Nauz Skrevet 9. oktober 2005 Skrevet 9. oktober 2005 (endret) hei.. etter en laang pause med bf2 har jeg tenkt til å begynne å spille litt igjen.. og har bestemt meg får å lage ny acount eller profil som det heter(ikke spørr hvorfor ) så "deletea" den jeg har(den finnes fortsatt på stats sidene) og prøver.. skriver en det nicket jeg skal ha"-mr-nauz-" og skriver inn e-mail en min samt passord.. men så kommer meldingen opp at "e-mail en eller passordet" allerede brukes i en acount.. men har jo slette acounten min så hvorfor står dette?? men men prøver med min"andre" e-mail og en annet passord som "garantert" ingen andre bruker.. men neida.. står det samma.. har prøvd ut det meste og ikke noe hjelper.. noen som veit hva jeg kan gjøre? ps. alltid noe piss med bf2 Endret 9. oktober 2005 av mr.nauz
_Paulsen_ Skrevet 9. oktober 2005 Skrevet 9. oktober 2005 Har du testet et annet nick også? Tror nok ikke du er regget på bare emailadressen din, for å si det slik.. Prøv å skifte nick, så skal det nok hjelpe!
Nauz Skrevet 9. oktober 2005 Forfatter Skrevet 9. oktober 2005 (endret) Har du testet et annet nick også? Tror nok ikke du er regget på bare emailadressen din, for å si det slik.. Prøv å skifte nick, så skal det nok hjelpe! okay.. men har prøvd forskjellige nick.. ingen av de funnet på noen av"stats"sidene så.. kompis av meg prøvde. han sa det skulle gå etter 20.30 forsøk får bare prøve og feile litt... Endret 9. oktober 2005 av mr.nauz
tasjlbaill Skrevet 9. oktober 2005 Skrevet 9. oktober 2005 i følge feilmeldingen skulle man tro at passord er like unikt som account-navn, så en feil kan være at passordet er i bruk av noen andre (?)
Dr.Gonzo Skrevet 9. oktober 2005 Skrevet 9. oktober 2005 prøv å "retrieve" kontoen du nettopp prøvde å lage.
Nauz Skrevet 9. oktober 2005 Forfatter Skrevet 9. oktober 2005 prøv å "retrieve" kontoen du nettopp prøvde å lage. det gikk vist ikke men jeg retrievea den gamle accounten min.. og nå er alt bra;) eneste er at nicket er litt dumt(sånn haste nick pga det "nauz" som jeg brukte før var opptatt".. men men.. var pluttselig lance corporal og greier så tror jeg fortsett på den jeg takker og bukker for alle svara (svarene)
_Paulsen_ Skrevet 10. oktober 2005 Skrevet 10. oktober 2005 Så det gikk ikke å lage to accounter? Mener da vitterlig at folk her inne har gjort nettopp det...? Snodige saker... Men så lenge du får spilt, er det jo bra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå