Doffar Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 Hva er oppgaven til de forskjellige klassene i større raids? Jeg er selv lock men har egentlig ikke helt forstått hva jeg skal gjøre når jeg er med i raid. Bare curse og dps'e og SS. Eller er det flere oppgaver som en lock egentlig er tenkt til å gjøre?
Heales Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 Banish er jo temmelig praktisk en del ganger da. I MC er jo det et must en del steder. Har du ikke vært der enda vil du fort skjønne hvorfor dette er viktig når du kommer dit. Banish duty ftw
Sheel Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 I endel instances er dere i all fall flittig brukt til å draine mana fra bosser, F.eks i Zul'Gurub. Warlocks funker jo fint som taxi også ^_^.
Dʋgɢtung Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 (endret) Jeg vet ikke helt om det var dette du mente, men jeg prøver meg likevel jeg. Rollen til paladins i mindre raids (Stratholme, Scholomance, UBRS etc.) kommer for det meste an på resten av gruppen. Jeg, personlig, har vært både main tank og main healer (sammen med en annen paladin). Det går, men en prest+warrior er jo selvsagt å foretrekke. Når vi har både healere og tanker er jeg som oftest dps-dealer. Ender som oftest på mellom 3. og 6. plass i raidet, samtidig som jeg også passer på å heale+shielde de som trenges. edit: for ikke å glemme cleanse... Endret 11. oktober 2005 av Complexion
Kyppre Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 OT: Complexion vi er tydligvis i samme guild... <-- Wreck lvl 60 Gnome Warlock
Coaxmetal Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 Rollen til mage: brusautomat og taxi Neida, hender seg det blir litt bruk for dps, sheeping og aoe. Det er dog ikke alle instances som egner seg for mage, som f.eks mc, men der egner heller ikke dropene seg for mage (med unntak av mageblade og ToEP).
mobilfreek Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 debuff og shadowbolt har ingen nevnt enda
OscarWoHA Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 I MC er Paladins DPS-class #1. Ellers er det ganske selvsagt hva de andre klassene gjør. Mage sender Frosbolts og decurser. Priest healer. Druid healer og decurser. Osv. Vet ikke hvordan det er i BWL.
ahpadt Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 I MC er Paladins DPS-class #1. Håper du kødda?
likferd Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 (endret) Locks er en utrolig kjekk klasse å ha med seg. Summon, banish, stamina-buff fra imp, soulstone, meget brukbar DPS, seduce for ekstra CC, osv. Digger locks både i party og raids. Edit: Når det gjelder warriors, så er det som oftest bare 1 i en gruppe. I raids som MC så er det som regel et par warriorer som er MT, og resten gjør damage og er klar til å steppe inn om MT'ene går i bakken. Endret 11. oktober 2005 av likferd
OscarWoHA Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 (endret) I MC er Paladins DPS-class #1. Håper du kødda? Nei, jeg er blodseriøs. Eller ikke. Ble usikker. Endret 11. oktober 2005 av CobraM
ahpadt Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 I MC er Paladins DPS-class #1. Håper du kødda? Nei, jeg er blodseriøs. Eller ikke. Ble usikker. Tulling.
preskatv Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 (endret) Rollen til mage: brusautomat og taxi Riktig. Gud hvor kjedelig det er å være mage i MC. Har en ekstremt lett jobb, bare nuke frost/arcane når folka sier ifra, men er til å daue av... Eneste litt festelige er når man skal AOE noen småtasser Endret 11. oktober 2005 av preskatv
Gomle6 Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 Ja mage er ikke noe arti end game... Spamme nukes og høre på : "can you make me som water plzplzplz?" Litt festligere når du skal AoE'e da.. men det er ikke så ofte:(
mobilfreek Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 I MC er Paladins DPS-class #1. Håper du kødda? Nei, jeg er blodseriøs. Eller ikke. Ble usikker. Tulling. skjønn kødd
Sigga Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 Warrior er tank og priest er healbot. Simple as that.
mobilfreek Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 Warrior er tank og priest er healbot. Simple as that. det er flere klasser enn det:P
Remotec Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 I MC er Paladins DPS-class #1. Du mente det ironisk, ikke sant?
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 Druid: Healer, fjerne curse og poison, samt gift of the wild + thorns.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå