Gå til innhold

for de som ikke har sett det : nye Bloodfang GFX

Anbefalte innlegg

Skrevet
Wrath hjelmen ser jo ut som en lvl30 hjelm :(

Så ser jo de fleste level 30-hjelmer mye bedre ut enn end-game hjelmer da. De fleste skuldre og hjelmer til end-game ser så j''lig store og upassende ut. Ingen kan drepe en drage med 2 meter høye flaggstenger på skuldrene.. :whistle:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Så ser jo de fleste level 30-hjelmer mye bedre ut enn end-game hjelmer da. De fleste skuldre og hjelmer til end-game ser så j''lig store og upassende ut. Ingen kan drepe en drage med 2 meter høye flaggstenger på skuldrene.. :whistle:

Jeg dreper Onyxia med å stange i hu med skuldra mine.

EDIT: Skuldra skal da være NS shoulders. Og ikke stormshroud.

Endret av vaskiZ
Skrevet

Jeg dreper Onyxia med å stange i hu med skuldra mine.

EDIT: Skuldra skal da være NS shoulders. Og ikke stormshroud.

/moo

Skrevet (endret)

Gleder meg grovt til alle tier2 sett er oppdatert visuelt og alle klasser kan motta sitt epic quest :w00t:

Endret av Darx*
Skrevet
Nightslayer Cap droppa, så vant guildleadern den, selv om at han hadde Bloodfang.  :hrm:

5020120[/snapback]

Kinkig. Hørtes ut som et merkelig loot-system.. Om dere bruker poeng, og han da hadde mest, er det vel en grei sak?

Du får trøste deg med at Bloodfang dropper oftere, og at den er bedre. Har både BF hood og NS cover, NS cover er nice til fire res. (Venta med å ta NS cover til ingen andre trengte)

Skrevet
Nightslayer Cap droppa, så vant guildleadern den, selv om at han hadde Bloodfang.  :hrm:

5020120[/snapback]

Kinkig. Hørtes ut som et merkelig loot-system.. Om dere bruker poeng, og han da hadde mest, er det vel en grei sak?

Du får trøste deg med at Bloodfang dropper oftere, og at den er bedre. Har både BF hood og NS cover, NS cover er nice til fire res. (Venta med å ta NS cover til ingen andre trengte)

5022279[/snapback]

han var ute etter 5'er bonusen da..... og FR. uansett, han gjør en Gooood jobb så han fortjente den, brant av 190 DKP da=P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...