Gå til innhold

Radeon x800PRO! Ett SYKTTTTT kort..


Anbefalte innlegg

Kjøpte nytt skjermkort i går, og det endte da med å bli ett radeon x800pro 256mb ddr3 kort.. dette er ett helt vanvittig kort.. absolutt verdt prisen.. Kjører alle spill på max av ALT.. Knallkjøp.. Så er det noen som vil ha kort til ca 3000 anbefaler jeg dette på det sterkeste..

 

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:thumbup:

 

PS: fikk 4116poeng på 3DMark 05, og det er original standar :dribble:

 

Hva mener dere andre?

 

Fant ut at jeg har Vivo versonen.. HAHAHA :D

 

Dette har jeg: https://prisguiden.no/produkt/19987

 

Trekk tilbake alle flira nå gutta... LOL

post-23-1129126588.jpg

Endret av rullest0l
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hvordan hadde dere følt dere hvis dere hadde kjøpt et nytt skjermkort er kjempe fornøyd og får slengt i tryned at dere har driti seg ut, at dere har tabbet dere ut osv. det er ingen god følelse.

 

ja han har betalt 800,- mer for kortet enn det prisguiden sier er det billigst, men han har alikevel ikke kjøpt et dårlig kort. tvert imot.

Lenke til kommentar

Jeg syns du bør bruke angrefrist på kortet.. Det er nok et bra kort, men det er absolutt ikke vært 3000,-

Dersom du bruker AGP vil jeg anbefale deg og heller kjøpe et X800XT PE kort, eller Nvidia 6800GT evt. Ultra

Dersom du bruker Pci-e vil jeg anbefale 7800GT uten tvil

 

Og det er ikke meningen å ødelegge kvelden din ved å si det, men heller informere deg om at du fremdeles har sjansen til å skaffe deg et bedre kort til samme pris. Dersom det er under 14 dager siden du kjøpte kortet så klart.

Endret av Zipman
Lenke til kommentar

Hei!

Til sammenlikning kjøpte jeg et Gigabyte X800PRO til 2 000 for noen måneder siden (Netshops Supertirsdag).

 

Prisen på dette kortet bør ligge under 2 500 for at det skal forsvares.. men det er et bra kort - mye skryt for lite støy (spesielt Gigabyte).

 

Men som andre nevner her; har du mulighet (og PCIe), så vurder å bruk angrefristen, da det finnes bedre kjøp til 3000.

 

Du har med andre ord ikke gjort et godt kjøpt, men heeeeelt ræva er det heller ikke (spesielt om det er ViVo).

 

Finn ut mest mulig om skjermkortet, og post specsa her.

 

 

En annen fordel med X800PRO er at det ikke suger enormt med strøm;

table5.jpg

table4.jpg

Endret av Okay
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...