Gå til innhold

Radeon x800PRO! Ett SYKTTTTT kort..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Som nevnt, har du fortsatt angreretten, så bruk den, rullest0l.  X800Pro er et godt kort, men ikke verdt 3000,-      Du kan få bedre kort til lavere pris.  Men du får bestemme selv.

4993750[/snapback]

3000 for et Radeon X800 Pro er mye. Hadde selv X800 Pro i fjor høst, og jeg betalte 3000 for det i august. Dette var appåtil et såkalt "Build By ATI" (fra ATI selv), og disse holder svært høy kvalitet.

Lenke til kommentar
Hans kort var gt, mens det du refererer til er gtx. Det er en del forskjell der :)

5056132[/snapback]

 

Doh. Stemmer. Fortsatt koster billigste fra distributør 2.400,- eks. mva, da. Så med mindre han refererer til eks. mva pris så er det noe rart ute og går. Og eks. mva. er uinteressant for en sluttbruker.

 

-KJ

Lenke til kommentar

Sikker på at du har et x800pro?

 

Fullt på BF2 med max på alt??

 

Jeg har nemlig et Powercolor X800XT PE 256 og greier ikke alt på max uten at det lagger.

 

Har du Specs på maskina di?

 

OBS! Kjøpte det for 3 lakser for mange mange måneder siden :)

Endret av brazir
Lenke til kommentar
Endelig noen forstålige her.. Takker så mye til (ODIN) og SWAT dude... :)  Er godt at det endelig er noen som ser det fra min egen synsvinkel, for nei, jeg er ikke data ekspert.. Syns det er morsomt å spille og kose meg som sikkert mange av dere andre, så send mail til digital impuls å gi de buksevann.. De fortjener ikke bedre.. Men takk til mange av dere andre også som har gjort så godt dere kan.. Og dere som bare har slengt dritt.... hehe.. vet ikke hva jeg, men er ihvertfall sinnsykt surt gjort.. Kunne heller ha hjulpet til enn å være negative DATANERDER... :nei:

 

Har forresten tenkt litt..Kortet har jo en god ytelse, så det funker sikkert bra for meg i ett år, med tanke på at jeg skal i marinen neste sommer. Iverstefall selger jeg dette, og kjøper nytt om nødvendig..

 

Takker for hjelpen. satser på at jeg tar en grei avgjørelse...

 

                                :hmm:

5002546[/snapback]

 

Hvis du selger det brukt i tilstanden den er i får du maks en tusenlapp. Du kunne kjøpt et sjukt kort for 3000kr, i stedet kjøpte du et medium-end kort som demo til samme prisen av noe av det råeste du kunne fått (7800GT)

Lenke til kommentar
Hans kort var gt, mens det du refererer til er gtx. Det er en del forskjell der :)

5056132[/snapback]

 

Doh. Stemmer. Fortsatt koster billigste fra distributør 2.400,- eks. mva, da. Så med mindre han refererer til eks. mva pris så er det noe rart ute og går. Og eks. mva. er uinteressant for en sluttbruker.

 

-KJ

5056263[/snapback]

 

Ukens tilbud på norek forrige uke... :)

Lenke til kommentar
HAHA.. Jeg har visst radeon x800pro 256mb ddr3 Vivo versonen... Og ja... Jeg spiller faktisk BF2 og FarCry med fullt på ALT inkl. AA osv..... (AA6)

4995446[/snapback]

 

Du er blitt lurt. Du har kjøpt et eldre kort som ikke er kurant vare lenger. Jeg har et lignende kort selv. Har åpnet fra 12 til 16 pipelines og flashet bios slik at det kjører 500/500 fra boot. Kunne i dag fått et X850 XT for ca 2600. https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=26863

 

CD

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...