top dmg er 67 Høyere. Procc er imba, stats er greie.

Du kan ikke sammenligne den med spinal reaper, Axe spec eller ikke.

5003316[/snapback]

Les det jeg skriver, jeg sier ikke at top damage er endret, men våpenhastigheten mortal strike (og alle andre instant melee attacks) beregnes med er 3.3, derfor er sulfuras litt svakere med MS i 1.8 enn i 1.7. Spinal Reaper har 3.4 speed, og blir derfor mindre "nerfet" enn Sulfuras.

Currently, instant melee attacks do damage based on the damage range of the weapon, plus a bonus for the player’s attack power. This bonus is then multiplied by the speed of the weapon. As a result, slow weapons do more damage than is intended, and fast weapons are considered inferior by most players. We are changing the way the attack power bonus is calculated for instant attacks. This change will NOT affect attack power calculations for normal melee attacks. Instead of multiplying by the speed of the weapon, the attack power bonus will be multiplied by a fixed number pulled from the following table:

Two-handed weapons: 3.3

Alle som har spilt WoW ser jo at Mace spec suger, du kan i praksis se for deg +5% crit som en ekstra bonus på Spinal Reaper, siden bonusen fra Mace spec er ubrukelig i endgame instances.

Det faktum at store guilds som Immortality også lar palas by på Sulfuras, taler vel for seg selv.

Kan for øvrig røpe at macen ikke akkurat gikk gratis, han brukte dkp tilsvarende 10 fulle MC cleans på den, vel fortjent, Firenz :)

Skrevet

Mace spec suger BALLE. Derfor warriors ikke vil ha den

Your mace stun effect proc's.

Molten giant is immune T_T

Dessuten er det få som gidder å bruke 2-3mnd'ers dkp på en mace som bare er litt bedre en andre våpen der ute. Ville heller tatt askandi eller untamed anyday.

Skrevet (endret)
Finkle's Lava Dredger

Binds when picked up

Two-Hand Two-Hand Mace

155 - 234 Damage Speed 2.90

(67.1 damage per second)

+25 Stamina

+24 Intellect

+15 Fire Resistance

Requires Level 60

Passive: Restores 9 mana every 5 sec.

"Property of Finkle Einhorn, Grandmaster Adventurer"

Sulfuras, Hand of Ragnaros

Binds when picked up

Unique

Two-Hand Two-Hand Mace

223 - 372 Damage Speed 3.70

(80.4 damage per second)

+12 Strength

+12 Stamina

+30 Fire Resistance

Requires Level 60

Chance On Hit: Hurls a fiery ball that causes 273 to 333 Fire damage and an additional 75 damage over 10 seconds.

Passive: Deals 5 Fire damage to anyone who strikes you with a melee attack.

Sett med et PVE-aspekt hvor paladins skal heale og buffe kosebuffs:

Finkles gir deg bedre stats. Du tjener +13 stam, 9 mana / 5 sec, +25 intellect, mister +12 str og +15 fire res.

Sulfuras gir deg bedre dps/maksdamage. Du tjener 13,3 DPS og får en maksdamage som er 134 høyere.

Sett med PVP-aspektet, hvor paladins skal "deale damage" så er jo Sulfuras best, men etter min mening, og om det ikke er FFA på all annen loot i raidet, så syntes jeg at Sulfuras skal gå til Warriors siden de har mye bedre ytnyttelse av den.

Jamenn, hva om jeg har Helm of Endless Rage, Draketalon Spauldrens, Flameguard Gauntlets, PHAT-bwl-crit-plate-epix, Chromatic Boots, PHAT-bwl-crit-plate-epix, PHAT-bwl-crit-plate-epix.....etc. Da vil jeg jo ha INSANE OMGLOL damage, og tenk om alt proccer og sånn da, da vil jeg jo one-shotte all cloth, uansett hvor mye hp de har.. he-he

Gå å legg deg.

Endret av ahpadt
Skrevet
JA!

KOM IGJEN! MER FLAMING!

5003113[/snapback]

lol nub

Skrevet
Ser at mesteparten av pallydansene her har store planer om å gå DPS i PVE? :roll:

5003374[/snapback]

Som du leser litt opp tror Paladins at de skader mye.

Sant nok at Mace spec suger, men Sulfuras på en Paladin er DPS waste i forhold til Warrior. Og, Immortality er jo bare verdens beste guild og alt de gjør er helt perfekt! :roll:

Skrevet

I guildet mitt vil den gå til en shaman når øyet endelig dropper.

Grunner:

1) Han har alle mats som trengs utenfor MC

2) Han er den med mest inntjent DKP i hele guildet

3) Mace spec er sugent for warrs, er en warrior i guildet som kunne tenkt seg den men han er for egoistisk til at den vil havne der, selv om han hadde alle mats.

Forresten, denne tullingen av en troll shaman har epic skeletal war horse og swift raptor :roll:

Skrevet
JA!

KOM IGJEN! MER FLAMING!

5003113[/snapback]

Word! Dauer av denne sutringen fra misunnelige warriors. 1/5 av alle trådene på hw.nos wowforum dreier seg om og om igjen om det samme...

Skrevet (endret)
Jeg stemmer for at GRendal aka. "mr. e-bay-konto", som åpenbart ikke kan så alt for mye ikke får lov til å si noe.

5003724[/snapback]

Sier lvl 60 magen som henger i en melee diskusjon. Gå tilbake til Frostboltene dine du nabb :tease: Og hva faen vet du om warrior, jeg har vært det i 5 måneder. Plomma2, har lest endel av inleggene dine ,og du er ikke det skarpeste verktøyet i boden for å si det sånn :whistle:

on-topic: stun-proccen er meget bra i pvp, interrupter masse med Sweeping strikes + WW, og stopper inc. dmg.

og jeg tipper Horde er veldig fornøyde med at det finnes så få Paladins som vet hvordan de skal spille klassen sin :hmm:

Endret av GRendal

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...