Gå til innhold

Ønsker tilbakemeldinger på Nettportalen


Anbefalte innlegg

Hei!

 

I det siste har det sjedd en del endringer på min startside Nettportalen. Jeg har blandt annet laga en ny søkeboks på forsiden, endret menyer, laga humorside og en omfattende søkeside. Nå trenger jeg litt tilbakemeldinger. Hva syntes dere om oppsett og brukervennlighet? Noen tjenester som virkelig trengs å oppdatere? Noen som savner en kategori eller to i katalogen (den har over 1200 kategorier og 4000 linker)?

 

Noe annet dere ser med første øyekast?

 

- http://www.nettportalen.com

 

Noen som vurderer å bytte startside? Evt, hva skal til for at du bytter?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen som vurderer å bytte startside? Evt, hva skal til for at du bytter?

Orker ikke svare på det andre, men jeg og mange andre har fått øynene opp for tabbed browsing der du starter på samme sted som du avsluttet. Altså at du har de samme sidene oppe når du starter nettleseren som når du lukket den sist. Jeg har ikke hatt noen startside på flere år, og kommer neppe til å ha det videre heller :)

Lenke til kommentar

Jeg er som PT: Har ikke hatt noen startside på mange år.

 

Jeg har inntrykk av at en stor del av de som har startside, bruker startsiden.no. Jeg jobber en del med å "reparere" PCer for kunder på en butikk, og det er en veldig stor andel av kundene som ser ut til å bruke denne. Jeg tror startsiden.no er så godt innarbeidet i en stor del av det norske folket, at det er vanskelig å få dem til å bytte.

 

Om du skulle ha noe sjanse, tror jeg faktisk at veien å gå er å bli mer "tabloid". Mere useriøsiteter, slik som sol.no.

Lenke til kommentar
Jeg spurte etter tilbakemeldinger!!

Hjelper ikke å skrike :)

 

Men ok.

  • Ser greit nok ut, men ikke noe mer.
  • Ikke overlesset med reklame, det er fint.
  • Tabeller til design er fy-fy.
  • Jeg bruker Opera. Jeg vil også vite hvordan jeg kan sette siden som startside eller legge den til i favoritter. Gjelder nok for Firefox-brukere også.
  • Stylingen av søkeskjemaet ser temmelig fælt ut.
  • Jeg ser også på TV Norge, men jeg det er ingen oversikt over hva som går der.

Lenke til kommentar

Du får vite hvordan du setter siden som startside i O og FF også, bare trykk på linken "bytt startside".

 

TVNorge har vist seg å være vanskelig å få inn på siden, men jeg jobber stadig med saken for du er ikke den eneste.

 

Bruker tabeller av gammel vane og fordi jeg ikke har gidda å lært meg så mye CSS.

 

Er fult klar over at startsiden.no er veldig innarbeidet hos mange nettbrukere, men det finnes mange alternativer som har kommet i det siste som har vokst seg store.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...