Gå til innhold

Radeon x800PRO! Ett SYKTTTTT kort..


Anbefalte innlegg

Nja,,, er ikke sikker på at j dreit meg ut... Kjøpte jo dette, bare som demo-kort til litt over 3000: https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=19987.

 

Den har jo minnefrekvens på 450/470 org.

 

en ting.. hvor kjøpte dere 7800gt for 3000?

 

Kjører forresten Far Cry OG bF2 på fullt inkl alt. AA osv, så SÅ ille som dere sier d er kan d da ikke være.

 

Klokket kortet til 540/530 i går.. Duger som bare faen spør du meg... :yes:

:ohmy: Demo-kort til 3000?? :ohmy:

 

Herregud, er på nippe til å si at du har blitt svindla her jeg.. Noen har lurt deg kraftig, så enkelt er det.

 

Har sett på den prishistorikken, og må bare si det er helt vanvittig frekt av Sovida å ta seg så mye betalt. Har lyst å sende inn mail å spørre hva faen de driver med.. :no: Dette her er rett og slett for teit, å skru opp pris på et utfasa kort for å lure de siste kundene... :nei:

Endret av daniel_984
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nja,,, er ikke sikker på at j dreit meg ut... Kjøpte jo dette, bare som demo-kort til litt over 3000: https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=19987.

 

Den har jo minnefrekvens på 450/470 org.

 

en ting.. hvor kjøpte dere 7800gt for 3000?

 

Kjører forresten Far Cry OG bF2 på fullt inkl alt. AA osv, så SÅ ille som dere sier d er kan d da ikke være.

 

Klokket kortet til 540/530 i går.. Duger som bare faen spør du meg... :yes:

:ohmy: Demo-kort til 3000?? :ohmy:

 

Herregud, er på nippe til å si at du har blitt svindla her jeg.. Noen har lurt deg kraftig, så enkelt er det.

 

Har sett på den prishistorikken, og må bare si det er helt vanvittig frekt av Sovida å ta seg så mye betalt. Har lyst å sende inn mail å spørre hva faen de driver med.. :no: Dette her er rett og slett for teit, å skru opp pris på et utfasa kort for å lure de siste kundene... :nei:

Kunne ikke vært mer enig, 5000 for det kortet der er jo sprøyte galskap. ikek engang X1800XT kommer til å koste så mye når det kommer på markedet.

 

 

Og demokort til 3000, er jo mer en hva normal nypris burde være. Enig med at du har blitt nærmest svindlet (selv om det aldri skader å sammenligne prisene før du kjøper ting), så ville returnert kortet snarest hvis jeg var trådstarter.

 

 

 

(bemerkning til meg selv: ikke kjøp noe fra sovida i framtiden)

Lenke til kommentar

x800gto2 fra sapphire har r480 kjerne jo, og det kan bli klokket til x850xt pe ja. Grunnen til dette er at sapphire har valgt å gi ut en spesialutgave av gto-serien som har denne kjernen. alle kortene jeg har lest om av denne typen har kunnet klokkes til x850xt pe. nå er det derimot sånn at x850xt begynner å bli finpriset. eks netshop.no med x850xt til 2795 kr.

Lenke til kommentar

Blir helt forvirret jeg... Jek kan jo spille alt på fullt da... Ble faktisk anbefalt dette kortet av en som heter Håkon som jobber med dataer. hm. Orker uansett ikke å dra tilbake for å få nytt, men uansett.. hva kan jeg klokke det til? hvordan finner jeg ut max klokking, mens det allikevel går 100%glatt...

 

PS: kan jo ikke være så ille med tanke på BF2 på MX av ALT? :ermm:

 

JAAAAJAJAJAJAJA.. JEG HAR AGP-Kort... fortsatt like ille??

Endret av rullest0l
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...