Straydog Skrevet 10. oktober 2005 Skrevet 10. oktober 2005 Jeg er på utkikk etter et lett anvendelig samt funksjonibelt program til å mixe/redigere mp3'er. Det viktigste er at det er et rimelig greit brukergrensesnitt (slik at jeg slipper å bruke vinter og votter på å sette meg inn i det). Det jeg er har til hensikt å gjøre med de mp3'ene jeg vil redigere, er å feks å øke tempoet (ikke pitchen), samt klippe/lime deler av låtene med muligheten til å legge til naturlige overganger/fades, osv. Noen som har peiling innenfor denne sjangeren, som kan komme med anbefalinger?
mandela Skrevet 10. oktober 2005 Skrevet 10. oktober 2005 audacity er veldig enkelt, har importering / eksportering av mp3
St Thicket Skrevet 10. oktober 2005 Skrevet 10. oktober 2005 Cool Edit Pro 2.0 har jeg brukt mye. Her har du mulighet til å legge til flere spor (sanger), og mange redigeringsfunksjoner som er ganske hendige. Programmet begynner å bli noen år, og jeg hvet faktisk ikke om det har kommet en oppfølger... Det koster dessverre penger, men jeg synes det er svært bra.
Moskus Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 (endret) Cool Edit Pro 2.0 har jeg brukt mye. Her har du mulighet til å legge til flere spor (sanger), og mange redigeringsfunksjoner som er ganske hendige. Programmet begynner å bli noen år, og jeg hvet faktisk ikke om det har kommet en oppfølger... Det koster dessverre penger, men jeg synes det er svært bra. Adobe kjøpte hele greia og døpte det Adobe Audition. EDIT: Man kan samtidig nevne at Wavelab og Sound Forge står høyest på lista mi hvis jeg skal redigere WAV-filer. Endret 11. oktober 2005 av moskus
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå