Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hei

 

takk for all god kritikk :D

 

jeg har skjært ut vifte "foringen" på baksiden av kabinettet nå.

vet ikke om den er helt ferdig enda, men bilder kommer i morgen.

kameraet var utladet :p

 

det som er planen er at jeg etterhvert skal ha en 120mm vifte der bak, men inntil videre skal jeg ha en 80mm. det jeg har tenkt å gjøre er å montere 80'en i litt plexi glass.

da vil det bli slik at plexi glasset henger i 120mm skruehullene og 80'en i plexiglasset.(jeg har skruehull for 80,92 og 120mm)

 

noen som har noen forslag til hva jeg kan bruke til å skjære opp plexiglasset med?

 

baufil kanskje? kan jo bruke dremel, men glasset smelter veldig lett..

på forhånd takk

 

Mvh Petter :thumbup:

Lenke til kommentar

hei

 

nå har jeg satt sammen dataen for en liten test view.

 

fronten er ferdig skjært ut og jeg har tatt viften lenger frem, og som følge står trakten halvveis ut foran, men dette skal selvfølgelig fikses en av dagene.

 

kan være jeg skal bytte en 80 med en 120 med en kompis, men det er ikke sikkert enda.

 

noen som vet om papst 120mm 18db er digg?

 

vinduet skal jeg begynne på en av dagene, skal bare teste på en liten bit med plexi å få kantene helt klare...har 1200 (korning) pussepapir :)

 

jeg har sånn UV maling og (blå), noen som har noe forslag hvor jeg kan bruke den?

 

cd rom:

DSCN0681.jpg

 

igjen:

DSCN0684.jpg

 

trakt som står ut :hm:

DSCN0679.jpg

 

vifte, som ble litt bedre nå den kom litt ut:

DSCN0676.jpg

 

front som skal skjæres ut:

DSCN0610.jpg

 

DSCN0652.jpg

 

og sånn den ser ut nå: :D

DSCN0694.jpg

 

 

Petter

Endret av chase
Lenke til kommentar

hei

 

jaja seff får jeg skjært av den, men om et par dager...

 

jeg har zalman et eller annet..den kostet 400 på komplett..huskser ikke akkurat navn på den..

 

takk for all posistiv tilbakemelding!

 

tar imot alle ideer og den slags!

f eks hvor jeg kan bruke UV maling?

noe mer jeg kan gjøre som dere kommer på?

 

tenkte jeg skulle lage noen LED's i viftene elns..spess på CPU viften..

 

mvh Petter :thumbup:

Lenke til kommentar

Tøff mod, vist det var noe jeg kunne ønsket meg og sett var det att denstilie vifta stod inne i tunnelen liksom.

Att du fikk den til å stå inni trakten, det tror jeg hadde blitt rått.

Og da tenkte jeg om du har mulighet og klippe av viften i fra festene den har nå også klippe den sånn att den akkurat passer inne i trakten og da kunne du limt den fast?

 

Bare en tanke...

:hmm:

 

Men ellers drit bra jobba!

Lenke til kommentar
Tøff mod, vist det var noe jeg kunne ønsket meg og sett var det att denstilie vifta stod inne i tunnelen liksom.

Att du fikk den til å stå inni trakten, det tror jeg hadde blitt rått.

Og da tenkte jeg om du har mulighet og klippe av viften i fra festene den har nå også klippe den sånn att den akkurat passer inne i trakten og da kunne du limt den fast?

 

Bare en tanke...

:hmm:

 

Men ellers drit bra jobba!

hei!

 

takk for alle svar!

 

tenkte litt på det du sa itw og er veldig enig.

derfor gjorde jeg det:P

 

her er bilde:

nå er det ytterligere mer å sparkle mellom sprekken...noen ideer om hva annet jeg kan bruke til å fylle igjen der?

 

DSCN0699.jpg

 

installert:

 

DSCN0702.jpg

 

dj ovin: er et deluxe :D , er ikke såå sikker på UV maling i hele kabinettet..kan blir litt for mye..har jo UV blått plexi som skal på og..:p jeg tenkte på noe småe detaljer som kunne males..

 

l4ss3: ja, det er en tanke, men vil bestille det når jeg skal bestile noe annet derifra...dyyyr frakt.. :(

 

PS: tar gjerne imot flere ideer, fyr på!

 

Mvh Petter :thumbup:

Endret av chase
Lenke til kommentar
dj ovin: er et deluxe :D , er ikke såå sikker på UV maling i hele kabinettet..kan blir litt for mye..har jo UV blått plexi som skal på og..:p jeg tenkte på noe småe detaljer som kunne males..

Ojojoj.. :blush: Glemte å se på kjøleløsninga der... Huff da..

Men med malinga, så var ikke det helt seriøst fra min side :p Hadde blitt for mye det... Men hva med cd-rom og hdd da? eller bare noen deler på de?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...