Gå til innhold

QTek 8310 - erfaringer og spørsmål


Anbefalte innlegg

Merker at ActiveSync 4.x har store problemer med brannmuren min (eller omvendt. Brannmuren har problemer med AC.). Er forøvrig Sygate, men lest at det blir trøbbel med bl.a Zone Alarm og. Det gir seg utslag i at ting henger seg kraftig opp.

 

Ellers fornøyd med min Qtek 8300, men savner og en ordentlig nettleser (les: opera).

 

På min var OS'et på engelsk da jeg pakket den ut, men det var jo bare å bytte språk på innstillinger.

 

Får den ikke til å surfe på wlan'et hjemme (bruker mixed, altså 802.11b og 802.11g)

Sannsynligvis pga WPA krypteringen. Men er et usikret nabonett som benyttes når det trengs(ikke privat, men en wifi sone som turister må betale for å bruke om sommeren her, men står helt åpent nå, så min samvittighet er ikke akkurat nedtynget av skyldfølelse for nettsnylting).

 

kal det være mulig å bruke den i WPA kryptert nett?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg hadde jo winamp remote på WM03 men har ikke funnet noen til WM05 enda. skal sjekke ut siden du linka til tidligere her. håper det er noen nåjs aps der... :)

 

Jeg har litt problemer med blåtannen min jeg. noen andre som opplever det samme?

 

Skal motta en mp3 fra en D600 og selve overføringa går helt fint og jeg får etterhvert spørsmål om jeg vil lagre filen i fonen. Når jeg trykker ja på dette får jeg beskjed om at det har skjedd en feil og at lagring ikke kan fullføres. Jeg har rydda opp på fonen så jeg regner med jeg har nok minne. Lurer på hva jeg kan gjøre for å rette opp dette? Er det noen mulighet til å endre mappen filen skal havne i når jeg overfører via blåtann?

 

Telefonen har ikke UIQ og navigeringen i WM05 skjer ved hjelp av stick. Fungerer helt finfint... Veldig likt som i WM03 hvis du har prøvd dette?

Endret av THacker
Lenke til kommentar

Velg w800i hvis du har lyst på en telefon som er hvit, og kan ringes med, og sendes mms/sms med.

 

Velg Qtek hvis du kunne tenke deg å ha msn messenger, gmail, word, excel, powerpoint, navigasjon, mp3 spiller, og videoavspiller, og hotmailleser, og trådløstnettverk.

 

mp3spilleren i Qtek'en er mye bedre enn den som sitter i W800i spør du meg. tenker ikke på lyd kvalitet, men mulighet til å se albumcoverene på det du spiller av, spille av musikkvideoer, streame musikkvideoer fra nett ++

 

 

 

EDIT: innlegg 500 :w00t:

Endret av bzzlink
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
DUDE!! kan noen hjelpe meg med å endre ringetonene på denne tlf til noen andre enn de som lå på tlf fra før??

5355082[/snapback]

 

bare legg inn mp3 filene som du vil ha som ringetoner i mappen 'My documents' så vil de dukke opp som valg i ringetone.

 

hvis du vil lagre rignetonene på minnekortet isteden, så lager du en folder som heter 'My documents' på minnekortet.

Lenke til kommentar
Hei jeg har nå nettopp bestilt meg en en i-mate SP5.

Det jeg lurer på er om det følger med word, excel og powerpoint med denne mobilen. Eller eventuelt hvor jeg kan få tak i dette.

 

På forhånd takk.

 

Mvh Lightning

5299852[/snapback]

 

Følgar ikkje med office program nei. Antar du kan få kjøpt det på I-mates nettsider.

Lenke til kommentar

er det noen som har noen tips om hvordan jeg kan få 8310en min til å slutte å henge seg når jeg laster over ting fra pc via kabel? hele greia streiker. eller, den konverteringsgreia streiker, så må ta ut kabelen. kobler jeg den på igjen finner ikke pcen telefonen. så trykker jeg på skru av, og den bare stopper med "qtek" på skjermen. må ta ut batteriet for å få den på igjen. noe av det samme skjer når jeg skal sende filer på bluetooth. da henger hele greia seg og må ta ut batteriet. må jeg bytte telefon eller fins det noen systemoppdateringer? vil ikke bytte...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...